De vorige keer droomde ik voor het eerst drie dromen achterelkaar. Nu gebeurde dit weer. De dromen hadden weer een grote impact op mij omdat ze zo echt leken.
droom 1: Ik zwemde in het water. Ik vroeg mij af of het water wel betrouwbaar was omdat het zo lang warm was geweest. Op dat moment kwam er een grote golf over de dijk heen met zout water. ik werd teruggeduwd. Vervolgens heb ik nog iemand zijn papagaai gered en teruggebracht naar zijn kooi.
droom 2: Het speelde zich af in de tweede wereldoorlog. Ik zat bij een klein kruidenniertje in arnhem. Ik bestelde een koffie en een koekje en moest 75,- afrekenen. Een enorm bedrag. De man achter de kassa was erg argwanend of ik dat geld wel had. Maar ik had het. Anderen in de winkel dachten dat ik misschien een bank had beroofd. Op dat moment vlogen duidelijk vliegtuigen over. Ik rende naar de kelder en zag door het raam de eerste bommen al naar beneden komen. Gelukkig bleven we ongedeerd.
droom3: Mijn zusje kreeg een hartstilstand, waarbij het leek alsof ze stiktte. Ik begon haar te reanimeren en zette haar op mijn mp3 speler om de hartslag te zien? Ik maakte fouten en werd zenuwachtig. De ambulance kwam maar niet. Uiteindelijk kwam de ambulance en zij gaven mij een compliment. Toen werd ik wakker.
Weer hele vreemde dromen die ik overigens wel kan linken met gisteren. We hadden het gehad over reanimeren. Ik ben in Arnhem geweest.
wie weet de symobliek achter deze dromen?
groeten, Miracle.
_________________ Alle antwoorden zitten in jezelf en zijn direct voor jou beschikbaar. Vertrouw daarop!
|