Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 29-12-2024, 01:11:31

Alle tijden zijn UTC+01:00

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 4 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: Dromen van Daddy's little girl
BerichtGeplaatst: 17-01-2009, 20:03:36 
Groentje
Groentje

Droom over mijn vader

Hallo iedereen,
Ten eerste wil ik even zeggen dat ik heel blij ben dat ik dit forum heb gevonden. Mijn vader is vandaag precies een half jaar geleden overleden.
Ik ben altijd al 'gevoelig' geweest voor gevoelens van anderen, als ik het zo mag zeggen. Ik weet precies hoe iemand zich voelt. Ook heb ik vaak het idee dat ik ergens al ben geweest, en na mijn vaders overlijden is hij een paar keer bij mij op bezoek geweest.
Ik heb hem geen van alle keren gezien, maar heb wel aanrakingen gevoeld. Ik vind dit heel fijn en sta ook open voor mijn vader.
Nu even over iets heel anders:
Een paar dagen geleden had ik een hele rare droom. Ik droom eigenlijk niet zo vaak over mijn vader, maar nu had ik een droom waarin mijn vader wel dood was maar ik hem tóch kon zien. We waren ergens en ik belde mijn moeder heel blij op "mam, je moet hierheen komen! papa is hier en jij kan hem OOK zien!"
Mijn vader is 11 jaar lang ziek geweest en was totaal niet mobiel meer, had altijd hevige pijn. Op een gegeven moment zaten mijn vader en ik ergens (ik weet niet meer waar) en stond mijn vader op. Ik wilde hem helpen omdat ik wist dat opstaan nooit makkelijk voor hem was, maar hij zei: "nee dat hoeft niet, ik heb nu geen pijn meer!"
Hij zei ook dat het in het begin wel raar was om in de hemel te zijn, en dat hij ons wel miste, maar dat hij altijd bij ons was.

Ik zou graag willen weten of dit iets zegt over waar mijn vader nu is. Of zou dit eerder zijn zoals ik wil dat het is? Ik was die dag bij mijn psychologe geweest en heb (zoals altijd) over mijn vader gepraat. Zou iemand mij kunnen helpen?
P.S. als ik iets onduidelijk heb gelaten, laat het me weten! Ik leg het graag uit.

BerichtGeplaatst: 17-01-2009, 20:42:16 
Groentje
Groentje

Reactie op: droom over mijn vader

Hey,
Eerst en vooral, ik weet wat je voelt. Mijn vader is in augustus ook overleden. Sterkte! :ahh:
Of het iets te maken heeft over waar je vader nu is weet ik niet maar ik geloof sterk in de hemel. Als hij een goed man was zit hij daar vast.

x

BerichtGeplaatst: 17-01-2009, 20:55:45 
Groentje
Groentje

Gecondoleerd dan. :(

Mijn vader was de beste vader die ik me kon wensen. Hij was echt een schat en ik hou zielsveel van hem. Ik geloof ook zeker in een hemel o.i.d. en weet dat hij daar is.
Bedankt voor je reactie!

Berichtenonderwerp: Dromen van Daddy´s little girl
BerichtGeplaatst: 18-01-2009, 15:14:39 
Groentje
Groentje

Dankjewel voor je condoleance én je berichtje.
Dit is eigenlijk de bevestiging die ik nodig had. Heel erg bedankt! :D

Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 4 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00