Ik heb een vraagje//
Heeft er iemand een goeie compilatie van lucide technieken liggen ? ik probeer altijd zo compleet mogelijk geïnformeerd te zijn
een pdf.je of spam het in een reply
Het is alweer een tijd geleden dat ik echt lucide ging en ik heb er behoefte aan om het weer eens mee te maken aangezien het het mooiste ding is wat je kan doen in je slaap
Waar ik vooral naar opzoek ben zijn dingen die me garanderen dat ik lucide ga dromen!
Ik heb me laten vertellen dat hier trucjes voor zijn maar ik ben er zelf helaas nooit mee in aanraking gekomen.
dingen die ik heb meegemaakt tijdens dat ik lucide aan het dromen was zijn: perfect leren vliegen en hooveren, telekinese, spullen manifesteren en leren lezen (vroeger zag ik in mijn dromen alleen maar letters door elkaar).
Ook was ik vroeger instaat de lucide droom lang vast te houden d.m.v. concentratie wat je traint naarmate je vaker lucide droomt.
Dingen die ik graag zou willen leren zijn : De tijd stilzetten, spontaan dingen laten verbranden, zo lang mogelijk lucide vast houden, herinneringen oproepen en verwerken.
Tips, Hints alles is welkom.
Als je zelf iets wilt weten over lucide dromen kan je me trouwens alles vragen, ik kan je hier heel wat over vertellen en bijvoorbeeld ervoor zorgen dat je sneller lucide gaat.