Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 27-12-2024, 00:22:06

Alle tijden zijn UTC+01:00

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 4 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: twee oude dromen....
BerichtGeplaatst: 29-12-2004, 12:32:21 
Feniks
Feniks

Mijn moeder vertelde laatst dat ze jaren geleden (+/- 30 jaar denk ik) twee dromen heeft gehad die ze heel erg goed kan herineren. Hebben een groot impact op haar gehad zeg maar. Een droom heeft ze gevraagd via een tijdschrift om die te verklaren, maar er werd haar gevraagd om haar adres toe te sturen want ze konden de verklaring ervan niet in het blad zelf zetten. Die droom zal ik als eerste opschrijven, en dan die andere. jaren later is mijn moeder zelf nog altijd benieuwd naar hoe of wat de betekenis van die droomen zijn... Mijn moeder heeft ze voor me opgeschreven...

Ik loop langs een pad met kaseien, een boerenweg zeg maar, en ik moet ergens heen. Een dorp denk ik, want ik zoek naar zo'n plaats. Maar in plaats dat ik in dat dorp kom, kom ik in een soort grot/tunnel. In ieder geval is het er erg donker en vochtig, en je ruikt een muffe geur van vocht. Langs de kant van die grot staat een bankje of zoiets, daar zit een oudere vrouw op te handwerken, breien denk ik. En als ik naar beneden kijk , naar de grond dan zijn er slangen. Ik loop de grot in. Maar weet de weg niet, ik ben bang. Ik loop en loop maar door. Ik kom weer buiten, maar bereik dat dorp niet. Ik zie de kerktoren maar het lijkt of deze steeds verder van mij verwijderd. De kerk heeft een hoge spitse toren.
Ik ben moe van het lopen.

dit is de tweede droom:

Ik ben ergens in een stad en loop er met iemand. Ik weet op dat moment nog niet wie.
Het is er voor mijn gevoel erg druk en redelijk gezellig, het lijkt wel een dorp want er zijn grote groene schuurdeuren, of garage deuren. Plotseling zie ik dat er een kermis is en mijn 2 kinderen (mijn oudere zussen dus) zijn bij me. Maar het duurd niet lang of ik hoor schoten en ik vlucht met mijn kinderen. Als ik naar buiten kom daarna liggen er overal doden en is er overal bloed. Het tentzijl en andere stoffen dingen zijn stuk.
De doden zijn gespiest. Dit alles had een middeleeuws aanzicht, mensen hadden lansen, er waren paarden...

Ik hoop dat iemand hier iets op weet te verklaren...

liefs rogue :sss:

Berichtenonderwerp: Re: twee oude dromen....
BerichtGeplaatst: 30-12-2004, 10:08:40 
Reus
Reus

Rogue schreef:

Ik loop langs een pad met kaseien, een boerenweg zeg maar, en ik moet ergens heen. Een dorp denk ik, want ik zoek naar zo'n plaats. Maar in plaats dat ik in dat dorp kom, kom ik in een soort grot/tunnel. In ieder geval is het er erg donker en vochtig, en je ruikt een muffe geur van vocht. Langs de kant van die grot staat een bankje of zoiets, daar zit een oudere vrouw op te handwerken, breien denk ik. En als ik naar beneden kijk , naar de grond dan zijn er slangen. Ik loop de grot in. Maar weet de weg niet, ik ben bang. Ik loop en loop maar door. Ik kom weer buiten, maar bereik dat dorp niet. Ik zie de kerktoren maar het lijkt of deze steeds verder van mij verwijderd. De kerk heeft een hoge spitse toren.
Ik ben moe van het lopen.

De boerderij staat meestal voor ontwikkeling, zoiets als oogsten, maar omdat ze er nu langs loopt en op zoek gaat naar een dorp, is meer een soort zekerheid waar ze naar op zoek is.

Tunnels symboliseren meestal een slecht teken voor zaken en liefde, de vrouw die je daar ziet symboliseerd haar gevoel, omdat zij in de tunnel zit, denk ik dat je moeder angst had voor dit soort dingen.De slangen, waar ze waarschijnlijk overheen loopt symboliseerd dat ze bang is voor ziektes.
De toren.. symboliseerd toch en deel van "geloof" hij reikt naar de hemel/lucht. Maar staat nog ver van haar, dus dat spreekt alweer voor zich, ze gelooft nog niet.

Beetje negatieve droom dus :S
Citeer:
dit is de tweede droom:

Ik ben ergens in een stad en loop er met iemand. Ik weet op dat moment nog niet wie.
Het is er voor mijn gevoel erg druk en redelijk gezellig, het lijkt wel een dorp want er zijn grote groene schuurdeuren, of garage deuren. Plotseling zie ik dat er een kermis is en mijn 2 kinderen (mijn oudere zussen dus) zijn bij me. Maar het duurd niet lang of ik hoor schoten en ik vlucht met mijn kinderen. Als ik naar buiten kom daarna liggen er overal doden en is er overal bloed. Het tentzijl en andere stoffen dingen zijn stuk.
De doden zijn gespiest. Dit alles had een middeleeuws aanzicht, mensen hadden lansen, er waren paarden...

deze moet ik nog even goed doorlezen, i will let you know :wink:

BerichtGeplaatst: 30-12-2004, 19:55:03 
Feniks
Feniks

tis toch al wat he ;)

weet jij misschien waar ze nog niet in geloofd? In God ofzo wel.. daar heeft mijn moeder altijd al in geloofd.. en spiritueele .. staat ze opzich wel voor open..

:wink:

liefs rogue :sss:

BerichtGeplaatst: 31-12-2004, 12:03:12 
Reus
Reus

Ja maar je zegt zelf, dit is een droom van 30 jaar geleden.... de droom zelf is dus alles behalve relevant ;) haha, maar misschien dat ze zich nog kan herinneren wat er 30 jaar geleden met haar was..

Daar kan ik je verder niks over vertellen..

Greets.

Anuubje

Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 4 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00