Reactie op: droom over kerk in brandzals gewoonlijk is het altijd belangrijk te weten wat hetgeen waarover je droomt te maken heeft met jouzelf als persoon?
hoe sta jij tegenover die kerk? wat deed het met je toen je deze beelden zag? waren er nog details die niet bij de kerk hoorden maar wel opvielen?
ik zou je nu enkel een betekenis kunnen geven van de kerk en het kruis, maar dat zou nouwelijks betrekking hebben op de betekenis van je droom. heb je wat meer info?
de kerk kan in dromen staan voor de dingen die jij belangrijk vind... het "heilige" in jou leven... ik denk echter omdat je deze kerk kent, dat de betekenis van de kerk ligt in welke waarde je hecht aan deze kerk.
het kruis staat in dromen voor verschillende dingen... het kan staan voor een stilstand in het leven, of een plaats waar een keuze moet worden gemaakt... ook kan het staan voor hoop of juist voor teleursteliing en pijn... wederom gaat het er om welke waarde je aan het kruis hecht.
het branden van een voorwerp, staat vaak voor het vernietigen van het een om plaats te maken voor het ander... ook kan het staan voor een keuze die er moet worden gemaakt...
zoals ik al zei, het is erg moeilijk een samenhangende uitleg te geven zonder ietsje meer details. Toch hoop ik dat je er wat aan hebt
succes