Reactie op: droom over stervenHoi Ademite..
Ten eerste mag je voortaan voor jezelf als je dat wil...het woordje fout weglaten en daarvoor ipv zeggen het woordje veranderen/verandering....
waarom? Niets is fout alles is goed..het geen waarom je zegt fout is omdat je eigenlijk bedoelt: veranderen/verandering/veranderd..
De reden van je dromen slaan hier namelijk ook op...je hebt naar mijn gevoel als ik je stukje lees en aanvoel angst voor verandering.
Klopt dat? kijk maar goed wanneer dit gebeurt of er aan zit te komen en/of wanneer je weer voelt wanneer er iets fout ( in jou woorden) gaat gebeuren.
Je eigen angst is ook degeen die in je dromen verschijnt als de moordenaar bijvoorbeeld, ook degeen die met je meegaat wannneer je wakker wordt...dat is namelijk jouw gevoel ( je angst )..die om je heen blijft hangen, dat is wat je voelt.
Leer je eigen angsten en onzekerheden onder ogen zien...wat maakt het dat je onzeker en/of bang wordt voor veranderingen? is het de houvast die je had...je gehechtheid etc ..
Wat ik dus voel uit je droom is: angst voor verandering..wat jij voor jezelf omschrijft als :..er staat iets fouts te gebeuren.
Ik hoop dat je er wat mee kunt...en jezelf hierin kunt vinden.
Geef maar een gil
liefs Nicole