Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 01-01-2025, 13:30:51

Alle tijden zijn UTC+01:00

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 25 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 Volgende
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: Dromen van leoOwnie
BerichtGeplaatst: 06-04-2005, 16:27:03 
Kabouter
Kabouter

Droom over: oma

heej
ik heb eeen paar keer dezelfde droom gehad over mijn oma.
mijn oma was erg lief en eigenlijk een soort vriendin van me.
ze is nu 3 jaar geleden overleden en sinds dien heb ik een aantal dromen gehad over haar.
ze leek daarin zo echt en ze probeerde me iets te vertellen..ik kon het alleeen niet verstaan :( ik heb deze droom een paar keer gehad alleeen ik heb nooit verstaan wat ze heeft gezegt.. weet iemand wat dit betekent?
kus leonie

Berichtenonderwerp: Dromen
BerichtGeplaatst: 07-04-2005, 17:04:40 
Nimf
Nimf

Reactie op: droom over oma

Misschien kan je je droom even hier vertellen??

Berichtenonderwerp: dromen
BerichtGeplaatst: 09-04-2005, 21:56:07 
Dwerg
Dwerg

Reactie op: droom over oma

misschien wou ze je vertellen dat alles goed met der gaat ofzo

probeer toch een paar woorden te ontcijferen misschien lukt het dan om er een zin van te maken

BerichtGeplaatst: 12-01-2006, 20:05:45 
Kabouter
Kabouter

Droom over: kamer

hey ik heb al een paar keer dezelfde droom gehad.
Vroeger heb ik het ook al een paar keer gedroomd en nu laatst weer 3 x achter elkaar. Mischien weten jullie wat het kan betekenen:
Ik zal het proberen uit te leggen:

Ik ben in het huis van mijn neef en nichtje. Het is een groot huis en het is precies hetzelfde als in het echt behalve 1 kamer. Dan moet mijn neef wat pakken uit die kamer.. en ik moet mee, maar die kamer bestaat helemaal niet in het echt en is best ouderwets.
Het is een hele lange kamer en ik loop mee naar de plek waar hij naar toe loopt een beetje aan het einde, in die kamer hangt een hele vervelende enge sfeer en schieten er een soort lichtflitsen langs je.
Als we weer terug lopen (nja eigenlijk meer rennen) wordt het enge gevoel gelukkig minder.

nja dat was het zo ongeveer .. meestal heb ik ervoor nog een droom en daarna ook. De droom erna heb ik ook een paar x achterelkaar gehad. . nou het waren gezichten die ik niet kende (de meestte ) maar daartussen zat mijn oma.. steeds flitsen van gezichten.
hoop dat mischien jullie weten wat het is.

xxleonie

Berichtenonderwerp: droom
BerichtGeplaatst: 15-01-2006, 01:11:15 
Dwerg
Dwerg

Reactie op: droom over kamer

Je eerste droom: Angst voor het onbekende...Zie het huis als jezelf...
Durf een wat dieper injezelf tekijken. Er ligt daar een schat van onkenbare waarden...veel zul je daar vinden

Ik ben hier niet zeker van.... :wink:

Liefs!

~x~

Berichtenonderwerp: droom
BerichtGeplaatst: 17-01-2006, 18:15:46 
Kabouter
Kabouter

Reactie op: droom over kamer

oke ja dat zou goed kunnen .. bedankt voor je antwoord! :wink:

xxLeonie

Berichtenonderwerp: Dromen van leoOwnie
BerichtGeplaatst: 12-08-2006, 18:32:48 
Kabouter
Kabouter

Droom over: vlinder

de laatste tijd droom ik zo intens .. Ik herriner me alle dromen nog tot in detail .. nu was er zeker 1 die ik heel bijzonder vond.

ik droomde dat mijn familie vriend en ik ergens in een tuin waren .. ik liep met een prachtige vlinder in mijn handen, tot ik keek en de vlinder niet meer dan een hoopje as/stof/rottingsresten was.. ik barste in huilen uit en liep naar mn familie om het te laten zien. Het deed echt pijn van binnen.
In mijn hand lag enkel nog een soort cocon, bruin van kleur.
iemand probeerde het uit mijn handen te pakken en ik pak hem terug en we trekken er allebei aan..
Dan ontploft de cocon als het ware en komt de mooie vlinder weer tevoorschijn, mooier dan eerst.

wat zou dit kunnen betekenen? Het was een zeer indrukwekkende en intensieve droom.

Liefs xxLeonie

BerichtGeplaatst: 13-08-2006, 18:57:09 
Groentje
Groentje

Reactie op: droom over vlinder

Hallo Leonie,

Dromen zijn vaak een antwoord op wat je de dag ervoor in jezelf meegemaakt hebt. Een gevoel, een gedachte of idee in je. Of je hebt iets op tv gezien of ergens gelezen. Als je zo terugkijkt naar de dag voor deze droom, kun je dan iets vinden?

groeten, peter.

* deze uitleg kan goed zijn, half goed of fout.
* maak daarom zelf uit, wat je ervan gelooft.

.

Berichtenonderwerp: Dromen
BerichtGeplaatst: 13-08-2006, 20:28:08 
Dwerg
Dwerg

Ik probeer altijd in mijn eigen dromen mijn gevoel te herkennen. En daar in de symbolieken te vertalen.
Het gevoel dat ik bij je krijgt, je bent erg gelukkig met het leven wat je nu hebt. Maar je moet afscheid nemen van dit soort leven (een nieuwe fase waar je in gaat?). Dit doet je pijn en je bent bang dat er in je nieuwe fase niet zoveel mooie dingen gaan gebeuren. Maar uit eindelijk zal je merken dat het na een innerlijke strijd alleen maar weer mooier wordt....

Ik weet niet...... Maar wil je me laten weten of je er iets mee kan of dat je er iets in herkend.....

BerichtGeplaatst: 14-08-2006, 18:26:15 
Kabouter
Kabouter

hey ja inderdaad ik dacht eigenlijk al een beetje wat jij zegt juul.
Ik ben soms een btje bang voor wat er komen gaat omdat ik het nu zo naar mijn zin heb..

heel erg bedankt voor jullie reacties.
Het heeft veel duidelijk gemaakt voor mezelf...

Liefs xxLeonie

BerichtGeplaatst: 14-08-2006, 22:28:10 
Dwerg
Dwerg

Droom over: vlinder

Graag gedaan, ik doe het graag. Het is ook leerzaam voor mezelf en natuurlijk voor jou!
:D
Maar wat je droom ook jou probeerde duidelijk te maken.... Uit eindelijk zal je er van gaan genieten!
Kus Juul

BerichtGeplaatst: 16-08-2006, 12:32:30 
Kabouter
Kabouter

Droom over: glijbaan en frustratie

Weer zo'n intensieve droom gehad, ben benieuwd wat jullie ervan denken..?

Ik was in een pretpark ik ging van een soort glijbaan af ofzo en ik zat bovenaan en ik wilde glijen maar ineens kon dat niet meer want mensen gingen van beneden naar boven terug lopen dus kwam ik niet aan de beurt en ineens gingen mensen die glijbaan uit elkaar halen en verbouwen, en toen werd ik ineens helemaal hysterisch en kwaad op die mensen maar het leek wel te helpen.. t was heel raar want voor mijn gevoel leek het net alsof die glijbaan iets anders voorstelde.. iets dierbaars. Ik kan het niet uit leggen het was een heel apart gevoel.

Ik hoop dat jullie me iets meer zouden kunnen vertellen..
xxLeonie

Berichtenonderwerp: Re: glijbaan en frustratie
BerichtGeplaatst: 18-08-2006, 17:15:49 
Dwerg
Dwerg

Reactie op: droom over glijbaan en frustratie

Hoi Leoownie,

Ik ga het eens weer proberen. Het is wel een hele moeilijke droom, hoor.Laat je het me weten wat je er van vond en wat mee kon?
Een glijbaan kan staan voor het eeuwige op en neer (levenssituaties) waarmee de meeste mensen mee geconfronteerd worden in hun leven.
Het glijden kan staan dat je moeilijk standvastig kan zijn.
Ik laat nu even de symbolen die er staan los want er komt een gevoel op. Ik weet niet of het van toepassing is hoor.
Je blijft hebt houd vast in een situatie of een mening. En er zijn mensen in je omgeving die je van die mening af willen houden. En op verschillende manieren zijn personen bezig om jouw van je mening af te houden. En daar zijn ze ook heel creatief in (zelfs je glijbaan af bouwen). Maar het wekt frustratie en boosheid op en het zal je zelfs op luchten op het lekker uit te schreeuwen!

Hmm, mijn gevoel bij jouw droom. Ik kan me wel voorstellen dat het een heerlijk gevoel op leverderde. Want je houd je vast aan je aan jezelf!

BerichtGeplaatst: 18-08-2006, 17:21:49 
Reus
Reus

Hey Leonie

Ik krijg hier een heel benauwend gevoel bij... zo bij mn hartchakra..
Waarom? Kweet niet. Het is een soort van angstig beklemmend gevoel.

Glijbaan, dan denk ik aan geen controle hebben. Want wanneer je eenmaal glijdt, is er geen weg terug. Maar in jouw droom wel, want er zijn mensen die de verkeerde kant van de glijbaan beklimmen.

Glijbaan hoort in een speeltuin. Een plek waar je speelt en ontspant. Maar je kan niet glijden (spelen/leven?) Je wordt belemmerd in je speel (leef) ruimte.

Het zelfde idee heb ik bij het afbreken van die glijbaan. Men weerhoudt je ervan om te glijden (Je eigen gang/weg te gaan).

Dat is mijn idee erbij.. Weet niet of ik goed zit, doe dit voor de eerste keer bij een ander ;) Bij mezelf is het makkelijker omdat ik weet waar ik mee bezig ben op het moment.

Grtz ~Liesje~

Doe maar gek...
We doen al normaal genoeg...

BerichtGeplaatst: 20-08-2006, 15:54:54 
Kabouter
Kabouter

hey bedankt voor jullie reacties.
Ja .. mensen willen me denk ik veranderen hoe ik ben, mijn mening veranderen. daarom de mensen die omhoog klimmen zodat ik val, maar dat lukt ze niet.. ik ben daar heel eigenwijs in en hou mijn eigen punt vast.
Inderdaad benauwen mensen mij daar heel erg in.
Ik ben af en toe erg in de war omdat het mensen zijn waarvan ik heel erg veel hou maar ik wil ook mezelf kunnen ontwikkelen zoals ik ben en daarin wil ik niet tegengehouden worden.

Daarom ben ik in die droom heel erg kwaad geworden. Dat luchtte inderdaad heel erg op.. Mischien zou ik zoiets in het echt ook wel sneller moeten doen.
Bedankt voor jullie reacties, jullie hebben weer een hoop opgehelderd :wink:

Liefs xxLeonie

Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 25 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 Volgende

Alle tijden zijn UTC+01:00