Ik had er laatst wat over opgezocht op internet.
al van toen ik heel klein was, zo klein als ik me herinner, kan ik wanneer ik doorheb dat het een droom is dmv tekens en signalen (meestal met nachtmerries) die droom 'uitzetten' doormiddel van een piepsingaal te maken .
klinkt redelijk vreemd :p maarja,
ik kon ook soms op een bepaalde knop zoals die v.e. brandalarm duwen die ook meestal hoge tonen hebben en zo werd ik wakker.
soms kan ik echter geen geluiden maken in dromen en dan kan dit natuurlijk niet.
vannacht had ik drie verschillende dromen , en twee van de drie keer had ik door dat ik droomde.
de eerste keer dat ilk het doorhad wenste ik me naar mn kamer, waar ik het tegen mn vriend zei.
ik vroeg hem of hij wist dat ik nog aan et drome was en hij zei dat ie et niet wist.
maar ik kon mezelf dus niet wekken omdat ikhet niet zeker wist.
de tweede keer wist ik het omdat er vreemde dingen gebeurden.
ik probeerde te vliegen om het te testen maar dat lukte niet, dus dacht ik uiteindelijk toch dat het echt was.
vroeger kon ik mijn dromen goed verklaren omdat ze niet zo moeilijk waren , maar tegenwoordig worden ze moeilijk en moeilijker, heeft er iemand typs hoe je je dromen kan uitleggen of goeie sites/boeken?
graag snel n antwoord