Droom over: zwemmenik heb 1 tot 4x per jaar dezelfde droom die droom gaat als volgt:
ik ga zwemmen met kinderen uit mijn klas, dan verdwijnt er een kind,mijn vrienden vinden het raar en ik ook
we gaan op onderzoek uit.Dan waarschuwen leraren ons uit het water te gaan, ik hoor het niet..
ik kom net boven water als mijn vrienden roepen,dan word tik vastgepakt aan mijn been..
en naar beneden gesleurd, gelukkig zwemt er ee jongen uit mijn klas naar de bodem van het zwembad toe,
pakt mijn arm en probeerd me los te trekken uit de handen van een skelet achtig iets..
ik en de jongen uit mijn klas zwemmen naar de kant zo hard we kunnen, bijna worden we weer gegrepen
gelukkig zijn we net optijd uit het water,als en een geluid klinkt als een bomaanslag,er komt een gigantische scheur in het zwembad, natuurlijk rent iedereen weg en ik zit daar nog ik kijk met grote ogen en dan kijk ik om me heen, iedereen is weg dus ren ik ook weg.
[einde droom]
dan wordt ik wakker als ik in mijn droom wegren,ik heb nog nooit geweten hoe het afloopt.
als iemand me zou kunnen vertellen wat deze droom betekent zou ik dat fijn vinden!!