Na een tijdje spiritueel niet meer actief te zijn geweest. Gebeurde er mij vanochtend iets bizars. Ik schrok er gewoon van!
1e droom; Ik zat met al mijn vrienden in een kamer en toen werd ik aangeraakt door een vriend op een plek op mijn buik waar ik een groot litteken heb zitten. Ik kon hier niet tegen en vond het vervelend en ik werd vastgehouden door een andere vriend. Ik voelde gewoon dat er echt iemand aan me zat, maar dat kon helemaal niet.
Toen schrok ik wakker! Maar ik was dus niet helemaal wakker, ik zag een leeuwtje naast mij zitten die in mijn droom een knuffelbeer van mij was. Maar ik heb helemaal niet zon knuffel. Op een gegeven moment verdween dus dat leeuwtje en ik keek naar de deuropening en zag daar een man staan, het was helemaal zwart, en hij had een hoed op. Ik schrok daarvan, dat ik toen echt wakker schrok. Ik draaide me om en probeerde weer te gaan slapen.
2e droom: tegen een uur of 9 viel ik weer in slaap. en ja hoor ik wou weer wakker worden en het ging moeilijk. Ik zat weer vast in mijn onderbewustzijn. Ik hoorde geritsel, en er werd een beeld naar mij toegehaald. Ik zag dat mijn broertje in de wasmand zat ??? Toen hij mij aankeek was hij een jaar of 6,7 terwijl hij nu 13 jaar is. Maarja hij keek me dus aan, en hij begon een grommend geluid te maken, en wij begonnen te krabben op elkaar. En nu ik dit zo vertel zie ik dus het verband weer, de leeuw. Wij stonden te vechten als een leeuw.
Ik wou weg uit deze droom omdat ik hem echt mee maakte, en heel langzaam voelde ik dat ik terug werd gezet in mijn lichaam, ik voelde dat ik er weer controle over had.
Zo bizar, het klinkt misschien ook wel grappig of raar! Maar ik vond het niet zo grappig om mee te maken
_________________ Voorheen LaDy16
|