Hey, 2 korte dromen die ik na elkaar had...
de eerste vond plaats in en om het huis van mn oma, ik was daar met de hele familie, met wat familieleden was ik buiten en we zagen een jachtluipaard met 2 welpjes vast zitten om het droge, omringd door water. Met behulp van wat primitieve techniek (hefbomen e.d.) wisten we de dieren te redden. De moeder glimlachte naar me en verdween toen met haar jongen naar een schuurtje achterin de tuin.
Later ging ik daar kijken en ik zag ze daar zitten, ik wilde ze niet storen dus draaide ik me om en rende ik weg. Doordat ik rende, echter, achtervolgde de moeder me en besprong ze me voordat ik weer binnen was. Ze beet of krabde niet, maar ik moest haar van me af duwen en tegen de grond houden om weer op te kunnen staan en terug naar het huis te keren.
Even later was ik in het huis, de deur ging open en dit keer werd ik besprongen door een zwarte panter, wederom werd ik niet gebeten of gekrabd, het leek zelfs alsof het dier gewoon met me probeerde te stoeien. Uiteindelijk overmeesterde ik het en bracht ik het weer naar buiten, waar een panter welpje (dat overigens meer leek op een kruising tussen een welp en een kleine hond) op r wachtte. Om de een of andere reden mochten de dieren niet naar binnen.
De tweede droom vond plaats in een stad, het begon volgens mij in Leiden (waar ik nu woon) maar al gauw leek het in niks meer op deze stad. Er waren veel oude gebouwen, het schemerde en er waren veel grachten. Een vriend van me was aan het vechten en had mij nodig om te kunnen winnen en het was de bedoeling dat ik naar hem toe zou komen. Samen met een ander persoon die me over het water vergezelde in een boot, ging ik er heen. Ik vloog alleen rakelings over het water, wat ik geweldig vond, alleen had ik de gave om te vliegen nog niet helemaal onder controle, waardoor ik soms ook onder water vloog.
Uiteindelijk kwam ik aan bij die vriend, het gevecht veranderde al snel in een video game achtig gevecht en samen wonnen we inderdaad het gevecht, ook al was ik zelf erg terughoudend omdat ik bang was dat het niet de bedoeling was dat ik uit mezelf besloot wat te doen, los van die vriend.
There you go, veel plezier ermee, voor degenen die het willen proberen