Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 27-12-2024, 00:27:47

Alle tijden zijn UTC+01:00

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 34 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2 3
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: Re: dromen
BerichtGeplaatst: 22-10-2004, 19:42:03 
Hoi Paul,

Ten eerste VAN HARTE GEFELICITEERD!! Hoop dat je een mooie dag hebt en dat je volop geniet van het dat nog gaat komen. Je eerste mijlpaal heb je in ieder geval binnen, Je bent nu officiel meerderjarig! HOERA, HOERA!

Wil je antwoord op je vraag? Het antwoord is eigenlijk heel simpel. Ik weet bijna wel zeker dat Claudia jouw hoofdgids is. Dit weet ik zo zeker omdat je zonder meditatie een gids nodig hebt die heel dicht bij je staat. Een hoofdgids is continu bij je, dus waarschijnlijk is Claudia dit. De man is waarschijnlijk ook een gids van je en die staat waarschijnlijk iets verder weg omdat hij van iemand anders de hoofdgids is en dus niet continu bij jou is maar zich wel op dat moment door jou geroepen voelde.
Vraag maar eens aan Claudia hoeveel gidsen je hebt en hoe ze heten. Zo is het makkelijker om ze te roepen zonder meditatie. Waarschijnlijk zijn de (bij)-gidsen die je hebt, hoofd-gidsen van anderen, bijv. jouw familie of vrienden. Vaak komen bij-gidsen door een bepaalde gebeurtenis en spreek jij hun aan. Het kan ook zijn dat zo'n bij-gids tijdelijk is omdat je hem op dat moment gewoon nodig hebt.

Ik vind het heel tof dat het je zo snel al gelukt is! Twijfel niet en vraag gerust door. De gidsen zijn er om jou te helpen en ze doen het ook heel graag!

Kiss Luna

BerichtGeplaatst: 23-10-2004, 12:08:09 
Dwerg
Dwerg

ik wau gisteren mediteren was ik mee bezig en ik wau tegen me moeder praten maar ik ben gewoon in slaap gevallen :oops:
een beetje genânt... :oops:
dus ik wist niet meer precies waar mijn droom over ging.
vanochtend wist ik een beetje maar het was ineens weg toen ik het op wau schrijven :? :?
hoe kan ik nou in slaap valle terwel ik tegen me moeder wau praten en wau gaan mediteren :oops: :?

byebye mitsuki :wink:

BerichtGeplaatst: 23-10-2004, 17:35:43 
Reus
Reus

@ Luna: Dankjewel *knuff*; ik praat nu wel veel met haar alleen op vragen krijg ik de msset duidelijke antwoorden, maar dat is een kwestie van tijd :)
En jah, mijn dag was heel dierbaar, zie bij Babbelen-> BD gefeliciteerc :)

@ Mitsuki: Waarschijnlijk was je moe en in slaap vallen is niet erg, helemaal niet de 1e keer. Gewoon blijven proberen, ga er anders bj zitten.

Greetz!

BerichtGeplaatst: 23-10-2004, 17:41:39 
Dwerg
Dwerg

jah dat moet ik wel doen ja.
en ik was gister ook best wel moe

byebye mitsuki :wink:

Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 34 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2 3

Alle tijden zijn UTC+01:00