Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 28-12-2024, 23:46:45

Alle tijden zijn UTC+01:00

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 4 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: Dromen van kangeroe_rocks
BerichtGeplaatst: 31-07-2008, 13:22:37 
Groentje
Groentje

Droom over engelenvleugels

Deze droom heb ik een paar jaar geleden gedroomd ma ik heb hem altijd ondhouden.

Ik sta op een markt waar het heel druk is. mensen lopen met een klein boogje om mij heen zodat ik ruimte heb. Ze lijken mij niet te zien. Op mijn rug heb ik groote engelen vleugels en ik heb er gevoel in en kan ze zelfs bewegen maar niet mee vliegen. Ik klapper met mijn vleugels om het toch te proberen maar kom nog geen halve meter van de grond. Op eens komt er een jongen naar beneden. Hij heeft ook engelenvleugels en is iets ouder dan ik. Hij vertelt zijn naam(die ben ik vergeten maar ik dacht dat het david was) en vertelt dat hij mij leert vliegen. Het blijft druk om ons heen maar de mensen lijken niks te merken van onze aanwezigheid. De jongen helpt me vliegen en na een tijdje kan ik het en vlieg ik met hem mee omhoog. En toen werd ik wakker.
na deze droom had ik nog steeds het gevoel dat de veugels er zaten, ik was teleurgesteld dat ze er niet echt nog zaten. Ik heb nu nog steeds het gevoel dat de vleugels op mijn rug zitten en kan ze goed voelen als er wind waait(dan geven ze weerstand)
gr mij

BerichtGeplaatst: 20-08-2008, 17:04:58 
Groentje
Groentje

Droom over: kerk in brand

nog een droom van mij:)

ik droomde dat ik van school naar huis fietste en dan fiets ik ook langs een kerk. Toen ik daar kwam werd de lucht helemaal rood en het onweerde. Op de kerk staat een kruis en dat stond in de brand.
enig idee wat dit betekend?
x my

BerichtGeplaatst: 20-08-2008, 21:21:05 
Feniks
Feniks

Reactie op: droom over kerk in brand

zals gewoonlijk is het altijd belangrijk te weten wat hetgeen waarover je droomt te maken heeft met jouzelf als persoon?

hoe sta jij tegenover die kerk? wat deed het met je toen je deze beelden zag? waren er nog details die niet bij de kerk hoorden maar wel opvielen?

ik zou je nu enkel een betekenis kunnen geven van de kerk en het kruis, maar dat zou nouwelijks betrekking hebben op de betekenis van je droom. heb je wat meer info?

de kerk kan in dromen staan voor de dingen die jij belangrijk vind... het "heilige" in jou leven... ik denk echter omdat je deze kerk kent, dat de betekenis van de kerk ligt in welke waarde je hecht aan deze kerk.

het kruis staat in dromen voor verschillende dingen... het kan staan voor een stilstand in het leven, of een plaats waar een keuze moet worden gemaakt... ook kan het staan voor hoop of juist voor teleursteliing en pijn... wederom gaat het er om welke waarde je aan het kruis hecht.

het branden van een voorwerp, staat vaak voor het vernietigen van het een om plaats te maken voor het ander... ook kan het staan voor een keuze die er moet worden gemaakt...

zoals ik al zei, het is erg moeilijk een samenhangende uitleg te geven zonder ietsje meer details. Toch hoop ik dat je er wat aan hebt :)

succes

Douglas Adams

Berichtenonderwerp: Re: Dromen van kangeroe_rocks
BerichtGeplaatst: 22-08-2008, 17:53:20 
Groentje
Groentje

Reactie op: droom over kerk in brand

nouja ik ben zelf wicca maar ben niet tegen christenen of elk ander geloof ik vind dat juist interesant. ik voelde me best machteloos en verder niet veel.

Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 4 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00