Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 01-01-2025, 14:52:35

Alle tijden zijn UTC+01:00

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 19 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 Volgende
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: 2012 en dromen
BerichtGeplaatst: 23-06-2006, 09:57:40 
Reus
Reus

De aarde verandert. We zitten in een veranderproces en wij zelf veranderen ook. Dit heeft te maken met de ontwikkelingen die plaatsvinden naar 2012 toe.
Wat dit betreft merken we dit ook aan onze dromen. Wanneer je merkt dat je de laatste tijd intens(er) droomt of heftige dromen hebt, dan zou het wel eens heel goed kunnen dat het met het transformatieproces te maken heeft waar jij en ik in zitten. Je kunt soms ook beter je dromen onthouden. Je kunt dan bijvoorbeeld dromen hebben over oorlog, gevechten, achtervolgingen, inbrekers en monsters. Middels deze dromen laat je letterlijk deze oude energie los. Wat wel geruststellend is, is te zeggen dat dit allemaal van tijdelijke aard is en dat het weer voorbij gaat.
Ik droom bijvoorbeeld ook vaak dat ik op vakantie ben en dat ik over een andere plek droom die ik (nog) niet ken.
Herkennen jullie dit ook in hoe/wat jullie zelf de laatste tijd dromen?

liefdevolle groeten Nico

IT'S IS ALL ABOUT BALANCE.

Berichtenonderwerp: Re: 2012 en dromen
BerichtGeplaatst: 25-06-2006, 18:10:17 
Groentje
Groentje

hmm ik droom de laatste paar jaar wel erg raar .ik herinner me dromen eigenlijk altijd omdat ik er al van kinds af aan mee bezig ben geweest. de laatste paar jaar ben ik begonnen met lucide dromen dus me dromen zijn wel helderder intenser en soms als ik in een lucide droom zit dan heb ik een veel grotere visie :) maja of dat met veranderingen van 2012 te maken hebben ik denk het niet. niet bij mij iig :P

edit;

ik heb wel 1 x een droom gehad waarin ik dacht dat het iets met de nieuwe wereld te maken had
en hoor soms wel liedjes met teksten :P

1 zin vond ik wel mooi maar toch vaag en weet niet of ik dat zelf met me geest heb verzonnen maar ik hoorde toen When death arives a angel comes alive.

BerichtGeplaatst: 26-06-2006, 18:17:01 
Dwerg
Dwerg

Ik heb het de laatste tijd steeds erger dat ik zeer vreemde dromen krijg voor mijn doen en veel intenser. En ik merk dat de wereld en ikzelf een beetje onrustig aan het worden zijn.

BerichtGeplaatst: 26-06-2006, 18:19:00 
Ik herken dat ook. Intenser dromen en ze beter kunnen onthouden.
Laatst doomde ik ook over een hele vreemde achtervolging...
Het zou zeker met het transformatieproces te maken kunnen hebben, denk ik.

Zonnetje :wave:

BerichtGeplaatst: 28-06-2006, 13:15:20 
Dwerg
Dwerg

Ik droom nu ongeveer een maand elke nacht héél erg raar
Geen touw aan vast te knopen vaak :lol:
Een vriendin van me vraagt elke dag, en nog rare dromen gehad? haha

Maar wel fijn om te weten, dan is het tenminste verklaard ;)

and beloved in return

BerichtGeplaatst: 28-06-2006, 14:36:56 
Groentje
Groentje

haha was wel vaag vandaag.. terwijl ik droomde (was half lucide) dacht ik na van ja ik zie alles best helder en intens :') ik herinnerde wat hier stond dus

BerichtGeplaatst: 28-07-2006, 01:32:59 
Groentje
Groentje

Hallo lieve mensen,

Ik herken wat nico zegt ook.

Echter, zodra je met transformatieprocessen bezig bent, dan ben je in coma stand, omdat je op het voor ons brein te hoge trillingsniveau aan het werk bent.

Heb lange tijd ervaren dat ik elke droom exact wist, ik zag en zie dit nog steeds als een vorm van uitwerken van karma, ben zo al eens gedood met een pistool in een droom.

Je maakt de meest verschrikkelijke dingen mee tijdens je slaap, maar zie dit als een vorm van uitwerken.

Als je nu eens een droom hebt die voor jouw geen betekenis heeft op gebied van verstandelijk benaderen, ga dan alsjeblieft eens in je gevoel, vraag aan je hart of hoger zelf waar het mee te maken heeft, daarna zul je een gevoel krijgen wat je vertelt waar het mee t maken heeft.

Onze slaap is de meest toegankelijke vorm van boven om de meesten onder ons te kunnen bereiken, zij maken hiervan dan ook veelvuldig gebruik, en ben er maar blij mee, want zonder dit zou het even moeilijker zijn voor sommigen om dingen te begrijpen.

Hoe vaak hebben jullie ervaren, dat je 's ochtends wakker wordt, en heel lang hebt liggen piekeren de avond ervoor hoe je een bepaalde situatie het beste zou kunnen oplossen, en zodra je wakker wordt, heb je het licht gezien en weet je hoe te handelen...prachtig.

Geniet van je dromen, en ervaar ze niet als angstig alsjeblieft, het is een mooie manier van communicatie.

Namaste

BerichtGeplaatst: 28-07-2006, 07:28:33 
Groentje
Groentje

Het is inderdaad een prachtige manier.
Maar ik heb dus dat ik soms, als ik mijn dromen me nog
herrinder, ik nog helemaal in de emoties zit. Nou was dat
niet zo erg toen ik over Mario droomde ( :P ), maar toen
ik droomde dat ik heel erg vernederd was en zo heel erg
boos werd, toen was ik daar de rest van de dag door aangedaan. :?
Tuurlijk is het een mooie manier, maar ik vind het eigenlijk
vaak alleen prettig als het een mooie droom was, want die
emoties die blijven hangen... :(

BerichtGeplaatst: 29-07-2006, 18:48:10 
Groentje
Groentje

ik droom best vaak dat ik kan vliegen, eerst hard moet rennen en dan ineen kan vliegen / zweven. Maar soms gebeuren er ook nare dingen met mijn familie of vrienden, en dan word ik gewoon huilend wakker.
Maar dat vliegen is zón vrij gevoel dat is echt heerlijk.

BerichtGeplaatst: 03-08-2006, 00:37:20 
Groentje
Groentje

De reden dat emoties blijven "hangen" is omdat het voor jou traumatische ervaringen zijn, die je doordat je ze in dromen mag ervaren, of voorbeeiden op dat wat komen gaat, of jouw laten uitwerken wat je niet hoeft mee te maken.

Er is geen vast patroon wat dromen zeggenw illen, er wordt vaak over gespeculeerd, maar feit is dat het altijd met jouw leven en met jouw situaties te maken heeft...of dat nu dit lven is, een toekomstige situatie, een diegekoesterde hartsdroom, of een gedeelte karma uit vorige levens is, het heeft altijd betrekking op jouw ziel en jij als persoon.

Voordat de relatie met mijn vriendin verbroken werd, hebben zowel zij als ik dit een keer gedroomd, we werend helemaal in de stress wakker, en we voelden ons erg rot, en vielen elkaar dan in de armen omdat we gleukkig nog bij elkaar waren...nu inmiddels zijn we al een half jaar geleden gebroken met de relatie....daarom zeg ik :"het KAN ook een voorbereiding zijn op dat wat komen gaat, en dit hoeft niet altijd een minder prettige gebeurtenis voor jou te zijn".

En achteraf zeg ik altijd, wat er ook komt, de kosmos zorgt er wel voor dat je er niet op voorbereid bent, he onverwachte komt altijd onverwacht, zelfs als je het verwacht, komt het nog onverwacht....vertrouw daar maar op.

Namaste

BerichtGeplaatst: 03-08-2006, 11:29:44 
Dwerg
Dwerg

pat schreef:
Er is geen vast patroon wat dromen zeggenw illen, er wordt vaak over gespeculeerd, maar feit is dat het altijd met jouw leven en met jouw situaties te maken heeft...of dat nu dit lven is, een toekomstige situatie, een diegekoesterde hartsdroom, of een gedeelte karma uit vorige levens is, het heeft altijd betrekking op jouw ziel en jij als persoon.

En hiermee ben ik helemaal eens.

pat schreef:
En achteraf zeg ik altijd, wat er ook komt, de kosmos zorgt er wel voor dat je er niet op voorbereid bent, he onverwachte komt altijd onverwacht, zelfs als je het verwacht, komt het nog onverwacht....vertrouw daar maar op.

Namaste

Hè hè, dat ervaar je als je je teen stoot. Een teken dat je leeft. Als je dood bent en je struint nog wat rond hier dan gebeurt er niks meer onverwachts......... :roll: (zoals dit door elias is uitgelegd).

En de kosmos, dat is niet iets buiten jezelf (tenminste dat is mijn visie).

Groet,
Thijs

* Notice and remember your dreams.

BerichtGeplaatst: 12-08-2006, 18:09:10 
Kabouter
Kabouter

ja dat komt me zeker bekent voor .. ik heb vlagen van dromen, een paar weken droom ik niets bijzonders en dan ineens wel weer heel intens.

Sinds een maand droom ik elke nacht heel erg en ik weet ze bijna altijd nog helemaal ik detail na te vertellen.
(ook een heleboel met achtervolgingen, moorden en zelfs dat mijn broertje me wilde wurgen :shock: :lol: )

BerichtGeplaatst: 15-10-2006, 18:27:04 
Reus
Reus

leo0wnie schreef:
(ook een heleboel met achtervolgingen, moorden en zelfs dat mijn broertje me wilde wurgen :shock: :lol: )

Droom jij ookal dat je broertje je wilde wurgen?!! :shock: Dat heb ik laatst ook gedroomt....

How long should we two wait, before we're one?

BerichtGeplaatst: 20-10-2006, 13:11:02 
Groentje
Groentje

ik heb altijd wel veel gedroomd, maar de laatste tijd ben ik wel 4 keer per nacht wakker.

Het begon met dromen en daarna word je wakker, gewoon dromen over het dagelijks leven niet echt iets bijzonders eigenlijk. Maar ineens droom ik niet word ik gewoon elke keer wakker, kom gewoon niet meer lekker in slaap in de nacht heel appart.

Heb nu slaap pillen gekregen om beter in slaap te komen, Maar nou kom ik wel in slaap word alleen nog steeds wakker in de nacht.
Zou dit er ook mee te maken kunnen hebben ??

Liefs janneke

BerichtGeplaatst: 26-10-2006, 10:21:30 
Groentje
Groentje

-

Laatst gewijzigd door charzzzie op 08-06-2010, 17:02:11, 1 keer totaal gewijzigd.

Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 19 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 Volgende

Alle tijden zijn UTC+01:00