Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 29-12-2024, 01:25:55

Alle tijden zijn UTC+01:00

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 4 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: Dromen van Jessxx.
BerichtGeplaatst: 16-08-2009, 21:54:53 
Groentje
Groentje

droom over een meisje:

Toen ik vroeger klein was heb ik 2 keer een zwarte schim gezien van een klein meisje die erg op mijn jonge zusje leek. ik heb die schim alleen maar boven gezien en als ik naar boven loop voel ik me heel erg zenuwachtig alsof ik door een vreemd iemand in de gaten word gehouden.

wat ik nu dus heb is dat ik dat meisje steeds vaker zie terugkomen in mijn dromen, of soms zelf voel dat het meisje in mijn droom zit okal zie ik haar dan niet.

zo heb ik weleens gedroomd dat ik met mijn zus ons huis doorliep en wat met haar aan het praten was en toen we de keuken inliepen stond dat meisje daar opeens. ze liep langs me heen en zag dat ze tegen mij aan het praten was want haar mond bewoog maar ik hoorde er geen geluid bij. mijn zus zag haar ook helemaal niet lopen in die droom, alleen ik.

bij de volgende droom liep ik op school rond en vielen er opeens allemaal meteorieten uit de lucht, alleen niemand had het door, behalve ik. en toen kwam dat meisje opeens weer langs lopen maar dit keer zagen de andere haar wel en moest ze opeens beschermd worden door iedereen. alleen ik beschermde haar niet want ik wou naar me vrienden toe om ze te waarschuwen voor die meteorieten.

en dan heb ik nog meer van dat soort dromen waar zei in voor komt. heb ook nog iets anders raars meegemaakt maar ik weet niet zkkr of het een droom was. ik lag in mijn bed en werd (volgens mij) wakker. ik keek gelijk de gang in naar de trap en zag daar dus een meisje de trap op lopen. weet niet meer precies hoe het eruit zag want het was allemaal een beetje wazig en donker toen ik het op dat moment zag. wat er toen gebeurde weet ik niet meer. het leek alsof ik weer gelijk lag te slapen zonder dat ik weer ben gaan liggen (ik zat nog rechtop zeg maar, en het leek wel alsof ik toen weer gelijk lag en aan het slapen was) echt heel raar en ik heb geen flauw idee wat het precies was, maar toen ik s'ochtends wakker werd dacht ik gelijk weer aan dat meisje die steeds terug komt in mijn droom.

weet iemand wat dit te betekenen heeft?

Gr. Jess.

Berichtenonderwerp: Re: Dromen van Jessxx.
BerichtGeplaatst: 21-08-2009, 14:45:17 
Groentje
Groentje

Reactie op: droom over een meisje

Niemand? :D :oops:

BerichtGeplaatst: 22-08-2009, 09:05:36 
Reus
Reus

Reactie op: droom van een meisje

Eventjes geduld nog :wink:. Er komt vast wel een reactie, maar is natuurlijk niet altijd even snel. Fijn trouwens dat je meteen je dromen topic juist neerzet :D.

BerichtGeplaatst: 24-08-2009, 09:44:38 
Groentje
Groentje

Reactie op: droom over een meisje

Heel erg bedankt voor de betekenis LveL. :D
en ja, ik ben inderdaad hoog gevoelig!

maar bij de droom over die meteorieten was ik nog een stukje vergeten, want bij de eerste meteoriet die viel verscheen er een woord in de rook om de meteoriet heen die voor mij bedoeld was. er stond 'diamond' ofzoiets en op de meteoriet stond een zakje met allemaal diamanten en kristallen erin. ik wou dat zakje pakken maar een jongen die al een hele tijd vervelend deed tegen mij op school pakte hem af en wou het gaan verkopen. alleen dat wilde ik niet omdat ik er in mijn droom zeker van was dat, dat zakje voor mij bedoeld was en dat die diamanten en kristallen niet aan iemand verkocht mochten worden. daarna kwamen al die andere meteorieten en dat meisje dus.

Groetjes Jessxx.

Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 4 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00