Laatst kwam ik op school en vertelde ik aan mijn beste vriendin dat ik vreemd gedroomd had.
het ging ongeveer zo: --- in die droom wou ik heel graag een piercing (best vreemd want ik heb er een hekel aan), maar ik mogt het niet van mijn ouders. ik wou het heel graag een neuspiercing maar iedereen zei dat ik het niet moest doen. uiteindelijk deed ik het wel, maar omdat het stiekem moest deed ik het zelf. het deed vreselijk veel pijn (wat opmerkelijk is omdat je geen pijn voelt in dromen...) uiteindelijk ging het ontsteken, het deed steeds meer pijn. mijn ouders dachten dat de piercing nep was, totdat de ontsteking zo uit de hand gelopen was dat ik niet meer door mijn neus kon ademen. toen heb ik de piercing eruit gehaald en zijn we naar de dokter geweest. die gaf me een zalfje & een advies; luister eens naar je ouders. --- tot nu toe denk je dat dit gewoon een random nachtmerrie is, maar toen ik dit aan mijn vriendin vertelde schrok ze zich dood. ze had die nacht namelijk hetzelfde gedroomd. --- dat was ongeveer een half jaar geleden, maar laatst herinnerden we ons dit weer door een andere vriendin van ons. Ze wou een neuspiercing maar het mogt niet. op een dag had ze er eentje, ze zei dat ie nep was (dat was ie dus niet!). & toen ging het ontsteken... ze vertelde me later dat ze hem zelf had gezet met een naald & er vervolgens een oorbel er doorheen heeft gestoken nu ging het bij haar niet zo ver, ik heb haar een wond-ontsmetting gegeven om het schoon te houden (dat had ze niet eens in huis toen ze met die naald door haar neus ging!!) & een paar dagen later was het een beetje weggezakt. --- dit is ongeveer een week geleden, kan het zijn dat we toevallig allebei hetzelfde droomde & dat het toevallig uitkwam? of hebben we samen de toekomst voorspeld? --- we vonden het best wel vreemd dat we hetzelfde droomde, & al helemaal dat het uitkwam...
_________________ een pad ontstaat door erop te lopen
|