Reactie op: Droom over ex en verdrinken
Ik heb nog nooit eerder een droom uitgelegt, maar als ik jou droom zo lees, komen er wel dingen bij mij naar boven,,
als de uitleg niet goed is, hecht er dan ook geen waarde aan.. Maar dit is mijn uitleg::
Je hebt het uitgemaakt met Nick, zoals je zei, vanwege dat je 'vriendschap voelde' In werkelijkheid, was er meer aan de hand..
Dat 'meer' Doet hem pijn, en in jou dromen voel je dat. Hij is ook niet dom, en weet vast wel dat er meer speelde als dat. Je denkt nog veel aan hem, en hij spookt nog veel door je hoofd.
Door de 'meerdere' dingen, ben jij bang dat hij daadwerkelijk erachter gaat komen wat die 'meerdere'dingen waren.. En dat de pijn voor hem nog erger wordt, waardoor hij jou ook de pijn wil geven die hij voelt.. Soort wraak gevoel dus.
In je dromen, wordt je gestraft voor de pijn die jij hem, of iemand anders, hebt aangedaan. Jij weet het, en dus, onbewust pieker je daarover.. Dat uit zich in jou dromen zo, en je ergste angst; in jou dromen in dit geval de verdrinking, het bijna doodgaan van jou. weet Nick van jou. Jou ergste angst, daarmee wordt je geconfronteerd, door nick.
Uiteindelijk, Gaat hij je vergeven, en geeft hij je weer een fijn gevoel en kunnen jullie weer samen als vrienden, of meer, verder..
Laat deze droom niet zomaar voorbij gaan, hij waarschuwd je.
Ook, ben ik even voor je gaan zoeken op een dromen encyclopedie. En heb bij verdrinken dit::
Wie in de droom zelf verdrinkt of anderen ziet verdrinken zal in het waakbestaan iets kwijtraken dat hem dierbaar was. De droom waarschuwt ons ook dat we beter op moeten letten omdat we anders bepaalde fouten weer opnieuw zullen maken. Wie in de droom anderen laat verdrinken zonder ze te hulp te schieten denkt in het waakbestaan alleen aan zijn eigen leed zonder zich te bekommeren om dat van anderen. Worden we in de droom nog net op tijd van de verdrinkingsdood gered dan is in het waakbestaan nog niet alle hoop verloren.
En bij Pijn::
Pijn dat we in de droom voelen is een weerspiegeling van onze overgevoeligheid. Pijn in het hart, het middenrif of de lendenen zou betekenen dat we liefdesverdriet krijgen of hebben. Hebben we amputatiepijn dan zouden we ons los moeten maken van een oude liefde of de huidige partner. Maar zelden wijst de pijn die we in de droom voelen op echte pijn in het waakbestaan. Doen mensen ons in de droom pijn dan zal ons in het waakbestaan verdriet worden gedaan. Doen we anderen pijn dan geldt het omgekeerde. Wie in de droom opzettelijk dieren pijn doet heeft ernstige psychische problemen.
Ik hoop dat je er iets aan hebt,
liefs, Sam..
_________________ * It's really good to hear your voice.
Sayin' my name, It sounds so sweet..
Comin' from the lips of an angel,
Hearin' those words..
It makes me weak. <3
Never wanna say goodbye..
|