Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 29-12-2024, 16:33:08

Alle tijden zijn UTC+01:00

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 6 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: De tijd kan je niet terugdraaien?
BerichtGeplaatst: 19-12-2006, 19:43:18 
Feniks
Feniks

Ik heb de afgelopen week 2 dromen gehad die naar mijn weten redelijk gerelateerd zijn, waar ik nogal mee zit.

Droom 1: Vrijdagochtend 15 december

Ik kom weet ik waar vandaan, om naar huis te gaan.Ik ga over de Rottummerbrug (Heerenveen) maar ziet er totaal anders uit in werkelijkheid. Ten eerste het landschap is verhoogd en wanneer je over de brug gaat dan ga je net als in de bergen met soort haarspeldbochten flink naar beneden. Ten tweede staat er een huis (of erf) vlakbij de brug die er ook normaal niet is aan die kant van de weg. Verder is het een normale brug waar verkeer over kan gaan, maar in dit geval alleen fietsers.

Eenmaal net over de brug kom ik 2 bekende meiden tegen die bij mij op school hebben gezeten. Ik zeg even gedag en fiets door (waarom weet ik niet). Dus ik ga die soort haarspeldbochten naar beneden. Eenmaal beneden aangekomen bedenk ik me en wil oh zo graag terug naar die dames (omdat ik er toen wel een beetje verliefd op was of iets dergelijks) . Dus ik probeer weer omhoog te fietsen en bijna daar aangekomen gaat er een auto mij blokken. Ik zie ook dat er een 3e bekende meid daarbij is ( deze 3 waren een vriendinnengroep namelijk). Ik probeer en probeer maar ik kom gewoon niet langs de auto.

En toen ging mijn wekker. Ik heb nog wel 5 min. gelegen om van die ervaring bewust te worden.

Droom 2: Maandagochtend 18 december

Hoe het begon weet ik niet meer, want het flitste van de ene scene naar de andere. Maar op een bepaald moment zat ik in een soort caravan op het erf van onze boerderij. Ik loop naar buiten en merk dat er een groot feest is, met allemaal aantrekkelijke meiden. Helaas moet ik eerst naar ons huis toe (bedrijfswoning naast de boerderij) en loop door de menigte. Ik word er helemaal wild van en wil eigenlijks blijven. Maar ik moet naar huis (volgens mij) iets van het vuur halen. 5 min. later ofzo ( werd telkens tegengehouden door mezelf omdat ik echt wil blijven) kom ik thuis aan en doe het spul van het vuur (of iets anders het was best wel vaag dat gedeelte). De keuken ziet er trouwens nog net zo uit als voor de verbouwing 4 jaar geleden. Nu loop ik via de achterdeur naar buiten en staat er ineens een koe voor mij. Die begint tegen mij te praten, maar ik kon absoluut niet er iets uit wijs maken. Nu was het achterpad dat naar de boerderij ging op een of andere reden geblokkeerd door de koe en moest via de weg naar de boerderij om terug naar het feest te gaan, terwijl de koe juist de weg naar de weg blokte. Eenmaal halverwege het stuk van oprit naar oprit, merk ik dat er meerdere koeien uit zijn gebroken.

En toen ging weer de wekker.

Wat het eerst bij me opkwam na de 2e droom was; ze hebben een connectie. De eerste ingeving was dat het een teken was dat ik niet dingen kon achterlaten om vervolgens dan weer terug te pakken. Voornamelijk keuzes in de liefde ( ik ben nog single, dus het heeft wel een aardige impact op me).

Maar het gevoel dat ze nog meer of totaal iets anders betekenen heeft mij de afgelopen 2 dagen aangevreten.

Wat vinden jullie hiervan? Is het totaal iets anders, heeft het een dubbele betekenis of missen er nog grote betekenissen die ik gewoon niet op dit moment kan zien?

BerichtGeplaatst: 19-12-2006, 20:41:13 
Power Moderator
Power Moderator

Ik ben hier niet zo goed in, maar zal toch een poging wagen..

Ik zie sowieso een connectie tussen dat je 2x geblokt wordt door iets (een auto en een koe). Daarnaast wil je beide keren naar die meiden toe (in de 2e naar een feest, maar toch wel iets soortgelijks).
Misschien moet je er inderdaad niet teveel achter zoeken en is het gewoon al wat je zei: je bent single en dus heeft het impact op je. Daar kan het natuurlijk heel goed mee te maken hebben. Wat concrete dingen in dromen betekenen weet ik niet.. Dus verder kan ik je niet helpen.
Oja, is er laatst nog iets gebeurd met die meiden waar je het over had in je 1e droom? Niet per se iets met jou, maar gewoon met hen.. Dat gevoel krijg ik wel sterk namelijk.

Liefs,
Julia

BerichtGeplaatst: 20-12-2006, 21:35:02 
Kabouter
Kabouter

Hey Enya,

Zoals belooft..... :wink:

Dat ik je droom gister las was ik nog half in trance..en er kwam meteen 1 ding heel duidelijk door:

Het is de bedoeling dat je je eerst met jezelf bezig houdt..onderzoek naar je eigen Ik. De rest komt later, maak je er geestelijk niet druk over, dat verspilt je energie, blijf bij je innerlijke

:? Ik probeer je nu te beschrijven waarom en hoe..maar het lukt niet...ik word geblokkeerd.. :?

Wat ik ook lees..hoe ik het voel bij de droom...het is voor mij duidelijk, precies zoals ik je hierboven aangeef.. :wink: en waarom ik dus niet verder kan omschrijven heeft er hoogstwaarschijnlijk mee te maken...je moet hetzelf doen..blijf mediteren...blijf bij je gevoel...en ontdek...dat kan ik enkel nog zeggen :)

Liefs Nicole
Ps de dromen geven allebei hetzelfde aan..

BerichtGeplaatst: 21-12-2006, 14:39:51 
Reus
Reus

laat alles over je heen komen je moet niks haatsten wat moet gebeuren komt toch je bent opzoek naar liefde maar liefde kan je niet dwingen te komen het komt wanneer het komen moet! kijk naar je zelf geniet van alles om je heen en als je geen liefde geeft kan je ook niks krijgen!

waarom je geblokkeerd word 2 keer? je bent er nog niet klaar voor er moeten nog dingen gebeuren ;) en dan komt de rest vanzelf!

gr karjava

ik hoop dat je er wat aan hebt!

BerichtGeplaatst: 21-12-2006, 17:36:02 
Feniks
Feniks

Bedankt voor de reacties

Nu had ik gisteravond een meditatieavond, en die ging hierop verder.

Tijdens de eerste meditatie heb ik blijkbaar iets recents waar ik veel mee zat, losgelaten.

Bij de 2e en 3e meditatie had ik nog nooit zo'n verrukkelijke meditatie gehad, blijkbaar doordat ik het heb losgelaten.

Blijkbaar gaven die dromen aan dat ik het weer moest "opgraven" om het vervolgens te verwerken en los te laten.

Of zit ik totaal verkeerd?

(ik straalde volgens de begeider warmte en energie in grote maten uit)

BerichtGeplaatst: 21-12-2006, 23:30:01 
Groentje
Groentje

Ik weet niet of je daar verkeerd zit of niet...

Maar wat mij vooral opviel wat dat je last had, bij je tweede droom, van
een obstakel (koe) en je daar na een tijdje nog meer obstakels (koeien)
bij kreeg...
Misschien moet je je niet al té lang bezig houden met een obstakel, omdat
dat meer obstakels kan veroorzaken? :?

Ag ja, zo'n idee kreeg ik

Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 6 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00