Ik heb gister heel naar gedroomd en werd helemaal hysterisch wakker. 't was net echt....
Ik lag in mijn eigen bed, in mijn eigen slaapkamer, in mijn eigen huis. Ik woon in een jaren 30 woning en de slaapkamer ligt lager dan de woonkamer, vanuit mijn slaapkamer kan je (omdat er een klein raampje in de deur zit) naar de woonkamer kijken. Niek en ik lagen te slapen tot ik plotseling gewekt werd door een raar krijsend geluid. Ik draaide me om en zag door het raampje in de deur dat er licht was in de kamer (vermengd met rook) , in de woonkamer (voor de deur) stond een vrouw met lang zwart slierterig haar, haar gezicht was helemaal grauw. Er stond een man bij haar , hij had haar hoofd vast (de rest van die man kon ik niet zien). Er stond muziek op, en de vrouw was aan het meezingen (krijsen). Ze had echt zo'n vage uitdrukking op haar gezicht, ik kon het niet plaatsen het was iets van intens verdriet en angst. Plots draaide ze zich richting mij en kwam de slaapkamer binnen....
(al die tijd probeerde ik Niek wakker te maken omdat ik het gevoel had dat die vrouw geholpen moest worden maar ik daar te bang voor was)
Niek werd wakker, zei dat ik me niet aan moest stellen en sliep verder. De vrouw liep naar mij toe, toen ze bijna op een halve meter afstand stond, zakte ze in elkaar (ze zag eruit alsof ze verbrand was en heel mager) met haar mond wagenwijd open en haar ogen op mij gericht....
Helemaal in paniek wer ik wakker, maar ik kon me niet bewegen en mijn hele lichaam tintelde, uiteindelijk lukte het mij om niek wakker te maken en hem mijn droom te vertellen.....
Ik weet niet of deze droom mij iets liet zien maar t was echt doodeng vooral omdat het werkelijkheid leek en het in mijn eigen huis gebeurde.
Bedankt voor het luisteren
, liefs Renate