Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 29-12-2024, 16:17:41

Alle tijden zijn UTC+01:00

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 5 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: Dromen van Adamite
BerichtGeplaatst: 28-02-2007, 19:40:53 
Groentje
Groentje

Droom over: sterven

hoi,

Ik heb soms als ik aanvoel dat er iets fout gaat gebeuren, nachtmeries.
En dan droom ik meestal dat ik mezelf zie doodgaan of vermoord worden, ookal beweren sommige mensen dat als je in je dromen dood gaat je echt dood gaat.
En op de moment dat ik 'sterf' springt ik meestal recht uit mijn bed, en heb ik nog steeds het gevoel dat datgee dat me in men droom wou doden, mee was gekomen en in men kamer mij zat te begluren en te wachten tot in trug in slaap viel om aan te vallen.

zit hier misschien enige betekenis achter?

groetjes,
Adamite

BerichtGeplaatst: 10-04-2007, 14:34:15 
Kabouter
Kabouter

Reactie op: droom over sterven

Dromen over de dood hoeft niet te betekenen dat je echt overlijd. Dood gaan in een droom betekend dat er iets nieuws gaat gebeuren in je leven, of al bezig is. Nieuw baantje, school, hobby, vrienden, het kan een heel ruim begrip zijn.

Als je het idee hebt dat er iets 'rondspookt' in je kamer moet je Salie wierook aansteken. Heb ik toendertijd ook gedaan en mijn kamer voelde vrijwel meteen rustig en veilig aan.

Sterkte verder!

ShiningStar

BerichtGeplaatst: 10-04-2007, 18:42:40 
Kabouter
Kabouter

Hoi Ademite..

Ten eerste mag je voortaan voor jezelf als je dat wil...het woordje fout weglaten en daarvoor ipv zeggen het woordje veranderen/verandering....
waarom? Niets is fout alles is goed..het geen waarom je zegt fout is omdat je eigenlijk bedoelt: veranderen/verandering/veranderd..

De reden van je dromen slaan hier namelijk ook op...je hebt naar mijn gevoel als ik je stukje lees en aanvoel angst voor verandering.
Klopt dat? kijk maar goed wanneer dit gebeurt of er aan zit te komen en/of wanneer je weer voelt wanneer er iets fout ( in jou woorden) gaat gebeuren.

Je eigen angst is ook degeen die in je dromen verschijnt als de moordenaar bijvoorbeeld, ook degeen die met je meegaat wannneer je wakker wordt...dat is namelijk jouw gevoel ( je angst )..die om je heen blijft hangen, dat is wat je voelt.

Leer je eigen angsten en onzekerheden onder ogen zien...wat maakt het dat je onzeker en/of bang wordt voor veranderingen? is het de houvast die je had...je gehechtheid etc ..

Wat ik dus voel uit je droom is: angst voor verandering..wat jij voor jezelf omschrijft als :..er staat iets fouts te gebeuren.

Ik hoop dat je er wat mee kunt...en jezelf hierin kunt vinden.
Geef maar een gil :wink:

liefs Nicole

BerichtGeplaatst: 19-05-2007, 19:55:20 
Groentje
Groentje

Bedankt voor de nuttige tips, maar ik bedoel met fout niet dat ik er bang voor ben. ik zal duidelijker zijn. als ik zulke nachtmeries heb dan gaat er meestal die week iemand dood (meestal niet iemand uit mijn directe omgeving) of gebeurt er een ramp. (bvb. twee jaar geleden met die tsunami).
mss is fout idd niet het goede woord, maar verandering beter.

en het hangt ook van het soort nachtmerries heb ik laatste gemerkt wat er gaat gebeuren. ik heb vaak dat dezelfde soorten nachtmerries terugkomen (bvb over wolven), en dat hangt dan altijd samen met iets uit mijn persoonlijk leven dat gaat veranderen. en het is idd heb ik gemerkt dat het niet altijd negatief is. andere nachtmerries gaan over andere dingen zoals geesten en andere die me iets willen doen.

Als ik ooit eens egens mee kan helpen :wink: je zegt het maar.

groetjes, Adamite

BerichtGeplaatst: 03-06-2007, 14:55:28 
Groentje
Groentje

nou, ik denk dat je gelijk hebt,
bedankt voor de hulp :wink: :D

groetjes adamite

Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 5 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00