Ik droomde dat ik in een reclamekrantje keek, en dat er een aanbieding instond van T-Mobile(daar kun je met je mobiele telefoon mee bellen), dat er een aanbieding instond van een prepaid-pakket met een Windows Mobile telefoon(dat is een superkleine eenvoudig-gemaakte computer, waar je overal mee kunt bellen) Ik wou mij die telefoon kopen. Over die foto van die telefoon waren van die jaren '50 bloemen, van die hippie bloemen, ze gingen rustig van boven naar onderen. Hier een foto voor de duidelijkheid(snel in mekaar geknipt en geplakt)
(de foto is aanklikbaar)
R. en V. Waren even later bij ons op visite. V. had zo'n telefoon en ik wou hem uitproberen. Ik was iets aan het downloaden op dat ding, toen viel die telefoon opeens uit en startte automatisch weer op. Maar voordat hij verder aangaat moet je een pincode invoeren, maar diegene die die pincode had, zat in de gevangenis, dus V. had de pincode niet. Mijn broer zei toen laks: ach, dan kun je zo Essent opbellen voor die code.
Ik vind dit echt een supervage droom. Misschien snappen jullie wat hiermee bedoeld word?!