Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 29-12-2024, 01:32:58

Alle tijden zijn UTC+01:00

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 4 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: nachtmerries
BerichtGeplaatst: 14-08-2009, 16:20:06 
Groentje
Groentje

ik heb een vraagje weet iemand hoe het kan dat ik al 6 jaar achter elkaar nachtmerries heb?? want ik heb namelijk al 6 jaar nachtmerries over dingen die allemaal echt kunnen gebeuren (en zo ver ik weet zijn meeste niet voorspellend)

Berichtenonderwerp: Re: nachtmerries
BerichtGeplaatst: 21-08-2009, 17:58:22 
Kabouter
Kabouter

hey flux,

ben je vlak voor dat de nachtmerries begonnen op een andere plaats in je kamer/huis gaan slapen of ergens anders gaan wonen toevallig?

groetjes Wendy

BerichtGeplaatst: 04-09-2009, 17:50:51 
Kabouter
Kabouter

Hmm raar,
Bij mij juist omgekeerd x)
Ik heb eigenlijk nooit nachtmerries, naja, het is wat je nachtmerries noemt,
Ik vind ze vaak op het randje van nare droom en nachtmerries zitten x)

BerichtGeplaatst: 04-09-2009, 21:51:43 
Groentje
Groentje

Hallo Flux,

Als je nachtmerries hebt die je laten zien, wat er zou kunnen gebeuren, dan zit het er dik in dat je overdag allerlei angsgevoelens hebt over wat er zou kunnen gebeuren. Dat soort gevoelens willen mensen niet altijd kennen, en dan duwen ze die weg, verdringen ze die. Dat is erg ongezond voor je geest, je kropt zo allerlei ongezonde gevoelens op en die blijven dan gewoon doorzieken in je geest.

Dan willen je dromen je helpen om de problemen onder ogen te zien en er een oplossing voor proberen te bedenken. Omdat het gezond voor je is, en je zo weer wat gelukkiger kunt zijn. Je dromen beelden dan vaak je weggestopte angsten uit. Daarom heb ik het idee, dat je overdag ook vaker gevoelens in je hebt over wat er zou kunnen gebeuren. Misschien heb je ook wel achtervolgingsdromen, die beelden uit door wat voor soort gedachtes, ideeën of gevoelens je in je echte leven als het ware 'achtervolgd' wordt.

Wat bij nachtmerries ook belangrijk is, is het moment dat ze ontstaan zijn. Dan kijk je naar wat er vlak voor de eerste nachtmerrie, 6 jaar geleden, in je leven gebeurd is. Of met welk probleem je toen zat. Vaak gaan je nachtmerries dan over dat probleem of willen ze je helpen, zo'n gebeurtenis te verwerken. Op die manier kun je vaak weten, waar je dromen over gaan. Die gebeurtenissn kunnen verkeersongelukken zijn, ziektes, aanrandingen en dergelijke. Of bijv dat je gepest wordt op school, en dat niet kunt verwerken.

Als je zo'n droom post, dan valt hij waarschijnlijk wel uit te leggen. Hoop dat je hier wat aan hebt,

Peter.

Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 4 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00