Droom over: baby's
Eigenlijk droom ik nooit behalve alleen afentoe een voorspellende droom. De laatste dagen droom ik alleen over baby's..
In de eerste droom ben ik zwanger en bij de echo is er een baby met slangenhuid en ogen en ik voel niet op mijn gemak, ik kom thuis en vertel het aan me vriend hij vraagt hoe lang al en dat weet ik niet dus ga ik terug om dat te vragen aan die vrouw die echo maakt. Ze zegt 2 maanden waarop ik antwoord dat dat merkwaardig is ivm menstruatie zij vind het ook vreemd en maakt opnieuw een echo, ik blijk niet zwanger te zijn, me vriend en ik zijn beide verdrietig.
De tweede droom is van gister. aan de zijkanten tegen het gebouw waar ik nu woon ligt een beekje, in mijn droom rijd er een zilveren auto in en me vriend roept me om te komen kijken. Als ik erna kijk zie ik babyvoetjes door de voorruit en ik raak in paniek. Ik besluit nara buiten te gaan en de baby eruit te halen, ik twijfel nog even omdat ik bang ben voor de snoeken die erin zwemmen maar doe het toch. De auto is inmiddels onder water gezakt en ik haal t babytje eruit, het is moeilijk uit de auto te komen maar het lukt. De vader van de baby komt er ook uit en tevens de bestuurder. Hij loopt in de war weg en zegt tegen me ; 'zorg er goed voor' Verder in de droom is t hoe ik spullen etc voor t kind ga kopen en voel ik angst dat de vader het kindje ooit nog terug wilt, net nu ik er zo aan gehecht ben, maar dit is niet t geval.
Goed ik snap ze niet en hoop dat iemand mij t een beetje kan uitleggen.
Liefs, Taline,
_________________ Life is like a box of chocolats, you never know what you gonna get.
|