Offline |
Reus |
|
|
|
Droom over: een vreemd amulet
ik droomde pas een droom die ik niet kon uitleggen omdat hij heel veel met mij dee ben ik benieuwd wat het is ik voelde alles in die droom dat vond ik het bijzondere aangezien ik dat vroeger altijd had en een tijd niet meer heb ervaren.
op mijn werk had ik iemand die vertelde dat hij mn nieuwe collega was niemand van mijn andere collegas scheen hem op te merken en hij deed dingen met me die niet konden maakte me bang. op een gegeven moment kreeg ik een amulet van iemand het hing zwaar om me heen ik voelde dat ik hem echt om had. hij was in de vorm van een ruit en er zat een zwart cirkel op en aan de achter kant een orange kleinere cirkel hij was van goud en erg zwaar. toen die 'collega' weer wat bij mee deed verdwenen de cirkels en ontstont er een gat. het gat was 5 hoekig ik keek er doorheen naar die man toe en toen was hij weg. toen ik niet door het amulet keek was hij er weer. ik wist dat hij een geest was en vertelde hem dat hij was woedend dat ik dat wist. dat ik zijn geheim wist
even later stonden we op een vliegveld ik weet niet waarom of wat we daar gingen doen. maar hij was er weer ik gebruikte mn amulet weer wat deze keer 6 hoekig was en hij werd doodsbang en verdween. het amulet verandere weer naar hoe hij er eerst uitzag ik keek ernaar en toen werd ik wakker.
ik had toen ik net wakker was echt het gevoel dat ik hem had dat het niet een droom was maar dat ik echt dat amulet heb.
kan iemand mij hier iets over vertellen?
ik hoop het
Liefs Jordy
|
|