Hoi allemaal,
Ik ben Sam,
En ik ben net 4,5 maand van mijn ex af.
Mijn ex heet Roy.
En naja,, ik denk over hem heen te zijn, en heb al zeker een hele tijd niets meer van hem gehoord.
Maar,
Ik zit met een probleem.
Ik sliep afgelopen nachten super slecht, omdat ik steeds wakker werd gemaakt door iets wat mijn naam zei.
Als ik dan wakker werd, hoorde ik niets meer, en voelde me heel onrustig.
Tot afgelopen nacht.
en toen heb ik gedroomd.
Gedroomd over mijn ex, en ik heb doorgeslapen de hele nacht en ook heel diep.
En, ik heb zeer zeker het idee dat die droom een betekenis heeft.
Al kan ik het niet zeggen wat, en ik zou graag antwoord hebben.
Ik ben niet snel iemand die haar dromen op tafel gooit, omdat het nogal peroonlijk is. Maar ik moet echt antwoord hebben.
Ik hoop dat jullie me willen helpen.
liefs,
Sam.
Mijn droom.
Nou, ik droomde, dat ik 2 op drie stappen liep, en ik op het strand van Oostende stond. Ik had mijn telefoon in mijn handen en smste roy dit:: Ik ben met mn ouders op oostende. Kusje En meer niet.. Ik wilde gaan zitten, en mijn vader zei mijn naam. Ik draaide me om, en zag roy met Sven.. en hij zei doodleuk: Hoi. En hij stelde zich netjes voor aan mijn ouders.. een klasgenootje van mij.. Sanne(lieve sanne) Was er ineens ook bij en vroeg aan mijn vader of we even met hun mochten gaan lopen. Dat mocht, en we gingen winkeltje in winkeltje uit.. En we kwamen langs de ijskraam waar roy en ik voor het eerst ijs hadden gegeten.. En toen, trok sanne mij aan mn hand en we moesten lachen en we begonnen te rennen.. Toen deed ik een deur open en vroeg aan sanne waar roy was.. En toen liepen we het strand op,en zat hij daar met een stel klasgenootjes van mij.. En ze zaten bij het zand op een stenenbankje.. En ik kwam aanrennen samen met sanne en ik maakte lol met Nick van mook..( een klasgenootje van me) En nick lag ineens op mij.. En vroeg: ben ik mooi? En ik keek naar roy en roy naar mij en ik zei: ja, je bent mooi.. En nick van mook gaf mij een kusje en stond op.. Ik stond ook op en roy wilde ook een kusje. Ik gaf hem een kusje.. en daarna.. stond iedereen op. Ik keek roy nog 1 keer aan, en knipoogde.. draaide me om en liep met mijn klasgenootjes weg..
En toen werd ik wakker.
_________________ * It's really good to hear your voice.
Sayin' my name, It sounds so sweet..
Comin' from the lips of an angel,
Hearin' those words..
It makes me weak. <3
Never wanna say goodbye..
|