hoi,
dankjulliewel voor de reacties.
het is voor mij wel een fijn idee dat andere het kennen een steeds terugkerende droom te hebben.
van die dromen die totaal nergens op slaan ken ik heel goed. ik heb een keer iets verkeerds binnen gekregen waardoor ik een enorme bad trip kreeg, compleet met hallucinaties etc. ik licht liever niet te veel toe van het hoe en wat daarom heen, maar het was in iedergeval absolúút niét mijn bedoeling om wasted te worden, al helemaal niet om hallucinaties te krijgen, en voor zo ver dat kan nog minder om een bad trip te krijgen:
Ik dacht eerst dat ik iedere atoom zag die er was, wat opzich niet heel erg was, alleen verwarrend, en daarna dacht ik dat ik een energie-golfje was geworden, toen werd ik weer even helder en merkte dat ik echt heel raar werd in mijn hoofd en bedacht dat ik beter 112 kon bellen, ik dacht echt dat ik dood ging, maar goed er was verder niemand om me heen en op het moment dat ik het voor elkaar gekregen had overeind te komen zitten was mijn 'heldere moment' alweer over: Ik zag overal konijnen met clownspakken aan, ik dacht in een soort gigantische spiraal terecht te komen waar ik steeds verder in viel, heel misselijk van werd, en er steeds weer andere energie golfjes langs me kwamen varen. Ik moest van de konijnen in de clownspakjes een enorme berg smarties opeten, vervolgens kwam er ergens nog een oud en wijs konijn langs en een handpop van een haan, en daarna veranderde ik in een dobbelsteen met in de buitenkant panda-lippen die steeds iets moesten uitspugen op het moment dat die werd gerold/gegooid (dat was ik die moest overgeven
)
Nouja, daarna ging ik knock out, en zijn er nog vage herinneringen maar niet echt iets duidelijk. Pas de dag erna, toen ik in het ziekenhuis lag, kwam alles weer een beetje opdagen...
Maar goed, dat is inmiddels allemaal alweer een aardig tijdje geleden (en het gaat prima met me + weet zéker dat ik nooit meer iets hoef waarvan je eventueel zoiets kan krijgen!)
Maar goed, mijn hallicunaties die ik toen had die komen nog steeds regelmatig terug 's nachts, als ik slaap. Ze zijn in mijn beleving echt doodeng, terwijl ik gewoonlijk voor een konijn en een handpop niet heel bang zou zijn
.
Opzich niet heel raar natuurlijk, omdat het toen best heftig was allemaal, maar ik heb ze uitgeschreven, aan een aantal hulpverleners verteld, ze getekend, maar ze willen maar niet uit mijn hoofd weg gaan...
Maar goed, in iedergeval bedankt voor de reacties!
Liefs