Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 29-12-2024, 16:46:42

Alle tijden zijn UTC+01:00

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 45 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 Volgende
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: Dromen van sam66
BerichtGeplaatst: 12-03-2008, 20:42:29 
Groentje
Groentje

Droom over: eendenkoppen

Ik heb een beetje geoefend om m'n dromen te onthouden omdat dit voorheen nooit lukte.
Dus ik heb 1 droom kunnen onthouden van gisteren, ik weet er nog een paar flarden van.
Zoals meestal als ik eens een droompje kan onthouden ziet het er gewoon uit zoals het normale leven (uitgaan, school gaan..)

here we go:

Alles zag er normaal uit, ik ging naar school maar sommige mensen hadden een eendenkop enkel zaten er tanden in hun bek, net zoals mensen dus en ze praatten ook als mensen.
Het was echt geen zicht, een mensenlichaam met een eendekop en tanden in hun bek.

Voor derest was alles normaal, buiten dat degenen met een eendekop behoorlijk irritant praatten en enkel snauwden en nooit een deftig antwoord gaven.
Ik zou echt niet weten wat het wilt zeggen.

Het enige waar ik tot nu toe kon bijkomen was dat het mss komt door m'n afkeer voor jumpers?
De klep van de petjes wordt in de droom voorgesteld als bek?

BerichtGeplaatst: 15-03-2008, 12:05:56 
Groentje
Groentje

Reactie op: droom over eendenkoppen

Dit antwoord is heel erg van toepassing.

Ik ben het laatste jaar heel erg volwassener geworden in vergelijking met vroeger.
Veel leeftijdsgenoten vind ik ronduit irritant, ze praten enkel over nutteloze relaties zonder enige fundering.
Het enige wat hen intresseert is uitgaan en bier drinken + zat zijn, ik ga ook wel eens graag uit m'n dak maar kan zeker wel serieus zijn.
Wat bij hen dus niet het geval is..

Het zijn nog altijd vrienden, maar toch..
Ik denk meer over later, de toekomst meer van: dit is mijn leven en het moet goed worden.
Zij weten nog totaal niet wat ze willen in het leven.
De personen in kwestie gaan na hun school studeren, misschien daarom dat ik wat "voor" ben op hen.
Zij kunnen rustig nog 3-5 jaar studeren terwijl ik dan al ga werken.

En jumpers hebben idd met jumpstyle te maken :wink:
Maar die gasten kwetteren ook dikwijls zomaar zonder reden

BerichtGeplaatst: 18-03-2008, 19:06:12 
Groentje
Groentje

Droom over: de trein

Gisteren een droom gehad en hij ging als volgt:
Ik stond in een verlaten station (bouwvallig) en er was niemand.
Er stond nog een trein, en ik ging naar binnen, ik liep vervolgens wat door de trein
en toen kwam er beweging in, hij vertrekte en bleef versnellen.
Ik wou eraf springen maar de deuren waren dicht, toen ik terug rustig werd liep ik wat door de trein en ik zag iemand, ik kende hem niet, nuja van gezicht maar ik snap niet wat die persoon daar deed.
Ik vroeg wat hij daar deed en ik had hem blijkbaar wakker gemaakt, hij antwoordde: ik slaap hier alleen maar.
Toen keek ik door de ruiten maar alles flitste, de trein ging héél erg snel en de noodrem werkte niet, toen viel ik tegen de grond en werd ik badend in het zweet wakker.

BerichtGeplaatst: 20-03-2008, 10:57:44 
Groentje
Groentje

Reactie op: droom over de trein

Uhmm.. wat het misschien zou kunnen betekenen..

Dat je wel eens het gevoel hebt dat alles te snel voor je gaat? en dat jij achter blijft en de rest maar door gaat?

Of is er iets niet gelukt waardoor je een andere keuze moest maken en daar in meegesleept werdt terwijl je daar eigenlijk niet zo blij mee was?

Of je bent ergens in meegesleept wat je niet zo leuk vind en ziet eigenlijk geen weg terug of je kan het niet meer terug draaien?

Dat is wat in mij opkomt als ik je droom zo lees.. misschien dat je er wat aan hebt ;)

BerichtGeplaatst: 20-03-2008, 16:46:54 
Groentje
Groentje

'K denk dat dat eerste wel van toepassing kan zijn.

Bedankt :)

BerichtGeplaatst: 24-03-2008, 12:03:24 
Groentje
Groentje

Bang ben ik zeker!
Ik heb net m'n rapport gekregen, het is niet slecht maar ook niet goed.
Het wordt geen probleem om over te gaan dit jaar.
Maar de leerkracht zegt dat ik m'n broek verslijt en wacht tot ik van school af kan om te werken.
Hij raadt mij aan om te veranderen naar een richting die me meer ligt, omdat ik nu afzie in zijn ogen en m'n tijd wat zit te verdoen.
Maar als ik van richting verander moet ik m'n jaar overdoen.

Ik weet met mezelf geen raad, op school loop ik vanachter (bij wijze van spreken).
Soms schiet ik de laat wakker en moet ik een spurtje trekken om terug bij de groep te komen.
Ik trek vooral op met mensen die slechtere punten hebben, die mensen help ik dan ook, dit mag ik volgens de leerkracht niet doen omdat ik daar m'n eigen nadeel mee doen.
Volgens hem moet ik optrekken met de slimmere..
Ik weet het niet, m'n vrienden laten vallen voor schoolresultatien? Zo ben ik niet :(

BerichtGeplaatst: 24-03-2008, 20:41:55 
Groentje
Groentje

Ik moet niet bang zijn dat die minderen achter mijn punten aanzitten, ik ben de 5de laatste en zij zijn echt bij de allerlaatsten.
We komen gewoon goed overeen, het punt is dat ik zou moeten profiteren van andermans punten.
Dit is niet m'n karakter..

BerichtGeplaatst: 12-04-2008, 10:54:08 
Groentje
Groentje

Droom over: omver gereden

Ik reed 's nachts met de fiets langs een spaarbekken hier niet ver vandaan (een grote put water).
Ik weet nog dat ik op m'n gsm keek en dat het 3u 33 was?
En plots kwamen er auto's héél erg snel en slippend afgereden en draaiden de baan waar ik reed op..
Het leek niet dat ze aanstalten maakten om te stoppen en toen zijn ze alle 3 door mij gereden.
Pijn of schrik had ik op dit moment niet (dit vond ik vrij raar).
Ik had meer het gevoel van voldoening en vrede, iets later werd ik wakker.

Wat kan dit betekenen?

BerichtGeplaatst: 12-04-2008, 14:37:47 
Groentje
Groentje

Reactie op: droom over omver gereden

Dank u Lvel, dit kan zeker kloppen.

Ik rij in het dagelijks leven met een brommer (45km/u).
Ik vond het al raar dat ik in m'n droom met de fiets reed, dit doe ik normaal nooit meer.

Vannacht ga ik naar een fuif niet zo ver van m'n huis dus mss ga ik met de fiets, in het terugkeren zal ik daar mss eens passeren :wink:

BerichtGeplaatst: 12-04-2008, 16:40:36 
Groentje
Groentje

Idd, het is niet echt een omweg maar mss dat ik me nog iets meer herinner als ik passeer hé :wink:

Ik ben pas 17 jaar, ik ben denk ik wel van de jongeren hier dus vind ik het logisch dat ik respect heb voor de meer ervaren personen hier :wink:

BerichtGeplaatst: 12-04-2008, 17:56:23 
Groentje
Groentje

Oja nog iets!
Die auto's waren ook met 3, voor zover ik me herinner.
BMW's dacht ik verlaagd en een oorverdovend lawaai (precies rallywagens)

Ik weet niet of dit ng iets wil zeggen.

BerichtGeplaatst: 13-04-2008, 12:43:10 
Groentje
Groentje

Er kwam niets terug gisteren als ik passeerde.
Na de fuif waar ik naartoe geweest ben kwamen ook van die johnny bakken op straat.
Heeltijd luid toeteren en hard op het gaspedaal uwen.
Dan ben ik maar samen met m'n maat in het midden van de weg gaan rijden :roll:

BerichtGeplaatst: 18-05-2008, 12:44:27 
Groentje
Groentje

Droom over: duisternis + cannabis

Ik ben hier een tijdje nietmeer geweest en heb me slechts 2 dromen weten te onthouden.

De eerste droom was dat ik aant wandelen was en kwam op m'n weg steeds vrienden tegen.
Ze zeiden goeiedag en waren toen terug weg, ik zag voor derest niets.
Ik wandelde in "duisternis" alles was zwart ik kon zelfs niet zien waar ik op liep.
En onderweg kwamen er heeltijd vrienden uit de duisternis die goeiedag zeiden en toen terug weg waren :?

M'n 2de droom was de dag erna, in m'n droom ontwaakte ik.
Ik ging naarbuiten om naar school te gaan en onze tuin stond vol cannabisplanten die in bloei stonden!?
Dit vond ik heel bizar, maar ik was laat dus ik reed door.
De voortuintjes van heel de straat stonden vol met cannabis die aant bloeien waren ook iedereen rookte cannabis.
Overal waar ik kwam rook het ernaar en waren mensen het aan het roken.

Weet iemand wat deze dromen willen zeggen?

mvg

BerichtGeplaatst: 18-05-2008, 17:57:40 
Groentje
Groentje

Reactie op: droom ove duisternis + cannabis

LveL schreef:
sam66 schreef:
Ik ben hier een tijdje nietmeer geweest en heb me slechts 2 dromen weten te onthouden.

De eerste droom was dat ik aant wandelen was en kwam op m'n weg steeds vrienden tegen.
Ze zeiden goeiedag en waren toen terug weg, ik zag voor derest niets.
Ik wandelde in "duisternis" alles was zwart ik kon zelfs niet zien waar ik op liep.
En onderweg kwamen er heeltijd vrienden uit de duisternis die goeiedag zeiden en toen terug weg waren :?

M'n 2de droom was de dag erna, in m'n droom ontwaakte ik.
Ik ging naarbuiten om naar school te gaan en onze tuin stond vol cannabisplanten die in bloei stonden!?
Dit vond ik heel bizar, maar ik was laat dus ik reed door.
De voortuintjes van heel de straat stonden vol met cannabis die aant bloeien waren ook iedereen rookte cannabis.
Overal waar ik kwam rook het ernaar en waren mensen het aan het roken.

Weet iemand wat deze dromen willen zeggen?

mvg

Lopen in duisternis wil zeggen dat je geen zicht meer hebt op de dingen om je heen. Onzekerheid met wat de toekomst brengt bijvoorbeeld of onzekerheid mbt je vrienden familie etc. Het is belangrijk dat je zaken helder krijgt en meer zicht en gript krijgt op je leven. Geduld is hierbij heel belangrijk.

De cannabids kan voor het ontsnappen staan voor de sleur van het dagelijks leven.JE kan behoefte hebben om eventjes ''weg'' te zijn. Je ziet anderen blowen het kan zijn dat je ditzelfde tegenkomt bij je eigen vrienden of omgeving. Er groeit in jou tuintje ook cannabis en dat zou zoals ik eerder gezegd hebben beteken dat je verlangt om even weg tge zijn uit de alledaagse sleur. Zorg dat je wel met beide benen op de grond blijft staan he :wink:Kijk overigens niet teveel naar anderen en laat je niet beinvloeden, want dat je vrienden een sterke invloed op jou hebben komt in de dromen goed naar voren.WOrd wat onafhankelijker.

M'n vrienden hebben een tijdje problemen gehad met school en ouders ivm blowen dus dit kan hier mss ook mee te maken hebben.

Cannabis is voor mij idd meer iets om na een tijdje hard werken of stressen snel rustig te worden.
Ik ben een behoorlijke stresskip dus ben ik graag eens rustig, en dit kan snel met cannabis dus dat is soms wel eens een hulp voor me.
Liever dat dan een roofbouw te ondernemen op m'n eigen lichaam door stimulerende middelen te gebruiken, of ipv cannabis verdovende middelen :duh:

BerichtGeplaatst: 18-05-2008, 20:03:58 
Groentje
Groentje

Reactie op: droom ove duisternis + cannabis

Ik doe het heus niet te vaak, 2x per week hoogstens.

Nu al terug 2 weken nix :)
Het is tof maar ik ben ook graag wakker als ik verplichtingen heb

Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 45 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 Volgende

Alle tijden zijn UTC+01:00