Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 28-12-2024, 09:29:50

Alle tijden zijn UTC+01:00

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 4 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: no air dream?!
BerichtGeplaatst: 27-04-2012, 16:07:39 
Kabouter
Kabouter

helluwww :)

ik had laatst weer zn rare dood droom.
ik herriner me hem alleen vaag...

ik was ergerns? en ik moest vluchten.( volgensmij in oorlogsgebied.) ik rende vooruit maar viel. er klonken schoten boven mn hoofd. ik stond op en begon te rennen. ik had een tand doro mn lip en ene bloedneus door de val. op een moment was er een groot meer, en ik kon nergens meer heen dus sprong ik maar in het meer.
ik werd toen naar beneden gezogen door iets. een paa rminuten later kreeg ik bijna geen lucht meer, en ik kreeg kramp in mijn linkervoet,kuit, bovenbeen.

een par seconde laterschiet ik wakker, met mn hand om mn keel en eentje op mn borst, met kram in mijn linkervoer,kuit en bovenbeen. ik kreeg bijna geen adem. ik probeerde rustig te worden, toen dat lukte, kon ik eindelijk weer ademhalen.

wat is dit voor geintje?! dit is dus niet leuk! die andere dromen waren erg, maar dit..
kun je zo ook sterven? als je droomt zoals dit en dan net te laat wakker wordt?

xxx daphne

Berichtenonderwerp: Re: no air dream?!
BerichtGeplaatst: 27-04-2012, 20:32:29 
Gids
Gids

Je kan ook een topic maken en het 'Dromen van Daphne' noemen o.i.d. Zo hoef je niet elke keer een nieuw topic aan te maken ;)

Berichtenonderwerp: dromen van ~Daphne
BerichtGeplaatst: 28-04-2012, 11:22:38 
Kabouter
Kabouter

jep. da zalik uns doenn :)

Berichtenonderwerp: Re: no air dream?!
BerichtGeplaatst: 28-04-2012, 20:29:24 
Kabouter
Kabouter

iets dromen waarna datzelfde met je lichaam gebeurd (of andersom, er gebeurd iets en dat komt in je droom) zijn erg normale dingen, veel mensen die als geluid van hun wekker een muzieknummer hebben, zullen het misschien wel herkennen. als je wekker dan af gaat word je niet altijd direct wakker, soms lijkt het even alsof die muziek zich af begint te spelen in je droom.

te laat wakker worden bij dit soort dingen zal nooit gebeuren, als je door wat voor reden dan ook geen adem kan halen (wat miljoenen verschillende oorzaken kan hebben) schiet je direct wakker omdat je lichaam in een fractie van een seconde vol adrenaline zit. waar dit mij aan doet denken is het te snel wakker worden uit een droom door zo'n reactie van je lichaam, maar dan niet op wat er met je lichaam gebeurt maar door wat er in je droom gebeurt. je hersenen kunnen niet snel genoeg omslaan van droom naar realiteit, met als gevolg dat je de droom ervaart in de realiteit, ondanks dat de aspecten er eigenlijk niet zijn.

min of meer vergelijkbaar met slaapverlammingen en geheel onschuldig. ik geloof er niet in dat hier iets aan de gang is wat boven het materialistische staat, als dat mag

"Dread of disaster makes everybody act in the very way that increases the disaster." - Bertrand Russel

Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 4 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00