Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 28-12-2024, 09:00:16

Alle tijden zijn UTC+01:00

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 2 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: Droom over overleden opa
BerichtGeplaatst: 26-03-2010, 12:58:32 
Groentje
Groentje

Ik heb wel vaker rare dromen en meestal blijven ze me niet echt bij. Maar de droom die ik gisternacht had blijft op de een of andere manier maar door mijn hoofd spoken en ik was benieuwd of er mensen zijn die misschien weten of het iets te betekenen heeft.

Ik droomde dat mijn opa nog leefde en in het ziekenhuis lag. Ik wilde hem graag bezoeken en ik belde het ziekenhuis maar werd de hele tijd doorverbonden met een andere verpleegster. De ene vertelde me dat hij op een bepaalde plaats lag, de andere vertelde me dat hij op een andere plaats lag. Dus er was complete verwarring. Uiteindelijk ging ik in mijn droom zelf naar het ziekenhuis, wat er meer uitzag als een enorme archiefruimte met kamers vol met rijen dossiers en een aantal bedden met oude mensen erin. Steeds weer kwam ik bij een bed en bleek het mijn opa niet te zijn. Iedereen die ik vroeg stuurde me naar een bed en steeds weer kon ik mijn opa niet vinden. Uiteindelijk kwam ik zelfs mijn schoonzus tegen die ook bij mijn opa op bezoek wilde gaan en samen gingen we op zoek en konden hem weer niet vinden. Ik werd wakker met een gevoel van complete paniek.

Heeft iemand enig idee wat dit kan betekenen?

Berichtenonderwerp: Re: Droom over overleden opa
BerichtGeplaatst: 10-04-2010, 10:19:01 
Reus
Reus

hey

wat een mooie droom.
wat het precies betekent zou ik niet weten.
maar ik denk dat je opa contact met je wil. meestal doen overledene dat op deze manier. zou ging dat ok bij mij.
ik kreeg een droom waar ik wel een heel forum me plat kan spammen. maar in het kort:

er was een heel klein jongetje met een broek waa hij alles uit kon halen. hij (nu mijn gids) beschermde mij in mijn droom tegen een levende boom met drie eieren van 1 meter hoog en een houten klok die stond op 8 uur.
(het jongetje heet Septa)

misschien wil jou droom je ook naar je gids leiden. als je vaker nog een droom krijgt meld het dan hier misschien kan ik of iemand anders nog verder helpen.

Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 2 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00