Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 28-12-2024, 09:09:05

Alle tijden zijn UTC+01:00

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 3 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: ogen
BerichtGeplaatst: 15-11-2009, 12:25:20 
Groentje
Groentje

Hallo , ff iets geks,
Ik droom al een aantal dagen weer heftig (dat wil zeggen dat ik alles in geur en kleur herinner)
Het steeds andere dromen, maar er blijft een paar dingen steeds hetzelfde wat me opvalt. 1: ik zie steeds iets of iemand in de buurt (mens dier of iets onbestempelbaar) wat wit is of wit gekleed of een witte vacht met fel blauwe ogen. Telkens als ik dat zie dan weet ik dat het geen kwaad is en dat het alleen observeert. Zodra ik laat blijken dat ik hem/haar/het gezien heb door te kijken, dan draait het om en loopt het weg, of het is in 1x weg in het idee van oeps ze heeft me gezien betrapt. Het vervelende is dat ik dit eerst in dromen had, maar nu heb ik het ook al s'avond als ik bijv. de hond aan het uitlaten ben dat ik in de gaten gehouden wordt. Gekker moet het niet worden. Kwam gisteravond thuis en ik kijk door het raam van de woonkamer deur naar het raam van de keuken en zie daar iets wittigs met 2 blauwe ogen. (ide denk nog dat is de weerspiegeling van de kat (die is ook wit met 2 blauwe ogen) en tegelijk bedenk ik me, dat kan niet want die weerspiegeling is veel te hoog. Toen ik me dat bedacht en ik keek weer was het weg.
Iemand suggesties? Tot nu toe heb ik er nog geen angst voor gehad. Maar toch, blijft vreemd.....Ook als het geesten zouden zijn, ik heb ze nooit gezien, wel eens gevoeld, maar nooit gezien. visueel.

Berichtenonderwerp: Re: ogen
BerichtGeplaatst: 15-11-2009, 20:47:15 
Dwerg
Dwerg

misschien is het toch iemand van boven, die je op deze manier laat weten over je te waken.

Berichtenonderwerp: Re: ogen
BerichtGeplaatst: 17-11-2009, 10:30:14 
Groentje
Groentje

geen idee......heb er nu weer even geen last van.....maf..Vannacht was het de beurt aan spinnen om in mijn droom mij te pesten...pfffff, en zo is er altijd wat (alleen was ik slimmer in mijn droom hahah)

Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 3 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00