Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 29-12-2024, 16:22:03

Alle tijden zijn UTC+01:00

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 4 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: Droom: 2 families
BerichtGeplaatst: 25-02-2007, 00:56:45 
Kabouter
Kabouter

OK deze droom vond ik apart omdat er vrij veel details in voorkomen en mijn dromen normaal gesproken inhoudelijk redelijk "simpel" zijn.

Komt ie...

Het was een familiedag, en we zouden met de hele familie naar een dierentuin in Utrecht gaan (ik woonde zelf in noord limburg), maar schijnbaar had iedereen eigen vervoer, want ik zat in een voertuig dat half auto, half rolstoel was, waarin ik zelf daar maar moest zien te komen.

Ergens halverwege kom ik op een grasveld uit, waar een oude vrouw zit en kinderen zitten te spelen. Ik herken ze als familie, niet biologisch, maar een soort van magische familie, door de lucht vlogen andere familieleden op witte draken in de richting van diezelfde dierentuin. De oude vrouw herken ik als 'oma' en is het hoofd van de familie.

Ik leg aan haar voor dat het me niet zint dat ik als enige van de familie in een voertuig (dat ik zelf moet aandrijven) naar de dierentuin moet en als antwoord roept ze een soort kruising tussen een wolf en een katachtig dier op, met een donkerbruine/zwarte vacht.

Ze informeert me dat dit dier bij mij hoort en dat het onder mijn controle staat, als een soort partner. Ik vraag het dier zijn krachten te tonen en het stoot 2 energiestromen uit, waarna het in een bruine, gevleugelde draak verandert, die staand ruim een kop groter is dan ik zelf. Ik klim op zn rug en we stijgen op. Al gauw merk ik dat ik m telepathisch kan opdragen in welke richting te vliegen en terwijl we over een vrijstaand kantoorgebouw vliegen van enkele tientallen verdiepingen hoog vraag ik het hoe lang hij kan vliegen. Hij antwoordt dat hij voor 17,5 minuten in de lucht zal kunnen blijven.

We vliegen verder en het begint avond te worden, we vliegen over een haven, waar ik vanuit de lucht een groep kinderen zie, vergezeld door Optimus Prime (een robot uit een tekenfilmserie). Ik besluit de draak een naam te geven, ik zeg m dat zn naam voortaan "Silverbolt" zal zijn. Eerst verstaat hij het verkeerd, maar zodra ik t herhaal hoort hij het goed en lijkt hij meer dan tevreden met zn naam.

De kinderen lijken in de problemen te zitten dus vliegen we op ze af om ze te helpen, maar rond dit punt werd ik wakker.

Misschien betekent t wel helemaal niks, maar voor mijn doen is dit een ongebruikelijk gedetailleerde droom, vandaar dat ik m hier post...

Berichtenonderwerp: Re: Droom: 2 families
BerichtGeplaatst: 27-02-2007, 19:43:52 
Kabouter
Kabouter

anyone? o.O

BerichtGeplaatst: 03-03-2007, 00:35:35 
Groentje
Groentje

heey cyven hoop dat je er wat aan hebt :D

- familie: kan betekenen dat je hersens iets recht proberen te zetten
hoe het hoort te zijn.

- dierentuin: verondersteld de behoeftee de natuurlijke driften en
instinkt beter te begrijpen / je wilt naar een manier van leven
dat eenvoudiger is.

- auto/rolstoel: auto noodzaakelijk een doel willen berijken rolstoen het is
moelijk om het te doen.

- gras: nieuwe groei en overwinnen/ nieuwe ideeën
gras kan oowk betekenen : verandering van spirituele
bewust zijn.

- oude (vrouw): contact met het verleden / traditionele gedachten of
wijsheid.

- kinderen: innerlijke leven.

- draak: zal in bepaalde omstandigheden eigen ongetemde aard
voorstellen. om in het reine te komen creeër je een geschikte
plek.

warme groetjes kus zoweetje

BerichtGeplaatst: 03-03-2007, 18:54:24 
Dwerg
Dwerg

Misschien heb je eigen ideeen die je in je leven, je wilt verder met spirituele groei maar vindt dit erg moeilijk. Ik krijg het idee dat de oma je eigen gids is die jou de weg wijst met het vliegen van de kracht van de panter. Waarschijnlijk is die panter jouw kracht in jezelf. Die je nu een naam hebt gegeven en nu een denkwijze en leefwijze durft aan te gaan. Je durft nu waarschijnlijk je eigen denkwijze op na te houden. En ik denk dat je daarbij hulp krijgt.
Kan je er iets mee? Of zit ik er helemaal naast?
Ik hoor het graag van je.

Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 4 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00