Dromen vind ik persoonlijk een heel leuk onderwerp
Heb soms ook dromen waarvan ik weet dat ze iets betkenen .. die zijn gewoon heel anders dan andere dromen..
Weet je wat leuk is in je dromen... als je jezelf in je droom kan afvragen of je droomt.. mij lukt dat redelijk vaak.. dan kan je gaan spelen met je eigen dromen.. als je bijv. een enge droom heb waar je in wordt achtervolgt, en je kan je bedenken dat het maar een droom is moet je dan eens achter je achtervolgers aan gaan
het is net of hun niet weten wat ze overkomt
Ook heb ik een paar dagen geleden voor het eerst een bewuste soort uittredings droom meegemaakt...
Ik schrok omdat ik dacht dat er iemand aan het eind van mijn bed stond.. toen ik goed keek schrok ik zo erg omdat ik vanaf een heel ander punt mijn kamer in keek...
Op dat moment leek het net of mijn gezicht vervormde en terug werd gegooit in mijn lichaam...
Ik schrok er best wel van al wist ik wel dat sommige mensen dit vaker mee maken...
Vind het alleen jammer dat ik niet kon zien doordat alles vrij snel ging wie die man was...
Ook heb ik 1 keer in de 3 a 4 jaar precies de zelfde droom, heb hem nu al 4keer gehad maar kan er echt nog geen betekenis aan geven ??
En ik schrik elke keer weer wakker op precies het zelfde punt...
En dat is als ik een stene trap op loop die in de ronte omhoog gaat en net voordat ik die kamer in wil kijken op het eind van de trap schrik ik wakker..
Hebben meer mensen dat hier toevallig wel eens gehad ?
gr roy