Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 29-12-2024, 01:14:24

Alle tijden zijn UTC+01:00

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 2 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: Dromen van Ikkuh
BerichtGeplaatst: 17-01-2009, 13:33:36 
Groentje
Groentje

Ik heb een aantal dromen gehad waarvan ik de betekenis wil weten en ik hoop dat iemand me kan verder helpen. Ik zal ze zo goed mogelijk proberen beschrijven.
Alvast bedankt! :)

Droom over mijn hond
Mama zei me dat mijn hond "Pluchke" geëlektrokuteerd was op ons terras. Later in de McDonalds vertelde ik dat aan de persoon die ons bediende en moeder zei "Shht, ik vertel het je later wel!"
Later vertelde ze me dat ze met mijn hond op het aanrecht ging zitten en Pluchke begon te vechten met een andere hond en mama ze toen vermoord had. Ik vroeg twee keer of mama ze pijn had gedaan en twee keer zei je "Ja".
Toen ben ik huilend naar mijn oma gegaan en die zei dat ik me niet moest aanstellen en dat ze aan voke moest denken (ook overleden) en toen zijn we in elkaars armen beginnen huilen.

Ik vind dit raar want mama zou Pluchke nooit pijn doen. Is hier een verklaring voor?

Droom over ouders vriendin
Ik was bij K haar papa en stiefmama (K is m'n beste vriendin al vanaf mijn 3de levensjaar) En haar papa verkrachte mij terwijl haar stiefmama er foto's van stond te trekken.

In het echte leven zijn het schatten van mensen, en ga ik er graag heen...

Droom over: Verdwaling
Ik vond op ons appartement de deur niet. Toen ik het eindelijk vond stond er op "Sportappartement" geschreven.
Binnen was er een feestje aan de gang en ging ik naar mijn slaapkamer. Daar lag mijn teddybeer "Bolke" Die draaide zich om en begon te praten. Ik rende angstig weg naar nonkel! Die kwam kijken en toen bleef Bolke muisstil liggen en deed niets meer. Nonkel lachte me uit en ging weg. (Was beangstigend)
Toen gingen we moet de bus naar huis en ik zocht tante maar die was ver achter me met mama en ik haalde bus bus niet meer dacht ik...

Moet ik deze dromen letterlijk nemen of zou er een betekenis achter zitten?

x

Berichtenonderwerp: Re: Dromen van Ikkuh
BerichtGeplaatst: 18-01-2009, 16:51:22 
Groentje
Groentje

Reactie op: droom over mijn hond
Bedankt voor de uitleg.
M`n hond tot het verleden behoord... Dat zegt me nu niets, dat komt misschien nog wel.
Als iemand een aanvulling heeft is die altijd welkom. :)

Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 2 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00