Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 29-12-2024, 01:00:07

Alle tijden zijn UTC+01:00

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 4 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 13-11-2008, 11:09:44 
Dwerg
Dwerg

Na een tijdje spiritueel niet meer actief te zijn geweest. Gebeurde er mij vanochtend iets bizars. Ik schrok er gewoon van!

1e droom; Ik zat met al mijn vrienden in een kamer en toen werd ik aangeraakt door een vriend op een plek op mijn buik waar ik een groot litteken heb zitten. Ik kon hier niet tegen en vond het vervelend en ik werd vastgehouden door een andere vriend. Ik voelde gewoon dat er echt iemand aan me zat, maar dat kon helemaal niet.

Toen schrok ik wakker! Maar ik was dus niet helemaal wakker, ik zag een leeuwtje naast mij zitten die in mijn droom een knuffelbeer van mij was. Maar ik heb helemaal niet zon knuffel. Op een gegeven moment verdween dus dat leeuwtje en ik keek naar de deuropening en zag daar een man staan, het was helemaal zwart, en hij had een hoed op. Ik schrok daarvan, dat ik toen echt wakker schrok. Ik draaide me om en probeerde weer te gaan slapen.

2e droom: tegen een uur of 9 viel ik weer in slaap. en ja hoor ik wou weer wakker worden en het ging moeilijk. Ik zat weer vast in mijn onderbewustzijn. Ik hoorde geritsel, en er werd een beeld naar mij toegehaald. Ik zag dat mijn broertje in de wasmand zat ??? Toen hij mij aankeek was hij een jaar of 6,7 terwijl hij nu 13 jaar is. Maarja hij keek me dus aan, en hij begon een grommend geluid te maken, en wij begonnen te krabben op elkaar. En nu ik dit zo vertel zie ik dus het verband weer, de leeuw. Wij stonden te vechten als een leeuw.

Ik wou weg uit deze droom omdat ik hem echt mee maakte, en heel langzaam voelde ik dat ik terug werd gezet in mijn lichaam, ik voelde dat ik er weer controle over had.

Zo bizar, het klinkt misschien ook wel grappig of raar! Maar ik vond het niet zo grappig om mee te maken

BerichtGeplaatst: 13-11-2008, 11:38:57 
Dwerg
Dwerg

Volgens mij is het een soort slaapverlamming geweest. Heeft dit iets spiritueels of ??

BerichtGeplaatst: 13-11-2008, 11:56:35 
Reus
Reus

Ik zou niet weten wat dit is, Meissie.

Misschien inderdaad een sensatie. Misschien ook iets onverklaarbaars in de hersenen (´toeval´). Ik heb geen idee.

BerichtGeplaatst: 18-11-2008, 15:54:24 
Dwerg
Dwerg

Hallo LveL,

Zeer mooi hoe je dit beschreven hebt.

Je hebt trouwens helemaal gelijk met mijn broertje. Ik zie hem nog steeds als het kleintje die je moet beschermen. En hij vind dit idd niet leuk. Ik probeer mijn gedrag ter veranderen maar ja gewoontes hea haha.

Als je wat meer weet over de man met de zwarte hoed, dan ben ik er zeer benieuwd naar :d

Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 4 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00