Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 29-12-2024, 00:28:52

Alle tijden zijn UTC+01:00

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 3 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 20-03-2010, 18:25:33 
Groentje
Groentje

Laatst kwam ik op school en vertelde ik aan mijn beste vriendin dat ik vreemd gedroomd had.

het ging ongeveer zo:
---
in die droom wou ik heel graag een piercing (best vreemd want ik heb er een hekel aan), maar ik mogt het niet van mijn ouders. ik wou het heel graag een neuspiercing maar iedereen zei dat ik het niet moest doen. uiteindelijk deed ik het wel, maar omdat het stiekem moest deed ik het zelf. het deed vreselijk veel pijn (wat opmerkelijk is omdat je geen pijn voelt in dromen...)
uiteindelijk ging het ontsteken, het deed steeds meer pijn. mijn ouders dachten dat de piercing nep was, totdat de ontsteking zo uit de hand gelopen was dat ik niet meer door mijn neus kon ademen. toen heb ik de piercing eruit gehaald en zijn we naar de dokter geweest. die gaf me een zalfje & een advies; luister eens naar je ouders.
---
tot nu toe denk je dat dit gewoon een random nachtmerrie is, maar toen ik dit aan mijn vriendin vertelde schrok ze zich dood. ze had die nacht namelijk hetzelfde gedroomd.
---
dat was ongeveer een half jaar geleden, maar laatst herinnerden we ons dit weer door een andere vriendin van ons. Ze wou een neuspiercing maar het mogt niet. op een dag had ze er eentje, ze zei dat ie nep was (dat was ie dus niet!). & toen ging het ontsteken...
ze vertelde me later dat ze hem zelf had gezet met een naald & er vervolgens een oorbel er doorheen heeft gestoken
nu ging het bij haar niet zo ver, ik heb haar een wond-ontsmetting gegeven om het schoon te houden (dat had ze niet eens in huis toen ze met die naald door haar neus ging!!)
& een paar dagen later was het een beetje weggezakt.
---
dit is ongeveer een week geleden, kan het zijn dat we toevallig allebei hetzelfde droomde & dat het toevallig uitkwam? of hebben we samen de toekomst voorspeld?
---
we vonden het best wel vreemd dat we hetzelfde droomde, & al helemaal dat het uitkwam...

BerichtGeplaatst: 23-05-2010, 19:10:08 
Reus
Reus

toeval bestaat.

maar als het zo nog toeval wordt genoemd dan zeg ik wel dat het echt niet zo is.

waarschijnlijk heb je een hele sterke band met je vriendin waardoor je hetzelfde droomde.
en vaak is het ook zo dat als je iets droomt dat het uitkomt. (niet vaak maar dat kan gebeuren)

dus het is mogelijk.

hoe denkt iemand anders erover?

BerichtGeplaatst: 24-05-2010, 23:30:46 
Groentje
Groentje

je hebt een sterke band met je vriendin. Dat jullie hetzelfde dromen in geen toeval dat is omdat jullie mentaal verbonden zijn. Ik heb het vaak met vrienden dat we hetzelfde zeggen op hetzelfde moment ofdat ik iets zeg dat een vriend denkt. Een van de meer bekendere voorbeelden is dat vriendinnen vaak op dezelfde dag ongesteld worden.

En natuurlijk kan je ook een voorspellende droom hebben. De meeste mensen hebben dat wel eens maar kunnen het ze zich niet meer herrinneren.

Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 3 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00