Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 29-12-2024, 01:26:04

Alle tijden zijn UTC+01:00

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 9 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: Dromen van miracle
BerichtGeplaatst: 09-02-2008, 13:41:12 
Elf
Elf

Droom over: vuur

Hallo allemaal,

Normaal gesproken kan ik dromen wel plaatsen, maar ik vond deze wel heel extreem.

Ik droomde dat ik mij bevond in een gigantisch groot natuurgebied. Leek wel een afgelegen gebied in australie. Plotseling brak er een brand uit dat zich enorm snel over het hele gebied leek uit te spreiden. Mede door de harde wind moest je rennen voor je leven. Overal was vuur. Een vriend van mij bevond zich in een hutje in de middle of nowhere en ik moet hem vertellen dat er een enorm vuur op hem af kwam. Ik was gelukkig net op tijd en samen vluchten we voor het vuur. Uiteindelijk hebben een gigantisch kanaal gegraven (knap he) met veel mensen, deze vol water laten lopen en zo hebben we het vuur gestopt.

Wat zou dit kunnen betekenen?

BerichtGeplaatst: 10-02-2008, 14:32:28 
Elf
Elf

Reactie op: droom over vuur

dank je voor deze mooie uitleg. Zoals je het omschreven hebt klopt het precies. Ik zit idd in een omstuimige periode. Ik ben snel aangebrand en heb momenteel een kort lontje wat steeds tot ontploffing dreigt te komen.

De greppel graven wil ik graag, maar ik vind het moeilijk om het gereedschap te vinden. Ik hoop dat het antwoord daarvoor in een volgende droom komt.

BerichtGeplaatst: 03-08-2009, 08:21:30 
Elf
Elf

Droom over: spirituele jongeren dag

Het moet niet gekker worden, maar vannacht heb ik gedroomd over een spirituele jongeren meeting.

Ik droomde dat ik naar de SJ meeting ging, maar ik wist niet hoe ik er moest komen. Ik vroeg een vriend van mij of hij mij erheen wilde brengen en toen hij zei dat het goed was voelde ik mij schuldig. Ik had zelf ook een auto en een tomtom dus ik maakte "gebruik" van hem. Uiteindelijk kwam ik op de SJ meeting aan en voelde ik mij erg onzeker. Ik wilde mij eigenlijk verstoppen voor iedereen, maar Julia groette mij hartelijk en wilde mij direct op een groot podium aan iedereen voorstellen. Dit wilde ik natuurlijk niet. Uiteindelijk droomde ik dat ik naar mijn oude werkgever ging. Daar gewoon weer ging werken, maar ik werd door iedereen genegeerd. Ik knoopte een gesprek aan met een oud werknemer en die vond het allemaal erg vreemd dat ik daar zo maar weer binnenkwam en mij niet voorstelde of wat dan ook. Ik vond dat niet nodig omdat iedereen mij kende.

Tja het thema is duidelijk "verstoppen" ..

groeten,
Miracle

Berichtenonderwerp: Re: Dromen van miracle
BerichtGeplaatst: 03-08-2009, 12:26:31 
Power Moderator
Power Moderator

Reactie op: droom over spirituele jongeren dag

Nu zullen we het krijgen hoor, een beetje over mij gaan dromen! :lol:
En dan dwing ik je ook nog eens om jezelf bloot te stellen aan mensen die je niet kent... Toch heb je dan niet eens zo'n erg verkeerd beeld van mij, want ik wil mensen, als het kan, helpen om over hun angst heen te komen, vooral met dit soort dingen.

Ben je echt bang of zenuwachtig om (nieuwe) mensen te ontmoeten?
Of heeft dit een andere droombetekenis, waarvan ik niet veel weet...?

BerichtGeplaatst: 03-08-2009, 13:47:47 
Elf
Elf

Ik leg heel makkelijk contact met mensen. Dit zal wel met een ander thema te maken kunnen hebben.

Berichtenonderwerp: Re: Dromen van miracle.
BerichtGeplaatst: 03-08-2009, 17:22:43 
Elf
Elf

thnx lvel voor de duidelijke uitleg

Berichtenonderwerp: Droom van miracle
BerichtGeplaatst: 14-08-2009, 10:23:23 
Elf
Elf

Droom over: geheime kamer

Ik droomde vannacht dat er op een bepaalde muur in ons nieuwe huis vloerbedekking was aangebracht. In een poging de vloerbedekking te verwijderen viel ik bijna dwars door de muur heen. Ik kon mij nog net tegenhouden. In eerste instantie was ik boos omdat ik een nieuw huis had gekocht waarin verborgen gebreken waren gemaskeert door er vloerbedekking op aan te brengen.
Er bleek een geheime kamer achter die muur te zitten. Toen ik de kamer inging stond er een ouderwetse tv aan met teletekst. Toen ik verder keek bleek er een chinese asielzoeker te wonen die er in het geheim onderdak had gevonden. De vorige bewoners hadden hem deze plek gegeven. Ik ging in gesprek met hem en wilde dat hij uit mijn huis wegging. Hij weigerde dit. Vervolgens was ik verbaasd over de wijze waarin hij zich in leven heeft weten te houden. Ik werd wakker met een zorgelijk gevoel waarin ik mij afvroeg hoe ik deze man uit mijn huis kon krijgen.

BerichtGeplaatst: 14-08-2009, 14:07:00 
Elf
Elf

Reactie op: droom over geheime kamer

Thnx lvel,

Hoe je het altijd doet weet ik niet, maar je legt echt de vinger op zn plaats. Ik herken je verhaal en ik kan het nu ook toepassen op wat ik aan het doen ben. Mooi ik ga eens proberen te communiceren met deze man.
(ik voelde me ook schuldig dat ik hem uit mijn huis wilde jagen) Dus het is wenselijk om hem niet te verwaarlozen.

grtjs
Miracle

Berichtenonderwerp: Dromen van Miracle
BerichtGeplaatst: 18-08-2009, 09:15:24 
Elf
Elf

Droom over: luchtbalon en leeuwen

Ik droomde vannacht dat ik in een luchtballon zat. Op een gegeven moment brak de luchtballon af en bleef liggen in een weiland vol met vrouwtjes leeuwen. Ik durfde de luchtballon niet meer op te halen, bang voor de leeuwen :)

groetjes
Miracle

Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 9 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00