Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 28-12-2024, 08:59:52

Alle tijden zijn UTC+01:00

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 12-07-2010, 10:45:55 
Elf
Elf

Vannacht drie bizare dromen gehad.

droom 1: er stond een vrouw in mijn woonkamer. Ik vroeg haar wat ze hier deed en ze zei dat ze in mijn huis gewoond had. Ze keek naar de schoorsteen mantel en daar verschenen twee tekens op. Vervolgens vroeg ik haar hoe ze in mijn huis kon komen. Ze zei toen dat ze haar sleutel die ze nog had, had gebruikt. Dit klopte niet zei ik omdat ik onlangs mijn deurslot had vervangen. Vervolgens rende ze naar buiten. Ik rende achter haar aan. Ze draaide zich om en keek gemeen. Ze zei: Je hebt de kracht om mij te verslaan, maar je weet niet hoe je dat moet doen. Ik voelde mij boos worden. Op een gegeven moment kwamen er gigantisch veel mensen op mij afgelopen met haar voorop. Ik voelde in 1 keer veel kracht en uit mijn hand kwam een vel wit licht. Ik maakte een veeggebaar en alle die mensen werden omver geblazen.

Droom 2: Een collega kwam mij ophalen met zijn motor. Ik ging achterop zitten en kon mij nergens goed aan vast houden. Vervolgens ging hij keihard achteruit rijden. Ik werd bang dat we een kind omver zouden rijden en schreeuwde kijk uit. Hij bleef doorrijden. We kwamen wonderwel goed op onze bestemming aan.

Droom 3: ik stond in een broodjes zaak en toen stond er een blonde vrouw met zwarte ogen naast mij. Ze deed sexuele toespelingen. Toen ik daar niet op inging werd ze steeds brutaler en bood zich vrijwillig aan voor sex. Ik liep vervolgens naar buiten en raakte haar kwijt.

BerichtGeplaatst: 12-07-2010, 10:49:44 
Heej Miracle!!!

Droom 1: Iets sluipt jouw leven binnen en jij weet er geen raad mee. Je zou het aan kunnen maar het verwart je.

Droom 2: Je bent ergens angstig voor wat bij nader inzien helemaal onnodig was.

Droom 3: Ontlopen van de liefde/lust????

De laatste weet ik niet helemaal. Ik denk dat dat het is. De eerste twee kon ik vrij snel wat uithalen. Je moet maar zeggen of het goed is.

x :kiss:

BerichtGeplaatst: 12-07-2010, 11:51:13 
Elf
Elf

Hey Seira,

Droom 1 en 3 kan ik niet plaatsen. Je uitleg over droom 2 wel.

thnx
liefs
miracle

BerichtGeplaatst: 12-07-2010, 16:15:42 
Feniks
Feniks

Droom twee vind ik interessant. Achteruit rijden, daar moet iets van te maken zijn. Er gebeurt iets wat je niet verwacht: in plaats van vooruit ga je achteruit. En er wordt hard gereden, je kunt niet zien wat er gebeurt. angst een kind aan te rijden. Waarom een kind? en niet een hond-kat of een volwassen mens?

In de droom heb je geen controle meer omdat iemand anders rijd. Je hebt de macht overgegeven en diegene die hem heeft genomen doet dingen die je niet verwacht en je angstig maken.

Misschien sta je op het punt iets los te laten in je leven? Of heb je het al los gelaten hoewel dit heel moeilijk was? Ben je normaal iemand die de touwtjes in handen houd, maar nu in een situatie even niet meer weet wat er komen zal?

Ik hou van dromen :hart:

Douglas Adams

BerichtGeplaatst: 12-07-2010, 18:35:56 
Elf
Elf

hey truitje

Bedankt voor je reactie. Ik ben inderdaad iemand die graag controle houdt. Wat ik grappig vind is dat een motor nooit achteruit kan rijden. In iedergeval niet zo snel als vooruit.
Achteruit is misschien wel bedoelt als terug in de tijd. (kindertijd) de uiteindelijke bestemming was een broodjes zaak.

dromen zijn soms wonderbaarlijk. Ik vond het helemaal bijzonder om 3 dromen te kunnen onthouden in 1 nacht. Zal wel met de warmte te maken hebben. Werd vannacht erg vaak wakker.

BerichtGeplaatst: 13-07-2010, 14:00:48 
Feniks
Feniks

Terug in de tijd... hmz... zou kunnen! het is jou droom, jij weet er het meest van.
Was de broodjeszaak bekend voor je? iets uit het verleden? Dat zou dat heel goed kunnen.

Met de andere twee dromen kan ik gek genoeg niet zo veel... vreemd eigenlijk.
De vrouw en het seksuele aanbod is ook interessant. Dromen over seks zouden zelden letterlijk over seks gaan. (Weet niet of dit waar is) Misschien iemand die nabijheid zoekt en als jij dat niet geeft het wat dwingender doet?
Of iemand die jij als opdringerig ervaart in rl?
Ze heeft zwarte ogen? helemaal zwart? of gewoon geen iris? Blond haar. Doet ze je aan iemand denken?

Geinig allemaal. Ik onthoud zelden mijn dromen en als het gebeurt enkel flarden die wegvallen als ik ze probeer aaneen te breien. De dromen díe ik onthoud zijn echter allemaal zeer vreemd en houden me meestal dagen bezig.

Douglas Adams

BerichtGeplaatst: 15-07-2010, 14:10:19 
Reus
Reus

droom 1 klinkt heel bizar..
waarschijnlijk wil je gids iets vertellen.

droom 2 op de motor, vind ik ook maar raar.
waarschijnlijk ben je ergens bang voor. maar voor wat?

droom 3, jah ik ben net 13, dat zou ik ook niet weten srry. :oops:

Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00