Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 29-12-2024, 16:30:48

Alle tijden zijn UTC+01:00

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 9 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 10-02-2007, 19:08:11 
Groentje
Groentje

Hallo allemaal.

Ben al een tijdje niet meer op het forum hier geweest omdat ik even geen zin meer had om me met het paronormale bezig te houden..

Ik weet niet of iemand hier echt verstand heeft van dromen of wat dan ook maar ik wilde toch even me verhaal kwijt.

Had het gister met me vriendin erover dat ik heel vaak droom dat ik verkracht word, zei kon mij niet verder ermee helpen en vond wel dat ik het aan iemand die er verstand van heeft moest vertellen..

Zover ik weet is dat ik al vanaf toen ik ong. 13jaar (ben nu 17) droom dat ik verkracht word..
Het is nooit dezelfde droom altijd anders ik ga niet helemaal in details vertellen wat ik precies droom, maar als ik de volgende ochtend wakker word ben ik meestal heel de dag in de war omdat ik niet meer zeker weet of het een droom is of nou werkelijkheid..

Maar nu het grootste punt, het heeft invloed op mijn liefdes leven..
Ik ben nog nooit verder gegaan, voorderest niets mis mee maar als een jongen aan me zit word ik helemaal zenuwachtig omdat dan die beelden voor me schieten dat ik "verkracht" ben..
En als ik aan verder gaan denk, word ik er al misselijk van..

De meeste dromen van mij worden werkelijkheid, ik ben dus bang dat dit misschien ook zo'n voorspelbare droom is..

Iemand die mij kan helpen??
Groetjes Natasja

BerichtGeplaatst: 10-02-2007, 19:16:05 
Power Moderator
Power Moderator

Heey Natasja,

Wat vervelend dat je het droomt, maar vooral dat het invloed heeft op je echte leven!
Ik droom dit ook wel eens, maar niet zo vaak als jij zegt.
Ik denk persoonlijk dat je er niet teveel waarde aan moet hechten en erover na moet gaan denken. Meestal betekenen dromen niets of iets heel anders dan wat in de droom zelf voorkomt.
Je zei dat je wel vaker voorspellende dromen hebt, dus ik snap dat je daarom ook denkt dat dit er 1 kan zijn... Verder kan ik je niet echt helpen, ik ben niet zo goed in dromen interpreteren. :oops:

[x] Julia

BerichtGeplaatst: 10-02-2007, 19:19:00 
Groentje
Groentje

Hee,

Bedankt voor je reactie!
Nee ik denk er verder ook niet echt overna, maar ik begin het erg vervelend te vinden dat ik het zo vaak droom..

Ik durfde het ook nooit tegen iemand te vertellen omdat ik dacht dat het raar was ofzo..
Me vriendin zei: "jij kan er ook niets aan doen dat je dat droomt".

Iemand die er wel meer ervaring mee heeft?

Groetjes Natasja

BerichtGeplaatst: 11-02-2007, 18:09:27 
Groentje
Groentje

Ik droom daar ook wel eens over (sinds mijn 15e, toen ik "het" dus nog niet had gedaan). Ik kan je twee verklaringen geven. De eerste baseer ik op mijn eigen ervaring: als ik droomde dat een man/jongen waar ik in het echt verliefd op was of iets mee had, mij verkrachtte, bleek later dat diegene niet echt om mij gaf. Ik heb het als waarschuwingsdroom gehad (dat die jongen mij liet stikken heeft een jaar pijn gedaan) en ook een keer als boodschap achteraf: alsof mijn onderbewuste tegen me zei "hij heeft je alleen maar genaaid" (letterlijk en figuurlijk!) en dat was ook zo. Ik droom het ook wel eens als ik met een heel druk gevoel ga slapen/teveel in mijn hoofd bezig ben met nadenken of studeren en nog niet ontspannen geneog ben om lekker in te slapen.
Mijn tweede verklaring is: Het heeft misschien ook met angst te maken. Voel je je veilig in je eigen buurt, op straat, op school? Is er iets gevoelsmatigs wat je een bedreigd gevoel geeft? Iets waar je geen controle over hebt? Want dat is de symbolische boodschap van je droom, denk ik, "zorg dat je je niet laat overheersen". Zonder dat je er bewust over nadenkt kunnen personen overdag zo bedreigend overkomen, dat je dat snachts toch gaat verwerken (ik zeg maar wat, een enge buschauffeur die naar je knipoogt, of iemand op straat die achter je loopt waar je zenuwachtig van wordt, of inderdaad die mooie jongen waar je graag mee in contact zou komen maar die alleen maar met meisjes naar bed wil, ook al geloof je dat liever niet...). Het is in ieder geval heel naar om te dromen en daarom vat ik het op als waarschuwing: ik laat niet meer over me heen lopen of spelletjes met me spelen en mensen die niet lief voor me zijn, daar ga ik niet meer mee om! Ik denk dat je niet bang hoeft te zijn dat het in het echt gebeurt hoor. Dromen zijn bijna altijd symbolisch. Lees een dromenboek en onderzoek jezelf! Is leuk. Dan weet je wat bepaalde dromen voor jou persoonlijk betekenen. En als je je onzeker voelt op straat of buiten, haal diep adem, loop rechtop en kijk de wereld in alsof niemand je iets kan maken, dan voelen mensen dat en zullen ze je niks doen, omdat jij al uitstraalt "blijf uit mijn buurt, ik ben sterk". Nou ik hoop dat je op deze manier niet meer metdeze dromen zit!
Groetjes Brex

BerichtGeplaatst: 12-02-2007, 16:06:59 
Nimf
Nimf

Hey hey,

Het kan een metafoor zijn.
Heb je het gevoel dat je levensenergie in dit leven afgenomen wordt?
Kan door anderen, maar kan ook door jezelf zijn.
Klinkt gek, maar het is mooi dat je dit te zien krijgt via dromen.

Kun je accepteren dat je een vrouw bent? accepteer jij je seksuele energie? Houd jij van jouw vrouwelijkheid?

Regressie is een optie, dit kan verheldering geven. Maar ook meditaties met betrekking tot je 2e chakra kunnen je wegwijzen.
Er zijn workshops die speciaal gaan over de 2e chakra.
Want het enige echte antwoord zit hem in jouw waarheid :wink:

Wees lief voor jezelf.

Liefde en licht,

Brenda

BerichtGeplaatst: 15-02-2007, 20:59:12 
Groentje
Groentje

Brex. Dankjewel voor je berichtje ik denk dat daar wel een deel van de waarheid in zit :j
Ik heb wel een vaker een droom gehad die vaker terug kwam en die was ook zo eng, maar dat betekende ook dat ik niet de baas over me moest laten spelen..

Brenda. Ik snap niet echt helemaal hoe je bedoelt? met je levensenergie die afgenomen word?

Ja ik ben juist trots dat ik een vrouw ben, maar heb wel een hekel aan mannen, denk over elke man het zelfde.. Ze willen maar 1 ding.

Groetjes Natasja

BerichtGeplaatst: 18-02-2007, 15:14:33 
Groentje
Groentje

Hoi Natasja,
Ik kan je nog wel een kleine raad geven (alhoewel ik daar zelf tot mijn 26e niet naar geluisterd heb, maargoed....ik ben nogal koppig hihi):
als je een slecht beeld van mannen/jongens hebt, dat is zonde. Het gekke is dat mensen na een tijdje altijd anders zijn dan je dacht (ook als je een nieuwe baan hebt, blijken de mensen die je in het begin heel leuk vindt, minder aardig te zijn, en de mensen die je "saai" vond blijken later toch wel aardig of zelfs bijzonder te zijn). Zo ook met die ondoorgrondelijke wezens "mannen". Mijn raad: ga om met wie jou leuk en lief lijkt, maar probeer dat altijd eerst op vriendschapsbasis te doen. ALs ze wat met je willen, kijk het dan een tijdje aan zodat je een beter beeld krijgt van ze. ALs iemand minder leuk blijkt te zijn dan je dacht, kun je ze makkelijker afwimpelen, want er was toch nog niet zoveel. Als iemand echt de moeite waard blijkt te zijn, kun je voorzichtig verder gaan. Een jongen die echt om je geeft, zal je nooit over je grenzen laten gaan. Op deze manier duurt het misschien wat langer voordat je echt iemand vindt die bij jou hoort, maar je houdt op deze manier wel de mogelijkheid open om de Ware te ontmoeten, zonder allerlei nare toestanden met jongens die het niet bleken te zijn. En jongens waar je wel vrienden mee wil zijn, maar verder niet.... misschien worden het wel gewoon lieve vrienden van je. Aan jou de keuze wie in jouw kringetje mag komen van goede, lieve mensen waar je wat aan hebt. Als iets niet goed voelt, hou gewoon afstand. Bijzondere mensen laten ook niet meteen alles zien, dus dat hoef jij ook niet te doen!
IK heb zelf allerlei nare affaires gehad met jongens waar ik helemaal hoteldebotel van was, maar ik heb daar behoorlijk veel tijd mee verspild en mijn hart meerdere malen gebroken. Toen ik een paar jaar alleen was kwam ik echt helemaal toevallig iemand tegen op wie ik niet meteen viel, maar waar ik ontzettend leuk mee kon praten. Heel voorzichtig heb ik een afspraakje met hem gemaakt. Hij werd steeds leuker en nu zijn we ruim een jaar samen. Hij heeft ook zijn probleempjes in en met het leven, en ik had hem ook niet eerder tegen moeten komen, dan was het waarschijnlijk mis gegaan. Maar nu, met allebei onze levenservaringen, passen we enorm goed bij elkaar en hij is werkelijk de liefste van allemaal! Hij houdt echt van mij. En zo iemand is er ook voor jou, vroeg of laat!
Succes.... Brex

BerichtGeplaatst: 19-02-2007, 12:48:04 
Elf
Elf

Ik sluit me aan bij Brex. Het is een uitgelezen kans om op de ware te wachten.

Verder hoop ik dat je ooit wat beter over mannen zal gaan denken :wink:

BerichtGeplaatst: 20-02-2007, 17:13:38 
Nimf
Nimf

Hey hey,

Wat ik er mee bedoel is: Verkrachting is een beroving van je levensenergie. Als je over verkrachting droomt kan het zijn dat je misschien te veel van jezelf weggeeft e.d...Symbolisch gezien dan.

Maar zoals ik al zei....je hebt je eigen waarheid. Ik denk dat je je eigen antwoord al weet :wink:

Kenmerken van de 2e chakra:
Evenwichtige kenmerken: Centrum van authentieke, ongefilterde emoties, seksuele energie en scheppende krachten, op een natuurlijke wijze meestromen met het leven en het gevoel. Het vermogen om te veranderen, vermogen om plezier te hebben, gezonde grenzen, koestering van zichzelf en van anderen.

Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 9 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00