Droom over een vampier
ik was van de week op vakantie en toen heb ik het volgende gedroomt,.. het had echt een film kunnen zijn die we hadden gehuurd,.. zo realistisch,..
"ik ben in verwachting en ben naar een verre land op vakantie geweest,.. volgens mij was het venazuela en ben in mijn slaap gebeten door iets in mijn been,..2 hele kleine gaatjes,.. maar wist niet wat,.. had me verder niet druk om gemaakt,.. en heb nog genoten van de resterende vakantie,..
bij thuis komst voelde ik me wel wat gek,.. overdag werd ik steeds vermoeider en s' avonds kon ik niet slapen,.. snapte er geen bal van,.. want had er nog nooit eerder problemen mee gehad,.. weer een paar dagen later smaakte mijn eten zo vies,.. zelfs fruit waar ik anders zo ontzettend dol op was kreeg ik een hekel aan,..
op een gegeven moment valt mijn dochtertje van 5 en ze haalt haar knie open,.. en wil het schoon maken en ruik ineens de heerlijke bloed lucht en raak in een soort van extase,... ik geniet van de bloed lucht of het als ware een perfecte parfum was,.. en mijn dochter kijkt mij heel raar aan,...
ik kijk in de verbaasde ogen van onze dochter en ik realiseer me dat er iets helemaal mis is met mij en schrik en val achter uit,.. en ga ziek en misselijk op bed liggen,.. en nu valt alles voor mij op zijn plaats en bekijk de littekentje op mijn been,..
DAT IS HET,..!! IK BEN GEBETEN DOOR EEN BLOEDDRINKENDEVLEERMUIS,..!!
maar ik wil het helemaal zelf oplossen,.. want ik wil niet voor gekverklaard worden en ook niet als proefkonijn gebruikt worden,.. want ik wil ook zorg dragen voor het babytje in mijn bruik...!!
ik probeer zo veel mogelijk bloed vervangers te nuttigen,.. vlees en staal tabletten en melk producten bloed worst,.. maar het wil toch niet baten,.. ik moet en zal bloed hebben,.. en ik ben zo bang dat het kindje in mijn buik ook ziek is geworden,.. maar ik moet nu voor mij zelf zorgen,..
ik besluit het hele verhaal in een brief te zetten en achter te laten voor mijn man en kind,.. want dit moet ik zelf doen,.. en zoek een leeg staand huis en ga in de avond op jacht naar iets wat met bloed te maken heeft,.. maar wil niet moorden,..!!
en kom er achter dat er in de buurt een bloedbank is,.. en steel daar iederekeer liters bloed,.. en maak er de meest geweldige dingen mee klaar,..??!! kon er wel een kook boek mee vullen,..!!! en blijf in contact met mijn gezin via bellen en briefen,.. mijn man vind mij dapper maar is o zo ongerust,.. hij weet dat ik noooooit iemand zal vermoorden om zijn bloed en gaat mij helpen door zelf bloed te geven en bloed te vragen voor een zogenaamd expiriment,.. ik ben helemaal blij en gelukkig en zo trots op mij zelf dat ik het ook op deze manier kan oplossen,.. en een kompleet nieuw levenstijl kan aan nemen,.. zonder iemand te min te doen,..
maar op een gegeven moment is het tijd dat de baby geboren word en ik ben zo bang dat die kleine het zelfde heeft als ik,.. tijdens de bevalling ben ik oersterk en de lucht van mijn eigenbloed doet mij goed,..??!!
ik wil niet dat ze besmet raakt en ik maak meteen fles voeding boor haar klaar,.. IK VOND HET ZO ONTZETTEND SMERIG RUIKEN,...!!! en ik zit vol spanning te wachten of ze het wil hebben en ja hoor ze drinkt het in één keer leeg,.. ik ben zo blij,.. en gelukkig,.. dat ik zorg dat ik midden in de nacht zorg dat ik bij mijn gezin thuis kom,.. en we leven verder als een gewoon gezin,.. alleen leef ik in de avond en kook lekker verder uit mijn bloedkookboek en kook ook eten voor mijn gezin met een knijper op mijn neus,..haha,...
en het voldoet ons prima,..!!!"
wat een verhaal he,.. maar ik heb wel het vermoeden dat ik dit gedroomt heb met behulp van info die ik vlak daar voor heb opgedaan toen ik wakker was,..
want kort geleden was er een vrouw in het ziekenhuis die was gebeten door een vleermuis,.. en ik las een stukje voor het slapen gaan,.. een stukje over een vampieren film en ik vond dat het tijd werd voor een nieuwe variant van een vampier film,.. meer een levens les manier,..
het hele verhaal kwam op mij meer over als een gronische ziekte die ik op mijn manier heb opgelost maar voor de rest van mijn leven bij mij zou dragen,..
ben heel benieuwd wat jullie er van vinden,..
liefs,..
smartie
_________________ I'm like a phoenix, rising from the ashes. But i'm getting prettier every time i burn up
|