Reactie op: droom over mijn schoonvaderCiteer:
ik zei net al ik weet totaal niks af van dromen maar ik en mijn vriend hebben het vaak over een baby krijgen gehad..heeft het misschien daar iets mee te maken??we zouden beiden nu al willen beginnen aan kinderen, maar de tijd is er nog niet voor...
Dat is ook heel goed mogelijk.
Over het innerlijke kind, daar heb ik niks over te zeggen. Ik ben van mening dat algemene betekenissen (uit een boek of dergelijk) vaak niet van toepassing zijn...
Het "vervelende" van dromen is, dat ik wel kan interpreteren wat de droom voor jou zou kunnen betekenen, maar de boodschap is voor jou en jij kent jezelf nog het beste. Alleen jij kan dus je droom betekenis geven. Ik kan wel helpen en je een richting geven, maar wat het daadwerkelijk betekent en of je er iets mee kunt, is echt aan jou.
Over kinderen praten en in je droom een kind hebben, betekent dat er misschien een wens in vervulling gaat (of is gegaan). Ik denk dat je schoonvader, de persoon die je vertrouwt, echter het belangrijkst is in je droom.
Of dromen voorspellen, daar twijfel ik aan. Ik ga er nooit vanuit, maar ook dat is aan jou.