Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 28-12-2024, 23:41:48

Alle tijden zijn UTC+01:00

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 6 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: Droom over kamer en paarden
BerichtGeplaatst: 29-01-2010, 15:39:25 
Dwerg
Dwerg

Vannacht had ik zo'n aparte droom..

Ik droomde dat ik thuiskwam en alles prima was. We hadden een gast die schijnbaar bij mij in mijn kamer sliep. Er stond een extra bed. Mijn eigen bed was bedoeld voor haar (de gast) en het andere wat minder goede, oudere bed was bedoeld voor mij. Vond ik niet zo heel fijn. Het bleek dat de gast een bekende paardrijdster was. Geen idee wie het was, had nog nooit van haar gehoord. Ik keek wat beter naar het interieur van mijn slaapkamer en zag ineens dat het behang anders was. Het warme oranje behang en de crème met de kleine klaprozen die er normaal altijd hing was ineens vervangen door paardenkoppen. Overal stonden paarden op, verschillende soorten paardenbehang, dekbed etc.. Daar raakte ik zeer gefrustreerd door, boos en bijna huilend riep ik naar mijn moeder dat dit niet kon, het haar (de gast) kamer niet was en wat haar het recht gaf om het zomaar zonder mijn weten te veranderen. Ik was naar beneden gelopen en terwijl ik aan het roepen was, merkte ik de paardrijdster op in de huiskamer en voelde me schuldig dat ze dit moest aanhoren. Tegelijkertijd was ik nog steeds boos dat alles zomaar verandert was zonder mijn weten, anders had ik er waarschijnlijk een stokje voor gestoken. Nu zat ik ineens met een kamer met behang wat ik niet wilde, terwijl ik blij was met wat ik al had. En die bekende paardrijdster zou toch niet blijven, maar had wel alles naar haar smaak aangepast.
Zelf heb ik ooit wel eens paardenbehang in mijn kamer gehad, was jaaaren geleden moet ik er even bijzeggen.

Heb wel een idee wat dit symbolisch voor kan stellen, maar ben benieuwd wat jullie er van denken :) Zal later nog het e.e.a. toelichten wat er nu speelt in mijn leven en waar ik denk dat het op slaat.

Berichtenonderwerp: Re: Droom over kamer en paarden
BerichtGeplaatst: 09-02-2010, 14:46:46 
Groentje
Groentje

Ik heb nu niet zoveel tijd maar ga binnenkort hier even een reactie plaatsen wat ik denk wat jouw droom betekent.

BerichtGeplaatst: 09-02-2010, 17:14:11 
Oke... je mag zelf weten of je hierop wilt reageren.

Is jouw kamer één van de enigste veilige plek in je leven? De enige plek waar je echt jezelf kunt zijn?

In de droom was het dat "de gast" jouw interieur van jouw kamer had verandert. Jij raakte hiervan overstuur, dit kan zijn als teken dat je jouw enige plek kwijt bent. Ook is het ineens allemaal iets met paarden. Ik doe een gokje, maar heb je op paardrijden gezeten en ben je gestopt nadat je van een paard af bent gevallen? Of was er iemand op de manege die jou op een zéér foute manier behandelde? Waardoor je, als je paarden ziet, er steeds aan denkt?

Sorry, dit is een hele vage uitleg met veel vragen, maar wil je alsjeblieft reageren, desnoods in een persoonlijk bericht, of het juist is? Want ik kan misschien nog wel meer vertellen maar dan moet ik eerst dit weten.

Njaa.... Sterkte met de andere uitleggen.

X :kiss:

BerichtGeplaatst: 09-02-2010, 22:03:15 
Dwerg
Dwerg

Hoi Seira,

Bedankt voor je reactie :) M'n kamer is een veilige plek voor mij. Ik heb nooit op paardrijden gezeten, ben nooit lid geweest bij een manege en heb geen negatieve associaties met paarden. (Behalve dat er een keer in m'n gezicht geniest is door een paard, was best vies kan ik je vertellen :mrgreen: Maar doet me verder niet negatief aan.)

Als je nog meer kon/wil vertellen, schrijf maar gewoon neer wat er in je opkomt. Maakt niet uit of het juist is of niet, ben benieuwd wat je te zeggen hebt :)

BerichtGeplaatst: 10-02-2010, 11:24:30 
Power Moderator
Power Moderator

Hey!
Deze droom doet mij denken aan een droom die ik zelf een keer heb gehad en mij dusdanig fascineerde dat ik m hier ook heb gepost:
http://forum.spirituelejongeren.nl/viewtopic.php?f=12&t=10072&p=143529#p143529

De verklaring die de mensen daaronder geven, daar heb jij misschien ook wat aan :) Jammer dat de reactie van LveL weg is, maar die is gedeeltelijk nog te lezen waar ik hem quote!

Liefs,
Julia

BerichtGeplaatst: 10-02-2010, 18:53:36 
Dwerg
Dwerg

Hee Julia!

Heb het gelezen en de dromen lijken verdacht veel op elkaar inderdaad, thanks! :)

Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 6 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00