Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 28-12-2024, 09:14:15

Alle tijden zijn UTC+01:00

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 2 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: Mijn slaapproblemen..
BerichtGeplaatst: 31-12-2009, 11:40:30 
Groentje
Groentje

Heej, ik heb een paar probleempjes als ik slaap..

1.Ik praat in mijn slaap, tenminste een tijd terug toch, soms verstaanbaar, soms niet.

2.Een tijdje geleden (tijdens de examens) kon ik echt niet wakker worden. Ik viel laat in slaap door de stress en moest om 7 uur altijd al op. Maar 1 dag kon ik écht niet op, ik was zelfs zo laat dat mijn moeder een aantal keren moest komen roepen. De laatste keer dat ik ze hoorde roepen, wilde ik antwoorde. 'Jaaa, mama!!' wou ik zeggen.. Maar ik kreeg mijn lippen niet van elkaar af !!! Ze wilden gewoon niet bewegen ! Ik begon door te hebben dat ik heel stijf in mijn bed lag, naar adem aan het snakken.. Wat was dit in godsnaam??!

3.Gisteren had ik het nog. Ik had de hele dag met mijn vriendin gesport (of hoe je het ook moet noemen dan) op de wii. We hadden heel vaak getennist. 'S nachts lag ik wakker, en als het mij lukte om in te dommelen dwaalde het in mijn gedachte hoe ik aan het slaan was. Ik sloeg heel hard, en werd op 1 slag ''wakker'' (hoewel ik nog niet echt sliep, ik was nog redelijk bij bewustzijn..) en voelde mijn hele lichaam bewegen. Hoe ik wakker werd valt te vergelijken met het ''wakker worden'' bij een valdroom.

4.Ik heb gezongen in mijn slaap vanacht !! Tenminste, dat zegt mijn moeder. Ze zegt dat het heel hard maar wel mooi was en dat het rond 9u was. Maar ik ben om 10 voor 9 wakker geworden en heb mij gewoon omgedraaid, dus hoe kan ik dan 10 minuten later liggen zingen ??! Ik snap er echt NIKS van!

Weet iemand de oorzaken van die problemen en misschien ook de oplossing ??

Groetjes xx

Just enjoy the show.

Berichtenonderwerp: Re: Mijn slaapproblemen..
BerichtGeplaatst: 31-12-2009, 12:45:02 
Dwerg
Dwerg

Over 1,3 en 4 kan ik je wel wat vertellen.
1, is niet zo heel erg
(tenzij je door het huis schreeuwt zoals ik een paar keer heb gedaan xD)
3, Heb ik zelf ook heel vaak gehad. Net voordat je op het randje van slapen ligt en dan iets in je op komt waar door je in een keer wakker word gemaakt door je lichaam. Bij mij is dat een paar keer gebeurt dat ik dacht dat ik over een hekje struikelde en mijn lichaam de beweging maakte voor opvangen dus in een schok helemaal in opvang houding.
4, lijkt mij geen probleem als je het door hebt :) dus dat je ouders niet in een keer heel erg schrikken als ze gezang 's nachts horen ;)

Vriendelijke groetjes

Auteur: God

Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 2 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00