Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 29-12-2024, 00:54:18

Alle tijden zijn UTC+01:00

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: Dromen van Jel Ver
BerichtGeplaatst: 09-06-2009, 18:12:03 
Dwerg
Dwerg

Droom over: Slavernij/Gevangenschap

Ik droom vaak deze droom, soms meerdere malen per week.

Ik ben op school (de aula om precies te zijn) en maak ruzie met iemand die een jaar of twee ouder is, maar waar ik het gezicht niet van kan onderscheiden. Het gaat er behoorlijk grof aan toe en een goede vriend van me probeert me te kalmeren. Zo gaat het nog een tijdje door tot dat een hele goede vriendin van mij door de deur van de aula komt en dan iets roept in de zin van: 'Jelle, ben je weer bezig!'. Ik draai me om en zie haar staan, dan word alles zwart en voel ik pijn in mijn nek.
Als het zwart weer weg gaat lijkt er een kleine eeuwigheid verstreken en ga ik overeind zitten en voel een koud iets bij mijn nek. Ik voel eraan en kom tot de ontdekking dat er een ketting omheen zit en dat ik deze er niet af krijg. Dan kom ik erachter dat de ketting ergens aan vast zit. Dan word het meestal weer even zwart en als het dan weer weg gaat moet ik allemaal heel vernederende dingen doen, dingen die ik liever niet herhaal. Na dit laatste zie ik de vriend en de vriendin die worden gevangen genomen omdat ze iets over mij zouden weten. Tegen mij word gezegt dat ik maar beter mijn gehijm vertel want anders zouden mijn vrienden eraan gaan. Maar het stomme is dat ik dan helemaal niks bijzonders over mij zelf weet. Hierna zit ik meestal te na te denken wat ik zou kunnen zijn vergeten, want er is een gevoel dat ik iets ben vergeten. Daarna is er niks, of ik kan het me niet herhinneren.

Iemand enig idee wat dit betekent?

Berichtenonderwerp: Re: Dromen van Jel Ver
BerichtGeplaatst: 10-06-2009, 20:07:29 
Power Moderator
Power Moderator

Reactie op: droom over Slavernij/Gevangenschap

k zal het niet weten...
Klopt er wel ietst van die droom?
Bijv. dat je wellus ruzie hebt. of dat je die ketting herkende
of was het geen ketting in de vorm van een hanger maar zo vastbind ketting zegmaar?

BerichtGeplaatst: 11-06-2009, 13:28:22 
Dwerg
Dwerg

Eigenlijk allebij, en ik heb inderdaad wel het gevoel dat ik die ketting herken, maar weet zo snel niet waarvan..

BerichtGeplaatst: 16-06-2009, 20:14:58 
Reus
Reus

ik heb ook niet echt een iedee
ja misschien iets
maar dat is zo lastig uitleggen

BerichtGeplaatst: 17-06-2009, 15:17:28 
Dwerg
Dwerg

Probeer maar gewoon!

BerichtGeplaatst: 22-06-2009, 11:46:01 
Dwerg
Dwerg

Okee, bedankt!

BerichtGeplaatst: 09-07-2009, 18:53:13 
Dwerg
Dwerg

Droom over: ZHB of ZBH

Deze droom heb ik vannacht gedroomd en ik was echt heel erg bang erdoor. Personelijk vind ik het echt heel raar en onwaarschijnelijk. Ik ben niet overal zeker over omdat ik me niet alles meer kan herrineren

We zitten met de hele klas, althans dat denk ik want ik herriner me maar een paar mensen, en wat oudjes in een nogal kleine, maar hoge, bibliotheek achtige ruimte en de meeste mensen zitten wat aan te klooien. Ik sta er een beetje naar te klijken vanuit de hoek als er ineens geschreeuw klinkt vanuit de kleine uitgang en er komen twee oude mensjes binnen rennen. Dan komen er een paar (gewapende?) mannen achteraan. Die gooien een soort rubix kubus achtig ding, maar dan met drie zijden, op de leestafel. Om daarna weer weg te rennen naar de kleine deur met daarachter het trappehuis. Op een zijde staan in licht groene letters allemaal e's, l's en wat j`s, deze kant is helemaal vol. De twee andere kanten zijn niet helemaal gevult, op de ene staan wat rode letters, wat h`s wat r`s en veel e's. Op nog een andere staan er nog minder, wat groene a`s en u`s. Ik weet zeker dat er daarna meer gebeurt is, maar ik herriner me nog dat Robin, een meisje uit m`n klas, het blokjes ding oppakt en hem eens grondig bekijkt. Dan zegt ze iets als: 'Jelle, zou dit op jou kunnen slaan?' en gooit het ding naar mij. Ik vang het ding en kom er achter dat de kant met de licht groene letters inderdaad waarschijnelijk op mijn naam slaan. Ik bekijk de kant met de rode letters eens en schrik als ik er een andere naam van maak, hier ga ik verder niet op in. Dan bekijk ik de kant met de groene eens, maar daar kan ik niks van maken. Met dank aan mijn toneel weet ik het masker op te houden van pure verbazing en ontwetentheid. Ik zeg:'Zou best kunnen, maar ik denk van niet'. Dan komen er vreemde geluiden van de gang en ik gooi blijkbaar het blokjes ding terug naar Robin die er samen met Amy en Yona naar zitten kijken. Ik ga een kijkje nemen op de gang en zie dat de mensen de trap hebben af gesloten. Ik loop weer de kamer weer in ga me ze zitten afvragen waar di nou allemaal op slaat. Hier word het erg onduidelijk en herringer ik me maar weinig, het komt er op neer dat de mannen terug komen en een deur die er net nog niet was in gaan en wat naar elkaar schreeuwen. Ondertussen zie ik een boek in de kast staan met als titel: ZBH (het kan ook ZHB zijn, maar dat weet ik niet meer). Ik lees de achterkant, het komt neer op dat ZBH een groep mensen is die mensen is die een slachtoffer nemen, op een duistere manier alles over die persoon te weten komen dan het aan de wereld te vertellen. Dit was tot dan toe nog maar drie keer gebeurt. Ik kwam tot de conclusie dat ik het volgende slachtoffer moest zijn, maar ik had werkelijk geen flauw idee waarom. Niet veel later verscheen er uit het niets een ander driezeidig ding op tafel, er zijn wat letter bij gekomen. Vooral op zeide met de groene. Hier waren nog wat a`s en r's bij gekomen. Ik keek ernaar en kom erachter dat deze het woord "aura" vormen. Ik voel me nu echt heel erg k*t en ga bang zitten wachten totdat ze voor de laatste keer kwamen, intussen zitten er een paar mensen te bekijken wat het blok ding nou is. Na een tijdje hoor ik een gemene stem die iets zegt in de trant van: 'Waar zit je Jelle, ik heb een cadeau`tje'. 'Wacht even' roep ik en ren in een impuls über hard tegen de muur en raak bewusteloos. Na een tijdje, tijdens de bewusteloosheid, besef ik dat ik droom. Het lukt alleen niet om wakker te worden. Dan hoor ik die stem weer 'Wakkerworden, dit wil je niet missen'.

Gelukkig lukt het me dan om me arm van mijn lichaam dat in bed ligt te bewegen en met mijn hand in mijn zij te knijpen. Ik word wakker maar lig ongeveer tien minuten in bed bang te zijn.

Groetjes Jelle

Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00