Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 29-12-2024, 16:52:20

Alle tijden zijn UTC+01:00

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 3 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: Dromen van Jellie
BerichtGeplaatst: 21-07-2007, 20:01:39 
Kabouter
Kabouter

Reactie op: droom over zwangerschap

Ik heb even in de Dromenencyclopedie van Pamela Ball gekeken bij zwangerschap, misschien heb je er iets aan:

Dromen over zwangerschap staan meestal voor iets waarvoor een tamelijk landurige wachttijd voor nodig is, mogelijk het volbrengen van een project. Een nieuw gebied van ons potentieel of onze persoonlijkheid ontwikkelt zich. Interessant genoeg betekend een droom over zwangerschap zelden onze eigen zwangerschap, hoewel het kan wijzen op een zwangerschap van iemand in onze omgeving.

Dromen dat iemand anders zwanger is, betekent dat we kunnen zien hoe een deel van onszelf nieuwe vaardigheden of eigenschappen ontwikkelt. Mogelijk zijn we ons niet bewust van de uitkomst van dit proces. Dromen dat een man zwanger is, vooral als een vrouw dat droomt, is waarschijnlijk een projectie van haar eigen verlangen naar een man die verantwoordelijkheid in haar leven neemt.

In spiritueel werk doet zich altijd een zwangerschap voor. Mogelijk moeten we geduld betrachten en de situatie op zijn beloop laten zonder in te grijpen, zodat we een taak kunnen vervullen.

Berichtenonderwerp: Dromen van miep
BerichtGeplaatst: 22-07-2007, 14:25:14 
Kabouter
Kabouter

Mooi dat je er wat mee kunt. Geduld is een schone zaak, maar soms ontzettend lastig! Ik wens je veel succes met alles!

Liefs,
Jellie

Berichtenonderwerp: Dromen van Jellie
BerichtGeplaatst: 08-08-2007, 21:14:20 
Kabouter
Kabouter

Persoonlijk droom ik heel vaak over zwangerschappen.
Een paar weken terug ook nog, zelfs nu een aantal weken later weet ik de naam van de dochter nog. Al is het een naam die ik nooit zou kiezen, en niet eens kon maar wel blijkt te bestaan.
Een tijdje daarna droomde ik van mijn overleden oma die in een bus zat en ergens denk ik dat die twee dromen wat met elkaar te maken hebben.
Ik weet alleen niet hoe.
Ik had het idee dat mijn oma me wat wilde vertellen, over een lange reis.

Zelf heb ik al een dochtertje en ook voordat zij kwam had ik vele babydromen.

Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 3 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00