Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 29-12-2024, 00:57:25

Alle tijden zijn UTC+01:00

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 5 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 17-05-2009, 20:34:29 
Groentje
Groentje

Als je zeker weet dat je voorspellend droomt, wat zegt dat dan over de toekomst vraag ik me af. Is de toekomst dan wel een toekomst of is het meer een verleden? Als je iets voorspellends droomt en het komt uit tot in de details dan wil dat toch zeggen dat het al gebeurd is ondanks dat het nog gaat gebeuren? Dan is het geen toekomst meer want het is al gebeurd, wellis waar in een droom, maar toch. Betekent het dan ook dat je leven al uitgestippeld is dat je geen keus hebt, want het is al gebeurd en je hebt geen controle over een droom die echt uitkomt. Lekker ingewikkeld ook haha, maar begrijp je wat ik bedoel? Of ga je iedere keer weer terug in de tijd en ga je rond in cirkels?

BerichtGeplaatst: 17-05-2009, 21:29:39 
Elf
Elf

interessant onderwerp. Ik weet dat je ziel al een bepaald pad heeft uitgestippeld, maar er bestaat ook nog iets als vrije wil. Een voorspellende droom kan dus alleen uitkomen als de vrijewil niet beinvloed wordt.
Je kunt je afvragen wat je ermee moet? Ingrijpen of niet.. Wat zou het nut zijn van voorspellende dromen vraag ik me af.

BerichtGeplaatst: 17-05-2009, 21:51:41 
Reus
Reus

je bedoeld dus dat je ooit iets hebt gedroomt
het vergeet
en het later weer gebeurt
zoiets van he dit is al gebeurt en ik weet al wat ik ga zeggen

dat heb ik heeel vaak
ook bij apeldoorn op koninginnendag
had ik al zo'n interview gedroomt
dat was wel grappig want het viel me op dat die interviewSTER aleen maar MANNEN interviewde x'D

BerichtGeplaatst: 13-08-2009, 13:46:37 
Elf
Elf

Ik weet niet wat het nut is van een voorspellende droom. Misschien om anderen te waarschuwen dat er iets op komst is?

Een kat van een vriendin van mij was zwanger. Ik had erover gedroomd dat er geen leven in die kat zat, maar alleen rommel. Dat vertelde ik haar dan ook. Die kat bevalt en er zijn alleen maar dode kittens + een deel gehandicapt( ook dood). Ik wist niet dat het een voorspellende droom was, maar ik vond die droom gewoon raar.
Dat is toch iets dat je niet kunt voorkomen.

Ik weet op voorhand niet of een droom voorspellend is. Heeft er iemand een idee hoe je dat wel kunt weten?

xxx

Natascha

Han Suyin

BerichtGeplaatst: 13-08-2009, 23:39:45 
Groentje
Groentje

ik heb de laatste tijd allerlei dromen over van dat er iets op de aarde af komt en er iets groots te gebeuren staat ....zou het misschien met 2012 te maken hebben ?!

Soms denk ik dat dromen ook een soort van 'gids' zijn .
Je droomt iets over toekomst, het komt uit , de droomt klopt.
Conslusie : begin , kern , eind > een soort verhaal > iets wat je moet begrijpen
het wil iets duidelijk maken !!! :wink:

Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 5 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00