Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 29-12-2024, 16:31:48

Alle tijden zijn UTC+01:00

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 4 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: duivel voor het raam
BerichtGeplaatst: 31-01-2007, 00:22:47 
Groentje
Groentje

Deze droom begon leuk: ik ben op bezoek bij mijn drumleraar van vroeger, een lieve bijzondere man. Ik wil hem een spelletje leren/laten zien (soort Catan ofzo) en heel graag bijkletsen. Maar buiten voor het raam staat iemand te roepen, die ons steeds onderbreekt. Mijn drumleraar negeert hem een beetje, alsof het gewoon een gek van de straat is, maar ik vind het zeer storend en wil weten wie het is of wat er aan de hand is. Ik voel me ook bedreigd. De man komt steeds dichter bij het raam staan en ik kijk naar hem. Hij ziet er geel en ziek uit en zijn ogen zijn helemaal zwart, twee eindeloos diepe gaten waar ik in kijk. In zijn handen heeft hij een dode vogel (een duif). Ik ben heel erg bang en dan word ik wakker.
Het enige element uit de droom wat van "overdag" is, is het zieke uiterlijk van de man/duivel. Ik werk in een ziekenhuis en had die dag een hele zieke jongen gezien, met ook een hele negatieve uitstraling, ik stond met hem in de lift en voelde me niet bepaald relaxt. Maar de zwarte ogen en de dode duif en het feit dat hij aan het raam klopte van mijn oude drumleraar, begrijp ik niet!
Iemand zin om verbanden te leggen????
Groetjes Brex

Berichtenonderwerp: Re: duivel voor het raam
BerichtGeplaatst: 16-03-2007, 18:12:46 
Groentje
Groentje