Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 29-12-2024, 00:55:02

Alle tijden zijn UTC+01:00

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 4 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 16-08-2009, 10:49:56 
Elf
Elf

Ik was ergens op een plaats, waar ik nog nooit geweest was. Het was er vrij donker, maar je kon alles wel heel duidelijk zien. Er stond een groot beest dat een krokodil of een draak moest voorstellen, weet het niet precies meer. Het was zo groot als een kasteel, alleen kon je daar niet binnen. Er waren hoogstens 2 gaten waar je je hand kon doorsteken. Dit beest straalde alleen maar negatieve energie uit. Op die plaats waren veel mensen. Vrouwen, mannen. Kinderen waren niet aanwezig. Dit beest haalde alle negatieve kanten van de mens naar boven. Negatieve kenmerken werden uitvergroot. Hierbij denk ik aan afgunst, haat, venijn,... . Het goede verdween hierdoor naar de achtergrond.

Als je je hand door zo'n gaatje stak, dan mocht je een wens doen. Dit werd alleen maar gebruikt om anderen kwaad te berokkenen. Er kwam niets positief naar boven.
Het rare was , dat dit me helemaal niet choqueerde. Ik vond het doodnormaal dat iedereen zo deed. Het leek alsof ik helemaal niets anders verwachtte.

Heeft er iemand een idee wat deze droom me wil duidelijk maken?

xxx

Natascha

Han Suyin

BerichtGeplaatst: 17-08-2009, 19:33:15 
Groentje
Groentje

Citeer:
Dit beest haalde alle negatieve kanten van de mens naar boven. Negatieve kenmerken werden uitvergroot.

Klink als duivel / demoon .

Misschien gewoon een nachtmerrie
Zulke dromen heb ik ook wel eens.
Maar wat de droom je precies wil duidelijk maken :| geen idee....
Wat kun je er nog meer van herrinerren ?

BerichtGeplaatst: 17-08-2009, 21:27:46 
Elf
Elf

ja, dat was ongeveer alles.
Het was niet echt angstaanjagend ofzo..

Het leek of al het goede werd verdrongen en al het kwade naar boven werd gehaald

Han Suyin

BerichtGeplaatst: 01-09-2009, 21:53:25 
Elf
Elf

Hey Levl,

Wat je zegt kan wel heel goed kloppen. Je bent er goed in.
Nu ik heb dromen gehad die erop volgen. Ik kom er wel uit nu. Die me meer boodschappen geven en daar kan ik dan wel mee verder.

Han Suyin

Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 4 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00