Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 28-12-2024, 09:08:47

Alle tijden zijn UTC+01:00

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 2 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: Vreemd gevoel
BerichtGeplaatst: 10-09-2010, 22:27:26 
Groentje
Groentje

Ik had vannacht een droom, ik kan hem me niet volledig herrineren
maar hij blijft maar in mijn hoofd zitten en hij voelde ook heel anders aan dan andere dromen.
Ik zag eerst een indiaan, hij was rond de 25 en keek me met grote ogen aan en kreeg het gevoel dat hij op me had gewacht.
Hij zat op de grond (droge aarde) naast een vuur en er lag een dierenvel met vacht naast hem.
Ik weet nog dat ik een tijdje met hem gesproken heb (of mischien leek dat maar zo)
Het gesprek voelde goed aan en toen ik opstond in de droom zag ik een wolf huilen in een close up met vuur achter zich.
Ik heb vaak dromen die iets belangrijks voor me betekenen en vroeg me af of iemand me hiermee kon helpen.

Alvast bedankt :)

Luister naar iedereen, lees alles en geloof niks tenzij je zelf hebt ondervonden dat het klopt.

Berichtenonderwerp: Re: Vreemd gevoel
BerichtGeplaatst: 11-09-2010, 11:22:13 
Dwerg
Dwerg

Hoi Siera.

Indiaan
Wanneer je droomt dat je een indiaan bent, dan wijst dit erop dat je meer controle zou moeten hebben op situaties in het echte leven.

Ogen
De ramen van de ziel. Psychisch inzicht. Wanneer je droomt dat andermans ogen je volgen, dan is dit een gunstig voorteken voor veel liefde om je heen.

Wolf
Een droom over een wolf wijst erop dat je een eenling bent, omdat je zelf daarvoor kiest. Dus dat je je wel alleen bent, maar je niet eenzaam voelt.

Vuur
Wanneer je droomt over vuur, dan wijst dit erop dat iets ouds in je leven plaatsmaakt voor iets nieuws. Je manier van denken is aan het veranderen.
De wolf is een woeste, ruwe kracht. Vaak vertegenwoordigd hij de schaduwzijde van de man. Dromen als man van de wolf betekent dat je de implicatie van deze schaduwzijde begint te onderkennen. Dit in tegenstelling tot de situatie dat je je gedwongen voelt hem te bedwingen. De wolf onder ogen zien is dus je eigen schaduwzijde zien.

De vrouwelijke kant van de wolf is voedende en verslindend tegelijkertijd, vergelijk Roodkapje en de wolf, waarin de wolf zowel Oma is als diegene die verslindt.

Aarde
Wanneer je droomt van de aarde, dan wijst dit op verlangen. Wanneer je droomt dat je de aarde bewerkt, dan wijst dit op een zegen. Wanneer je echter droomt dat er iemand op de aarde ligt of ziet zitten, dan wijst dit op gebeurtenissen die je niet in de hand hebt.

Dat zijn de betekenissen van de symbolen uit je droom.

De indiaan ben je zelf.

Kijk of je er wat mee kan.

Groeten H@ns.

Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 2 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00