Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 28-12-2024, 23:44:06

Alle tijden zijn UTC+01:00

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 38 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 Volgende
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: Dromen van Melody_1e
BerichtGeplaatst: 26-01-2006, 19:23:07 
Kabouter
Kabouter

Droom over: verleden

hoi hoi ik wil even vragen of jullie naar mijn droom kunnen kijken want ik heb het een beetje gehad er mee dit is namelijk al 2 weken dat ik raar droom of dat het er op lijkt
deze droom is van afgelope nacht en ging in elkaar over
komt hij

berijd je voor deze is niet echt leuk
1 ik ben met mijn ouders bij mijn oma thuis (leeft al5 jaar niet meer)wij zitten met ze alle op de bank en mijn oma licht in een kist maar ze leeft nog we kijken allemaal naar haar en zijn nog al gespannen dan op eens lijkt het of ze heel erg last heeft van haar hart en ook veel pijn heeft dan woord ze steeds rustiger en zakt ze in wij zien dat ze dood aan het gaan is kijken verdrietig toe we roeppen pap kijk oma nee pap nee kijk bij haar help haar dan kijk is op en zie dat ze nog gewoon beweegt ze kijkt me recht aan en heel streng met hele grote ogen maar ik ben de enige die dat ziet terwijl ik stop met huilen gaan hun door
2 dan den ik op een soort plein met vrienden eerst weet ik niet wat ik er moet maar dan kom ik er achter dat ik iets zoek we zoeken met zen alle en dan komen we ergens binnen we hebben echt hele oude kleren aan we kijken ergens naar en er wort iets over uit gelegd maar als ik om kijk dan ben ik ze kwijt ik ga hen zoeken en vergeet dus dan dat ik daar was om iets te zoeken
3 terwijl ik in 2 nog zoek loop ik een deur door en beland ik in 3 dan ben ik op school waarop heb gezeten als klein meisje we krijgen te zien hoe het nu is oud en vervallen en super stoffig steeds zie ik dan een beeld met hoe het toen was dan komen we bij een zwembad (was in werkelijk heit ergens anders) die in die droom in school is ik kijk er naar en bedenk me dat ik daar veel heb mee gemaakt ik ga op het randje zitten en krijg weer een soort van beeld te zien als of ik droom dan zie ik me zelf lopen en doen en zie alles wat ik daar mee heb gemaakt in het begin voel ik me vrolijk en daarna hoe langer ik kijk hoe beroerder ik mij zelf ga voelen ook kan ik zien hoe ik naar mezelf kijk als klein meisje dan op eens kom ik weer terug in de vervalen school en huil echt heeeeel hart en schreeuw dat ik het niet wis (geen idee wat ik bedoel)ik hort opgevangen door de persoon die ons rond lijd en zegt stil maar
dan wort ik hijgend met een kloppend hart wakker vind het niet leuk meer die dromen want ik probeer het te vergeten wat er is gebeurd en dan mag ik in mijn droom nog gaan toe kijken ook

alvast bedank voor de moeite
groetjes monique

Berichtenonderwerp: Re: Dromen
BerichtGeplaatst: 26-01-2006, 22:21:59 
Groentje
Groentje

Reactie op: droom over verleden

Ik kan je niet zeggen wat je droom je vertelt, daarvoor geef je geen informtie over je leven.
Een paar tips:
Bedenk bij je zelf wat er als eerste in je opkomt als je aan die dromen denkt.
Hoe was je relatie met je oma, hoe is ze dood gegaan en hoe voelde jij je daarbij?
In wat foor fase zit je nu in je leven, wat voor persoonlijke groei maak je mee, wat voor belangrijke dingen ben je mee bezig?

Dat zijn vragen die in mij opkomen. Daar moet je zelf over nadenken. Ik zelf denk niet dat dit iets spiritueels is of zelfs voorspellend. Dit zijn gewone verwerkingsdromen. Ook daar kun je uit leren. Probeer je droom te passen in wat je voelt, meemaakt, bezighoudt.

Wat me wel opvalt is dat je in je dromen steeds hulp van anderen nodig hebt. Je bent zoekende, je doet veel, maar je hebt de steun en waardering en hulp van anderen nodig. Dit is heel normaal op deze leeftijd. In je eerste droom zoek je iemand die je oma kan helpen, die vind je niet, ze begrijpen je niet en je oma wordt boos (dit kan gewoon een angst van je zijn, een faalangst). In je tweede droom ben je op zoek naar iets, wat weet je niet en je vergeet zelfs vaak dat je wat zoekt, het lukt je allemaal wel zolang die mensen bij je zijn maar die verdwijnen.
In je derde droom komt je verleden naar boven, leuke en minder leuke ervaringen, van het verwerken ervan wordt je droevig en ook daar heb je hulp nodig.

Het lijkt mij dat je in een onzeker fase van je leven zit, even niet zo goed weet waar je naartoe gaat en of je wel wil achterlaten wat je al gehad hebt. Ergens ertussenin. Dit maakt je onzeker en zoekende. In zo'n periode tijdens adolecentie heeft iedereen behoefte aan liefde van anderen. Misschien voelt het voor je dat je dat niet verdient of dat je je daarin niet begrepen voelt.
Dit is het gevoel wat ik erbij krijg.
Hoe je dat in jouw leven inpast weet ik dus niet. Dat moet je zelf doen.

Hopenlijk kun je er wat mee.

Berichtenonderwerp: Re: dromen
BerichtGeplaatst: 26-01-2006, 22:24:35 
Groentje
Groentje

Het zou trouwens makkelijker zijn als je je zinnen met leestekens schrijft, punten, komma's en hoofdletters. Het is erg onoverzichtelijk zo en dat leest moeilijk.
Ik bedoel dit niet naar ofzo hoor, gewoon een tip.

BerichtGeplaatst: 31-01-2006, 20:01:42 
Kabouter
Kabouter

Toch een mooie droom.
Je oma was al dood maar je ziet haar in een lijkkist.
De dood betekend in een droom het overgaan een verandering.
Tenzij de ontbinding zichtbaar is.
Doordat je oma pijn aan haar hart kreeg gaf deze dus het volgende aan.

Je oma gaat reIncarneren, ze heeft namelijk al die tijd nog dicht bij jullie gestaan maar dat zal dus gaan veranderen.
Dit doet haar wel pijn (hart) maar is nodig om verder te kunnen, te kunnen groeien.

Ook de volgende fase het zoeken in oude kleren geeft dus ook duidelijk aan dat het gaat om een vorig leven,
zodat het voor jouw duidelijk wordt wat het betekend het reIncarneren.

De oude school zijn de lessen uit het verleden.
Ik denk dat je jezelf hierbij zult moeten afvragen wat je nog weet van je oma, wat je nu beter kunt begrijpen dan toen.

groeten tonnie

BerichtGeplaatst: 01-02-2006, 16:00:37 
Kabouter
Kabouter

hoi hoi

heel erg bedankt voor jullie reaktie

ik heb er echt veel aan gehad en ben blij dat het nu duidelijk is en zoals tonnie zecht dat mijn oma gaat reIncarneren geeft mijn een goed gevoel
ik weet dat ze lang bij ons is gebleven maar weet ook dat ze nog niet klaar was op aarde toen ze dood ging
was eers bang dat ze boos zou zijn maar in mijn hart weet ik dat dat niet zo is

dus erg bedankt voor de hulp

groetjes monique

Berichtenonderwerp: Dromen
BerichtGeplaatst: 01-03-2006, 16:45:44 
Kabouter
Kabouter

Droom over: gezin + ongeluk

hoi hoi iedereen

ik heb een vraagje ik heb een broom gehad over een gezin die ik zeer goed ken ik weet niet meer alles van de droom alleen het nare gedeelte

er gebeurt in het huis van de mensen een zwaar ongeluk waarvan iedereen in het huis dood gaat 1 persoon is er niet en komt later thuis en ziet dat er iets is gebeurd
als ik dan zeg dat zijn ouders en zusjes zijn overleden doet het hem niets
ik zelf ben er dan ook erg van streek

ik weet dat als je droomt dat je dood gaat dat kan betekenen dat je iets in je leven hebt afgesloten
maar is dat ook zo als je droomt dat iemand anders dood gaat

sorry dat er niet veel info is over de droom maar dat is nog alles wat ik wist
groetjes Monique :wink:

BerichtGeplaatst: 02-03-2006, 18:46:53 
Nimf
Nimf

Reactie op: droom over gezin+ ongeluk

jahoor... kijk maar even naar mijn droom bij *overreden*.

het is dus een verandering gaande tussen jou/bij die persoon.

BerichtGeplaatst: 03-03-2006, 14:34:35 
Kabouter
Kabouter

Reactie op: droom over gezin+ ongeluk

hoi Indira :D

bedankt voor je berichtje ik heb jou tekst ook gelezen
en ik snap wat je bedoel ik wist ook gelijk wat er aan het veranderen is

het was me al op gevallen maar dacht er verder niet zo over na
ben blij dat ik het nu weet lucht ook erg op hihihi

groetjes Monique
:lol:

BerichtGeplaatst: 15-03-2006, 17:38:55 
Kabouter
Kabouter

Droom over: vluchten

hoi iedereen

ik had laatst weer een rare droom en op advies van een zeer goede vriend hier maar neer gezet

komt hij:

ik was in een soort gang van een café het was erg oud in vergelijking met nu ik ben in mijn droom een man en ben om ringt door 4 vrouwelijke hoeren wat ik in mijn droom erg fijn vond
ik versierde ze en zoende ze
op eens kwam er een man binnen ik kan niet zien wie het is ik weet alleen dat ik erg bang voor hem ben en voor hem moet vluchten
ik ren het café in en verstop me tussen de mensen
de man die mij zoekt is nu even verdwenen en ik ben gelijk weer opgelucht
dan komt hij met een harde dreun op de deur binnen en zegt daar ben je
mijn zenuwen slaan weer toe en ik verstop mij achter de bar
het is echt duidelijk dat hij mij moet hebben en waarom weet ik niet
ik ben op dat moment flink dronken en weet me nog best nuchter te gedragen
de man die mijn zoekt wilt me dood hebben
zegt hij
en ik vlucht door naar de voorraad kamer waar ik nog stiekem een drankje pik was echt super zoet
als ik daar ben is daar ook een vrouw blijkbaar ken ik haar en neem haar gelijk in bescherming en neem haar mee zo dra de man weer binnen komt
ik vlucht naar buiten met een nog steeds een bonzende hart
de man stapt in een auto en rijd op me af
ik loop naar een muur toe zo dat hij mij niet veel kan doen
de man stapt weer uit
en trekt zijn geweer uit zijn zak
het meisje die nog steeds bij mij is pakt een krant van de dag van de grond ik zie het jaar 1946 staan en weet dat het een achterbuurt is van Amerika ik hoor dat de man zijn pistool over haalt en ik ga dus uit het lichaam van de man ik ben dan mezelf en kijk toe hou ik als die man zijnde wort neer geschoten

weten jullie iets hier over te vertellen
ik zelf dacht dat dit is gebeurt met een vorig leven van me

groetjes monique :lol:

BerichtGeplaatst: 17-03-2006, 13:48:59 
Dwerg
Dwerg

Reactie op: droom over vluchten

Ik denk ook dat het een gebeurtenis was uit een vorig leven :)

Liefs!

BerichtGeplaatst: 21-03-2006, 15:36:12 
Kabouter
Kabouter

hoi sunset

bedankt voor je antwoord terug

groetjes monique

BerichtGeplaatst: 23-03-2006, 10:24:18 
Nimf
Nimf

Waar wordt je door achtervolgt in je huidige leven waardoor je de "stap" niet kunt maken? Bedenk het voor jezelf :wink:

Kus brenda

BerichtGeplaatst: 23-03-2006, 18:00:54 
Kabouter
Kabouter

hoi brenda

bedankt voor je reactie
ik heb je een pb gestuurt

groetjes monique

BerichtGeplaatst: 21-09-2006, 14:50:19 
Kabouter
Kabouter

Droom over: moeder

hoi allemaal

ik heb de laatste tijd alleen maar gelijke dromen
ik ben ergens en dan in eens komt mijn moeder naar mijn toe en zecht dan dat ze een gat in haar maag heeft of iets anders engs en dat ze niet beter kan worden
ik ben dan erg van streek en wort wakkenr met de gedachte dat ik haar moet waarschuwen dat ze moet uitkijken

ik wil graag meer weten van jullie als dat kan
voor dat ik naar mijn moeder ga en zeg dat ze moet uitkijken

liefs en alvast bedankt monique

BerichtGeplaatst: 21-09-2006, 15:09:15 
Elf
Elf

Reactie op: droom over moeder

Sta jij op een belangrijk punt in je leven, waarin iets groots gaat gebeuren? Ga je uit huis (als je dat nog niet bent, dat kan), ga je samenwonen, krijg je een kindje (!) , of is er misschien iets anders wat en grote verandering teweegbrengt in je leven..?

groetjes

Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 38 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 Volgende

Alle tijden zijn UTC+01:00