Hoi!
Een paar dagen geleden heb ik gedroomd dat ik met een groep vrienden in een soort hotel of jeugdherberg was, er waren iig allemaal slaapkamers. In mijn droom moest ik 's nachts naar het toilet maar die kon ik niet vinden, het gebouw was zo groot. Een aantal vrienden vonden het toen grappig om het licht uit de toen terwijl ik naar het toilet zocht, ik zocht dus verder in het donker. Ik kwam bij een jongen op de kamer terecht ipv op het toilet. (Op deze jongen ben ik in "real-life" verliefd). Samen zochten we verder. We kwamen toen bij een hele lange "ronde" trap, ik wou natuurlijk weten wat er aan het einde van die trap was. Ik ben de trap opgegaan en kwam op een soort plateau uit met een paar banken en stoelen, zeg maar een huiskamertje op een plateau. Ik ben weer naar beneden gegaan en ben met die jongen meegegaan naar zijn slaapkamer (grappig dat ik nooit op het toilet terecht ben gekomen).
Zou het betekenen dat die jongen en ik samen nog een lange weg te gaan hebben (lange trap) maar uiteindelijk wel bij elkaar komen (huiskamer idee)?
Hoop dat iemand deze droom kan uitleggen voor mij. Alvast bedankt!
|