Droom over: zeehonden
Nog maar weer eens droom van mij.....
eerst was ik op een feest [volgens mij 1 van mij] en toen moest ik gaan naar huis... onderweg kwam ik langs water en daar kamer ze aangezwommen 3 lieeeeve kleine mini zeehondjes tergrote van een poes of een kleine hond ong. 30 cm lang en voor de rest gewoon normaal als een zeehond behalve het gewicht want ik kon ze gewoon optillen zoo schattig 1 was een bruinezeehond 1 een grijze en er was 1 hele speliale een witte met blauw en rode strepen =P die had ook prijzen gewonnen dat stond op die zeehond xD nou toen ging ik verder naar huis met die zeehondjes maar niet meer lopend maar zwemmend met die zeehondjes mee en ineens woonden we aan het water =) iedereen vond ze ook heel schattig zelfs mijn vader =p en toen ging ik nog voor ons huis zwemmen met dat witte zeehondje de andere 2 gingen voorzichzelf zwemmen en toen werd ik wakker door mijn poes die me wou vermoorden wat die ging voor mijn gezicht liggen....
en sommige van dit forum weten ook dat ik mijn engelse spreekbeurt over zeehonden heb gehouden en nou denk ik de hele tijd aan dat witte zeehondje want die was wel zoo schaaattig
en nu uit mijn droomwoordenboek de beteknis van droomen over zeehonden
Een zeehond in je droom verwijst naar speelsheid en je vermogen om verschillende idee�n en gedachtes te gebruiken en op te nemen in een situatie.
Zeehonden zijn een symbool van geluk, succes en spiritueel begrip. Ze duiden ook op welvaart, trouwe vrienden en veiligheid in de liefde.
en het Feest
Als je droomt dat je op een feest bent, suggereert deze droom dat je er op uit zou moeten gaan en ervan genieten. Als het feest niet zo leuk is, dan duidt dit erop dat je onzeker bent over je sociale vaardigheden.
_________________ ๏๏ ๏̯͡๏ 。◕‿◕。 ツ ಠ_ಠ
|