Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 28-12-2024, 23:47:19

Alle tijden zijn UTC+01:00

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 45 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2 3
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: Dromen van sam66
BerichtGeplaatst: 28-07-2008, 23:07:14 
Groentje
Groentje

Reactie op: droom over uitvallende tanden

het is misschien een beetje een late reactie maar was niet eerder op deze site terecht gekomen. ik heb vaak voorspellende dromen en was bang dat dit er ook eentje zou zijn.

in mijn droom weet ik niet meer precies wat ik aan het doen was wel weet ik dat 1 voor 1 al mijn tanden mijn mond uit kwamen rollen..met veel pijn en bloed weet ik nog. op het moment dat zo'n beetje al mijn tanden eruit waren en ik bij de tandarts zat voor een KUNSTGEBIT (moet er niet aan denken op mijn 19e haha) werd ik wakker en ik weet dat mijn gebit erg gevoelig was..met eten..alsof er erg veel druk op had gestaan..ongeveer hetzelfde gevoel als de je je kiezen keihard op elkaar klemt..nu vind ik dit vrij vreemd want ik heb een erg goed gebit nooit problemen geen gaatjes geen afgebroken tanden helemaal niks..nog nooit gehad..ik kan niet plaatsen waar deze droom vandaan komt. kan iemand mij over deze droom uitleg geven? ik ben wel onzeker over mijn uiterlijk zeker na mijn zwangerschap (ja ik was erg vroeg) en ik 3 maten gegroeit ben! van MAATJE 38 naar MAAT 44..al scheelt het in kilo's niet erg veel..ik ben altijd wel onzeker geweest maar laat het niet echt merken en had deze droom nog nooit eerder gehad.

alle reacties zijn welkom :-)

BerichtGeplaatst: 29-07-2008, 11:54:05 
Feniks
Feniks

hallo xSILENCEx,

zoals ik hierboven al zei hebben dromen die gaan over uitvallende tanden meestal over een van de twee volgende dingen: de mate van verbale weerbaarheid in het leven... je bescherming dus.... of over de angst voor het verlies van uiterlijke schoonheid...

ik geloof dat (gezien jou uitleg) het waarscheinlijk is dat jou droom over het laatste ging... je hebt al wat 'schoonheid' verloren in jou ogen en vreest wellicht voor verder verval? het feit dat je in de droom veel pijn ervaart kan erop wijzen dat je er zelf heel erg tegen aan het vechten bent en dat de strijd jou ook in het echte leven pijn opleverd.

dat je bij het wakker worden pijn in je mond had komt waarschijnlijk omdat je met je kiezen hebt geknepen tijdens de droom... ook knarsen kan een mogelijkheid zijn... deden niet alleen je tanden maar ook je kaken pijn? als dat zo is kan je er donder op zeggen dat je met je kaken hebt zitten klemmen...

ik denk niet dat dit een voorspellende droom is hoor... de kans dat je hele gebit er op je negentiende uitvalt is miniem ;) tenzij je een of andere ernstige kaakontsteking krijgt of iets in die geest

hoop dat ik je een beetje wijzer heb kunnen maken... lees even terug wat anderen er over hebben geschreven, staat een hoop info onder deze topic

groetjes,

leonie

Douglas Adams

BerichtGeplaatst: 30-07-2008, 04:10:24 
Groentje
Groentje

hmm ja ik heb er wel wat aan en inderdaad naar mijn idee ben ik al wat ''schoonheid'' verloren en doe er inderdaad erg mijn best voor om het terug te krijgen en mijn kaken zelf..ja een beetje ik heb wel eens vaker gehoord dat ik tandenknars dus dat is niets nieuws maar ik vond het erg toevallig nou ik ga nu naar bed kijken waar ik vanavond over droom :-P

BerichtGeplaatst: 06-08-2008, 12:03:46 
Groentje
Groentje

Droom over alleen wonen

Gisteren had ik een rare droom.
Ik sta met m'n ouders voor een huis en moet daar blijkbaar in gaan wonen.
Ik huur het huis samen met een alcoholist en delen de huur, ik krijg mijn deel van m'n ouders.
Ze waren me "zat" en zeiden leer maar zelf uw boontjes doppen en we gaan zien hoe lang je het volhoudt.
Het was een oud huis en de wc was verstopt omdat de alcoholist blijkbaar een wc rol wou doorspoelen :roll:
Ik werd daar werkelijk gek in dat huis, het stonk er naar alcohol, kots, oude muffigheid en kon niet naar de wc.
Ik moest m'n kleren met de hand wassen omdat er geen wasmachiene was.
Toen ik terug naar m'n ouders wou lieten ze me niet binnen, ik moest maar gaan werken om een beter huis te kopen/huren.
Aangezien ik in het laatste middelbaar zat was het vrij moeilijk om te werken en school te doen door elkaar..
Toen nam ik de beslissing om te stoppen met school (ik was 18) en te gaan werken.

Berichtenonderwerp: Re: Dromen van sam66
BerichtGeplaatst: 08-08-2008, 09:32:53 
Groentje
Groentje

Reactie op: droom over alleen wonen

Hmm, ik was me, poets m'n tanden en scheer elke dag :|
En m'n ouders vinden net dat ik veel te zelfstandig ben en ik alles alleen wil oplossen.
Nu snap ik er toch nietveel van..

BerichtGeplaatst: 08-08-2008, 10:47:11 
Groentje
Groentje

Reactie op: droom over vuur

Het is zeer lang geleden dat ik nog alcohol gedronken heb, het is allemaal nogal vaag.
Wel heb ik de laatste weken dagelijks joints gerookt, nujah het is vakantie dacht ik.
Maar das ondertussen al terug 3dagen geleden dus compleet nuchter, maar mss heeft het er wel mee te maken.
Rotzooi in m'n hoofd kan ook, daarom heb ik blowen even op pauze gezet. Ik vind dat m'n bovenkamer er een beetje van in de war raakt. Ik vergeet meer dingen, ben minder bezig met belangrijke dingen.
En aangezien ik de laatste dagen geen zo'n dromen meer heb gehad schijnt dit probleem ook opgelost?!

Mvg sam

BerichtGeplaatst: 08-08-2008, 10:59:40 
Feniks
Feniks

ik vind je droom moeilijk te interpreteren Sam...

wat lvel uitlegd zou een manier kunnen zijn al denk ik dat hij sommige beelden wat letterlijk opneemt.

ik vraag me af hoe je de alcoholist ervaarde? schaamde je je voor hem? boos? of was hij er gewoon?

ik denk inderdaad dat deze figuur staat voor een gebeurtenis of eigenschap van jou waar je liever niet helemaal eerlijk over bent tegenover jezelf en anderen.... dit kan van alles zijn en hoeft niets met alcohol te maken te hebben.

als je weet welk gevoel je had bij de man zou je kunnen kijken hoe dat zich verhoud tegenover de interpreatie van de alcoholist....

ik hoop dat je op die manier tot een conclusie kan komen...

wat betreft het stoppen met blowen: als je even bent gestopt met blowen omdat je merkt dat je hersenen het niet trekken kan ik je aanraden er dowmweg niet opnieuw mee te beginnen. veel mensen (zeker hoog-gevoellige mensen) zijn psychose gevoellig... zodra er een psychoactief middel wordt ingenomen zoals THC kan het gebeuren dat (matig)psychotische trekken kunnen ontstaan.

ik heb dit zelf meegemaakt...

als je je er niet prettig bij voelde zal dat ook niet meer komen... niet meer gebruiken is mijn advies.

Douglas Adams

BerichtGeplaatst: 11-08-2008, 17:50:54 
Groentje
Groentje

truitje schreef:

ik vind je droom moeilijk te interpreteren Sam...

wat lvel uitlegd zou een manier kunnen zijn al denk ik dat hij sommige beelden wat letterlijk opneemt.

ik vraag me af hoe je de alcoholist ervaarde? schaamde je je voor hem? boos? of was hij er gewoon?

ik denk inderdaad dat deze figuur staat voor een gebeurtenis of eigenschap van jou waar je liever niet helemaal eerlijk over bent tegenover jezelf en anderen.... dit kan van alles zijn en hoeft niets met alcohol te maken te hebben.

als je weet welk gevoel je had bij de man zou je kunnen kijken hoe dat zich verhoud tegenover de interpreatie van de alcoholist....

ik hoop dat je op die manier tot een conclusie kan komen...

wat betreft het stoppen met blowen: als je even bent gestopt met blowen omdat je merkt dat je hersenen het niet trekken kan ik je aanraden er dowmweg niet opnieuw mee te beginnen. veel mensen (zeker hoog-gevoellige mensen) zijn psychose gevoellig... zodra er een psychoactief middel wordt ingenomen zoals THC kan het gebeuren dat (matig)psychotische trekken kunnen ontstaan.

ik heb dit zelf meegemaakt...

als je je er niet prettig bij voelde zal dat ook niet meer komen... niet meer gebruiken is mijn advies.

Over sommige dingen ben ik idd niet helemaal eerlijk tegenover anderen, namelijk dingen waar ik me over schaam.
Ik vind dit dan ook mijn probleem en wens er met andere mensen niet over te praten.

Ivm die psychosen, zolang ik er heb en ervan rook voelt het best oké.
Het is maar als ik een dag niet blow of minder blow, dat ik wat in de war raak als ik begin te denken of gewoon met dingen bezig ben. Concentreren gaat wat moeilijker/trager enzo..

Nu kan ik zo ongeveer een beeld vormen van de betekenis.
bedankt truitje en LveL! :D

BerichtGeplaatst: 15-08-2008, 11:09:59 
Groentje
Groentje

Droom over: XTC

Ik droomde vorige nacht dat ik op een hardcorefeest stond, alles was flink hard (zoals het hoort :mrgreen: ).
En het volgende moment sta ik met een zakje xtc pillen in m'n handen :shock:
Ik heb nog nooit xtc in het echt gezien maar in de droom was ik niet echt geschokt, en nam ik er 5 in 1x.
Plots werd ik erg gelukkig en voelde ik de muziek als het ware door me stromen, of dit de effecten zijn weet ik niet.

De dag ervoor droomde ik dat ik zo'n pil nam samen met een maat van me, en dat we toen zaten door de slaan bij hem thuis.

Ik heb geen idee wat dit mag betekenen :?

BerichtGeplaatst: 15-08-2008, 12:26:12 
Elf
Elf

Reactie op: droom over XTC

ik weet niet wat het betekend.
maar ik zou er geen 5 in 1 keer doen, tenzij je levens moe bent.

BerichtGeplaatst: 11-10-2008, 09:48:08 
Groentje
Groentje

Droom over in slaap vallen op een fuif

Na een lange tijd niets meer van me te laten horen, heb ik toch terug een droom kunnen onthouden.

Ik ging weg zaterdag naar een fuif ofzo en kwam daar m'n beste vriendin tegen, aangezien we ver van elkaar wonen is dit vrij onwaarschijnlijk. Ik zie haar bijna nooit (jammergenoeg).
We raakten wat aan de praat, ik weet niet meer waarover we praatten, maar plots viel ik in slaap :?
Toen ik wakker werd was ze weg, ik wou haar bellen maar ik had haar gsm nummer niet.
Ik wou haar toen spreken op msn maar had haar e-mail adres niet, het was net alsof ze er nooit geweest was..

mvg

BerichtGeplaatst: 18-10-2008, 11:13:15 
Groentje
Groentje

Reactie op: droom over in slaap vallen op een fuif

Nja kan wel kloppen, te passief en te onzeker misschien.

BerichtGeplaatst: 02-11-2008, 11:53:49 
Groentje
Groentje

Droom over: treinreis

Vannacht eindelijk terug een droom kunnen onthouden.

Ik had afgesproken met een paar vrienden om eens naar Antwerpen te gaan (reden onbekend).
Maar toen ik in het station stond nam ik de verkeerde trein en had ik een kaartje vergeten te kopen.
Toen ik door de wagon liep kwam ik een paar vrienden van de jeugdbeweging tegen die naar Roeselare gingen. Ze gingen gerief kopen om het lokaal brandveilig(er)(?) te maken, in de hoop dat de kaartjes niet gecontroleerd werden ben ik dan mee geweest met hen.
Toen we uitstapten na een veel te lange treinrit bleken we in de ardennen te zitten, dus besloten we er een uitstapje van te maken. We gingen een broodje eten en daar stond de moeder van een oude vriend van me.
Waar dat ik nu geen woord meer mee wissel door gebeurtenissen. Toch besloot ik goeiedag te zeggen maar ze gunde me geen blik waardig, toen werd ik wat pissig en zei ze: " ja ik heb u wel herkend nu goed?"
De reden dat er ruzie gekomen was vroeger was mede omdat die ouders steenrijk waren en mij te min vonden..

Dit zou het zo ongeveer moeten zijn.

BerichtGeplaatst: 03-11-2008, 18:51:38 
Groentje
Groentje

Reactie op: droom over treinreis

Ik probeer eig zoveel mogelijk m'n eigen zin te doen en me daarbij niet van anderen aan te trekken.
Maar het zou wel kunnen dat ik onderbewust wel nog teveel denk aan wat anderen van me denken bij een bepaalde handeling..

Bedankt :)

BerichtGeplaatst: 04-11-2008, 18:42:43 
Groentje
Groentje

Reactie op: droom over treinreis

Oh maar de bom barst dikwijls..
Alleen niet altijd innerlijk, meestal kan ik er niet mee omgaan wat wil zeggen dat ik een nogal impulsief karakter heb.
Niet agressief ofzo maar ik kan in een minuut heel erg veel van emotie veranderen.

Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 45 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2 3

Alle tijden zijn UTC+01:00