Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 29-12-2024, 00:44:33

Alle tijden zijn UTC+01:00

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 2 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: droom die me bij blijft
BerichtGeplaatst: 12-02-2009, 23:31:04 
Kabouter
Kabouter

Ik heb een paar dagen geleden een droom gehad die me de laatste dagen nogal bij blijft, het was ook best een levendige droom.
Ik droomde dat ik samen met iemand in de auto zat en dat er een kettingbotsing was gebeurd. Er lagen allemaal lichamen naast elkaar op de weg, deze mensen waren dood, maar glimlachte wel. de kettingbotsing was een ravage, en er werden mensen uit de verongelukte auto's gehaald. Wij reden gewoon door maar keken er wel naar.

Daarna liep ik op de weg en werd ik overreden door een vrachtwagen, ik had net op tijd het inzicht om mezelf op de grond te laten vallen zodat de vrachtwagen over me heen reedt en me niet raakte. Ik weet nog dat ik dacht dat wat er ook nog zou gebeuren die dag mij niks ernstigs zou kunnen overkomen omdat ik beschermd werd. Voordat ik overreden werd door die vrachtwagen was er ook iets gebeurd wat ernstig af had kunnen lopen alleen niet gebeurde, weet alleen niet meer wat.

het was geen vervelende droom ofzo, maar wat wel vreemd was, was dat ik die mensen zo op de weg zag liggen en dat ik wist dat ze dood waren, maar dat ze wel glimlachte.

na goed erg vage droom en kan niet echt een betekenis eruit halen ofzo, mss dat iemand anders een idee erbij krijgt?

Berichtenonderwerp: Re: droom die me bij blijft
BerichtGeplaatst: 13-02-2009, 22:26:39 
Elf
Elf

Wat was je gevoel bij deze droom angstig of had je een gevoel van hoogmoedigheid. De kettingsbotsing staat volgens mij voor een onstuimige tijd waarin je, je bevindt. De resultaten daarvaan lachen je toe. Dood staat voor een nieuw begin. Je ervaart een angst, waarvan je weet dat het onterecht is. Je wacht tot het laatste moment totdat je echt gaat handelen, terwijl als je beter had opgelet je in een eerder stadium de "gevaren" (kun je ook positief als kansen of mogelijkheden zien) had kunnen ontwijken dan wel pakken.

Kortom ik denk dat het een signaal is dat je goed bezig bent, maar dat je alerter moet zijn. Beter moet opletten en niet bang moet zijn voor iets waarvan jij denkt dat het erg is. Want de dood lacht je toe m.a.w. Wees niet bang voor deze kans. Het is niet eng.

Ik hoop dat je hier iets mee kunt. Dromen zijn vaak heel persoonlijk en vaak zegt het gevoel wat je bij de droom had meer dan de letterlijke betekenis.

Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 2 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00